Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] Ingelogd en steeds weer er uit geknikkerd

 
Profiel   

Vervelend dat jullie er nog steeds last van hebben! Ik heb een bericht aan Bart gestuurd dat het helaas dus nog niet helemaal opgelost is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 22:51 



 
Profiel   

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-17 22:57 



 
Profiel   

Het lastige aan dit probleem is dat we geen idee hebben hoe dit te reproduceren is. Het gaat af en toe mis bij een paar gebruikers. Maar er lijkt niets te zijn dat die gebruikers gemeen hebben en over het algemeen is het na een paar dagen ook spontaan weer 'opgelost'.

Ik heb recent nog wel een ingeving gehad van iets dat dit heel (heeeeeeeeeel) misschien zou kunnen veroorzaken. Dat moet ik gaan testen maar dit ost redelijk wat tijd. Tot die tijd heb ik helaas niet heel veel goed nieuws te melden behalve dat het over het algemeen na een paar dagen weer beter gaat Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 17:31 



 
Profiel   

Bedankt voor je bericht Bart! Het lijkt inmiddels verholpen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 17:54 



 
Profiel   

BartVB....ik wordt er simpel van. Hij doet t weer!!! Tijdje geen last gehad en nu bij verzenden van bericht ineens uitgelogd en bericht weg -O- .
En deze doet ie weer wel...
Juist diegene die ik niet moest hebben }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-17 13:08 



 
Profiel   

Ik heb ook op mijn iphone 5 sinds dat ik ben geregistreerd op bokt, en op mijn telefoon op bokt ga kijken, dat ik altijd als ik opnieuw op bokt ga weer opnieuw moet inloggen. Dat is ook vervelend, want dan krijg ik een mailtje dat ergens een nieuwe reactie is geplaatst, en dan klik ik op de eerste link, en dan moet ik weer opnieuw inloggen, ook al heb ik op 'ingelogd blijven' geklikt. En ook 'geef mij deze sessie niet opnieuw in de lijst online gebruikers' maar niks helpt. Dit gaat ook niet weg, en is er altijd al.
Ik heb gelukkig niet dat ik terwijl ik op bokt kijk er uit gegooid wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-17 19:28 



 
Profiel   

Klopt. Heb ik ook op mn mobiel. Maar ook bij een geschreven bericht verzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 13:13 



 
Profiel   

Hoi!

Ik heb hier ook last van. Het is deze week begonnen en ik word er zo'n 3 a 4 keer per dag uitgeknikkerd... Ik zit achter een vaste pc en heb mijn acc altijd op ingelogd bljiven staan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 20:51 



 
Profiel   

Gebeurd hier ook met regelmaat en alleen op de iPad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-17 20:58 



 
Profiel   

Hier op mijn htc ook vaak last van helaas. Soms kom ik er ook niet meer in voor een tijdje. En dan ineens weer wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:24 



 
Profiel   

Hier hetzelfde, soms gaat het een paar dagen goed. Heb maar besloten me er niet aan te ergeren. :O

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 11:51 



 
Profiel   

Ik heb het trouwens ook op de laptop, explorer gebruik ik. Soms kom ik er weer in als ik kies voor "automatisch inloggen" en soms juist als ik dat vinkje niet aan heb staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 12:34 



 
Profiel   

Ik zocht dit topic laatst al..

Hier vaak problemen met mobiel. Zodra de WiFi weg valt/zwak is gaat het over op mijn internetbundel. Als dat gebeurd moet ik op nieuw inloggen. Als het vervolgens weer op WiFi gaat moet ik weer op nieuw inloggen? Hoe kan dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 12:48 



 
Profiel   

Ik sta nooit automatisch ingelost omdat dat sowieso niet werkt bij mijn Samsung Android kennelijk. Maar als ik nu in log dan is het meteen nadat ik een geschreven bericht op verzenden zet. Wifi of 4g, maakt niet uit. Bij verzenden wiebert ie me er uit. Ik log altijd uit als ik het forum verlaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 15:05 



 
Profiel   

En op zo'n moment wordt je bericht wel geplaatst of is dat dan ook weg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:05 



 

Ik heb het op andere momenten. Meestal ga ik naar de hoofdpagina van bokt en klik dan alle topics die me interessant lijken aan, om ze in een nieuw tabblad te openen. Als ik dan zo'n tabblad open om de topics door te gaan lezen, blijk ik ineens uitgelogd.

Macbook Pro 13'', Chrome, niet de laatste versie....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:08 



 
Profiel   

ik heb hier ook wel eens last van. niet als ik een bericht plaats, of een nieuwe pagina open, maar eens in de zoveel tijd (paar dagen) moet ik als ik bokt open weer opnieuw inloggen. terwijl ik automatisch inloggen altijd aan heb staan.

edit: ik gebruik safari op mijn iphone

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 17:21 



 
Profiel   

BartVB schreef
En op zo'n moment wordt je bericht wel geplaatst of is dat dan ook weg?


Het bericht is dan weg. Dan kan ik overnieuw beginnen. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-17 19:39 



 
Profiel   

Bericht is weg inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-17 11:45 



 
Profiel   

Ik heb hier ook last van sinds vandaag! Bij elk nieuwe bericht dat ik ergens wil plaatsen, word ik eruit gegooid. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-17 18:03 



 
Profiel   

Hier ook al een paar weken continu opnieuw inloggen
Zelfs inloggen daarna ik direct weer het inlogscherm krijg :+
Ongeacht aanvinken ingelogd blijven etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-17 13:54 



 
Profiel   

Ik moet ook weer onwijs vaak opnieuw inloggen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 15:58 



 

Same! Op iPhone 7 laatste update en Macbook Pro Chrome

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-17 16:03 



 
Profiel   

Hier begint het ook weer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-17 23:02 



 
Profiel   

Zojuist ingelogd en direct te zien Je bent succesvol uitgelogd.... _-:( tot 3x achter elkaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-17 16:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen