Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe verwijder je een bericht?

Profiel   

Hoi! Ik heb een vraag over Bokt. Ik snap het nog steeds allemaal niet zo heel goed, haha ;)
Mijn vraag is: Hoe verwijder je een bericht?. Als dat kan natuurlijk ;)
Ik heb namelijk nog oude berichten op mijn account en mensen reageren er nog steeds op... (terwijl dat dus al lang gedaan is) Als je het weet of het kan, laat het me even weten :) xxx
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:43 

Profiel   

Je kan je berichten niet zomaar verwijderen als er al op gereageerd is. Maar, zo oud zijn die berichten toch nog niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:45 

Profiel   

Vero schreef
Je kan je berichten niet zomaar verwijderen als er al op gereageerd is. Maar, zo oud zijn die berichten toch nog niet?

Nee ze zijn niet zo oud. Maar ik bedoel, ik vroeg om hulp enzo maar het is al opgelost ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:53 

Profiel   

Dan kan je misschien beter een mod vragen om er een slotje op te zetten, dan kunnen mensen niet meer reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 18:54 

Profiel   

Advertenties kun je ook niet verwijderen. Dat vind ik ook niet fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:07 

Profiel   

JD4Horses schreef
Vero schreef

Nee ze zijn niet zo oud. Maar ik bedoel, ik vroeg om hulp enzo maar het is al opgelost ;)

Je kan ook in het topic posten dat je vraag beantwoord of opgelost is, dan kan iedereen dat lezen en zullen ze niet zo snel meer reageren.

En wat de anderen ook al aangeven, je kan je berichten niet verwijderen. Als je nog meer vragen hebt, dan vind je onderaan de pagina een link naar de Bokt Help, daar staat veel uitgelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:08 

Profiel   

pillow schreef
Advertenties kun je ook niet verwijderen. Dat vind ik ook niet fijn.

Dit vind ik inderdaad ook een heel groot nadeel! Snap ook niet waarom dit niet mogelijk is trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 19:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen