Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 50 [ 1231 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

welk verhaal staat jou nog helder bij ?

 
Profiel   

Rebecca schreef
Dat ene topic met dat meisje , mennen sloeg om en zij had hersenschade en moest alles opnieuw leren . Die blijft mij ook bij


Ik had eerlijk gezegd moeite met dat topic, omdat de moeder alle foto's van dat meisje open en bloot op internet zette. Maar het was wel een afschuwelijk ongeluk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 14:49 



 
Profiel   

[VN] 7-jarig meisje zwaargewond na val uit koets *Update*
Deze toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 14:54 



 
Profiel   

quera schreef
Het verhaal van bietje hier op bokt.
Buiten rijden en onder je paard terecht komen en dit niet overleven. Ze was toen ook actief in ons topic ;(



Bietje en ppg ;( hopelijk houden we jou er nog lang bij <3 ons topic is gedoemd lijkt het wel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 14:55 



 

Keet schreef

Klopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 14:57 



 
Profiel   

Het topic van Michelle over haar nog ongeboren dochtertje heeft ook diepe indruk op mij gemaakt. Met zoveel liefde is die hartverscheurende keuze gemaakt, heel indrukwekkend

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 15:18 



 
Profiel   

Ik heb het verhaal van die pony die zo vreselijk gewond was doorgelezen...... de berichten van TS dan toch. Wat heftig, en ik ben echt verbijsterd hoe goed het genezen is........

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 15:22 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Het topic van Michelle over haar nog ongeboren dochtertje heeft ook diepe indruk op mij gemaakt. Met zoveel liefde is die hartverscheurende keuze gemaakt, heel indrukwekkend


Heb je een linkje?

pg staat me ook bij, zo recent ook..

En ook ik hoop dat we jou nog lang bij ons mogen hebben quera.... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 15:23 



 
Profiel   

Er was ook dat topic Mackwack (dacht ik) met de tweeling die veel te vroeg geboren was, maar waar nu alles goed mee gaat. Zij komt volgens mij niet meer op Bokt tegenwoordig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 15:32 



 
Profiel   

Kanker hebben is poedersuiker.
Maar voorlopig ben ik poedersuiker voor dd kanker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:15 



 
Profiel   

quera schreef
Kanker hebben is poedersuiker.
Maar voorlopig ben ik poedersuiker voor dd kanker.



Dit vind ik een mooie uitspraak!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:25 



 
Profiel   

quera schreef
Kanker hebben is poedersuiker.
Maar voorlopig ben ik poedersuiker voor dd kanker.

<3 hou vol he meid, je kan het!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:39 



 
Profiel   

PPG gaan we nooit vergeten.
En het baaisikkel topic is nog steeds hilarisch als je het terugleest :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:44 



 
Profiel   

Kinke schreef
PPG gaan we nooit vergeten.
En het baaisikkel topic is nog steeds hilarisch als je het terugleest :D


Oke.. ik spreek het woord nu uit..
En nu valt het kwartje. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:46 



 
Profiel   

O,hier ook :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 17:32 



 
Profiel   

ff linkje op vorige bladzijde aanklikken Jolliegirl en Britta :D Komen echt supertips voorbij, voor het geval je zelf een keer problemen hebt met je ros :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 17:43 



 
Profiel   

Het indoor-endurance heeft ook nog een hele tijd de gemoederen bezig gehouden en mensen heel lang laten twijfelen: [TEN] Wat is indoor endurance?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 19:58 



 
Profiel   

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 20:06 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Urona447 schreef
Het topic van Michelle over haar nog ongeboren dochtertje heeft ook diepe indruk op mij gemaakt. Met zoveel liefde is die hartverscheurende keuze gemaakt, heel indrukwekkend


Heb je een linkje?

pg staat me ook bij, zo recent ook..

En ook ik hoop dat we jou nog lang bij ons mogen hebben quera.... <3

[HK] Ons kindje heeft kans van 1 op 4 op Down, ervaring gevraagd

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 20:12 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Het indoor-endurance heeft ook nog een hele tijd de gemoederen bezig gehouden en mensen heel lang laten twijfelen: [TEN] Wat is indoor endurance?


Net gelezen. Heel creatief en mensen blijven 19 pagina's twijfelen.

Ff een quote

"
Tss... Jullie nemen het helemaal niet serieus!
6 nov is er bij het wekeromse zand een wedstrijd, de eerste indoor van dit seizoen. Arwenluwe weet de exacte lokatie wel. Ik doe in ieder geval mee.

Klasse 2 heeft gewoon een massastart, 's ochtends vroeg. Klasse 1 ruiters mogen om de beurten naar binnen om te starten, en ook niet iedereen is op hetzelfde moment klaar. Er zijn daardoor max. 30 ruiters tegelijk in de baan. We hebben natuurlijk ook geen 20 x 40 bak, maar wel een stuk grotere.
Elke keer langs A wordt je nummer genoteerd, net zolang tot je aan je aantal rondjes hebt voldaan. Uiteraard zijn er vooraf, tussendoor en erna keuringen.
Elke 5 min. gaat er een fluitje, dan moet iedereen bij F van hand veranderen. Iedereen rijdt dus altijd op dezelfde hand, anders wordt het een zooitje.
Er staan pionnen waar je binnen moet blijven. Galop in de buitenste ring, daarbinnen draf, en daar weer binnen stappen. Heel simpel dus eigenlijk. Groomen kan in het midden. Helemaal in het midden staan wel hekken, zodat je niet stiekem kan afsnijden. Ook letten jury's erop dat je wel achter de pionnen door gaat."

En maar reacties van mensen die zeggen dat dat saai is voor paard en dat ze het niet op de website kunnen vinden _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 20:14 



 
Profiel   

Arwen heeft op een gegeven moment ook nog een website in elkaar geflanst - voor nóg meer onzekerheid :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 20:23 



 
Profiel   

Paardenfan25 schreef
Ibbel schreef
Het indoor-endurance heeft ook nog een hele tijd de gemoederen bezig gehouden en mensen heel lang laten twijfelen: [TEN] Wat is indoor endurance?


Net gelezen. Heel creatief en mensen blijven 19 pagina's twijfelen.

Ff een quote

"
Tss... Jullie nemen het helemaal niet serieus!
6 nov is er bij het wekeromse zand een wedstrijd, de eerste indoor van dit seizoen. Arwenluwe weet de exacte lokatie wel. Ik doe in ieder geval mee.

Klasse 2 heeft gewoon een massastart, 's ochtends vroeg. Klasse 1 ruiters mogen om de beurten naar binnen om te starten, en ook niet iedereen is op hetzelfde moment klaar. Er zijn daardoor max. 30 ruiters tegelijk in de baan. We hebben natuurlijk ook geen 20 x 40 bak, maar wel een stuk grotere.
Elke keer langs A wordt je nummer genoteerd, net zolang tot je aan je aantal rondjes hebt voldaan. Uiteraard zijn er vooraf, tussendoor en erna keuringen.
Elke 5 min. gaat er een fluitje, dan moet iedereen bij F van hand veranderen. Iedereen rijdt dus altijd op dezelfde hand, anders wordt het een zooitje.
Er staan pionnen waar je binnen moet blijven. Galop in de buitenste ring, daarbinnen draf, en daar weer binnen stappen. Heel simpel dus eigenlijk. Groomen kan in het midden. Helemaal in het midden staan wel hekken, zodat je niet stiekem kan afsnijden. Ook letten jury's erop dat je wel achter de pionnen door gaat."

En maar reacties van mensen die zeggen dat dat saai is voor paard en dat ze het niet op de website kunnen vinden _/-\o_


:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 21:20 



 
Profiel   

Er is een topic geweest op bokt.. Haar naam was spice girl Y;( heb heel haar topic gevolgd van begin tot eind.. Ondanks ik haar tottaaal niet ken.. Blijft ook haar verhaal in m'n gedachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 21:34 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Het indoor-endurance heeft ook nog een hele tijd de gemoederen bezig gehouden en mensen heel lang laten twijfelen: [TEN] Wat is indoor endurance?


Ja was geniaal! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 22:45 



 
Profiel   

[quote="Rebecca"]Idd zo hard bokt zijn kan , zo zacht kan het zijn . Bietje met dat prachtige boeket met de 2 paarden , ze was net zo oud als mij dat kwam wel even aan .

/quote]

En het boeket voor de eigenaresse van het paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 23:06 



 

YvonneV schreef
[naam] schreef
Idd zo hard bokt zijn kan , zo zacht kan het zijn . Bietje met dat prachtige boeket met de 2 paarden , ze was net zo oud als mij dat kwam wel even aan .

/quote]

En het boeket voor de eigenaresse van het paard

Dat is waar ook , met het overgebleven geld :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 23:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 50 [ 1231 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen