Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] Netwerkverbinding verbreekt en pagina's laden half

 
Profiel   

Even een hele voorzichtige update, weet niet hoe het bij de rest is en of er ondertussen nog aan doorgewerkt is achter de schermen (of dat het probleem zichzelf spontaan aan het oplossen is) maar de laatste paar dagen lijkt 'gewoon' bokt weer goed te gaan op zowel mobiel als laptop als desktop... *klopt af* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 10:22 



 
Profiel   

Eh, bij mij gisteren mobiel nog steeds verbroken netwerkverbindingen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 10:30 



 
Profiel   

Nee hier continue problemen gewoon bokt hangt en arion geeft heel,regelmatig witbokt en die laat sommige vlakken niet zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:04 



 

Hier nog steeds continu dat de verbinding verbreekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:43 



 
Profiel   

Hier ook en nu extra raw probleem erbij dat elders ook al gemeld wordt. En regelmatig wit arion

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 10:00 



 
Profiel   

Nope. Nog steeds hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-17 16:33 



 
Profiel   

Hier is het nu echt heel erg veel, voornamelijk de boktmarkt kom ik vrijwel niet meer in...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 12:19 



 
Profiel   

Wordt hier ook steeds erger, maar arion geeft ook steeds vaker wit bokt. -O- alleen markt gaat wel zonder problemen gek genoeg. Enige plek waar ik nog geen storing heb gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:06 



 
Profiel   

Ik heb hier ook al weken last van. Zowel op mijn Iphone als op een laptop met google chrome. Vooral als ik een bericht wil plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 10:28 



 
Profiel   

En het blijft maar doorgaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 23:18 



 
Profiel   

Het is echt dramatisch nu. Arion geeft steeds wit bokt en bokt4 continue half laden, bij begin van pagina laden of storing geven. Soms pas bij poging 5 een hele leesbare pagina. Wordt echt steeds erger lijkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 10:53 



 
Profiel   

Ik heb wonderbaarlijk genoeg al zeker een week nergens meer last van *klopt af

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-17 14:27 



 
Profiel   

Ik krijg nu iedere keer een error als ik naar de startpagina wil gaan. Een 500 internal server error. Opnieuw opstarten heeft het probleem niet verholpen, de pagina een paar keer vernieuwen helpt wel even.

Ik gebruik Chrome Versie 62.0.3202.94 (Officiële build) (64-bits) op een windows 10 laptop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-17 08:35 



 
Profiel   

Is er al een oplossing? Aangezien het nog steeds voorkomt bij mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-17 18:41 



 
Profiel   

Baaaaart het wordt steeds erger. Arion geeft nu ook of wit bokt of netwerk niet laden probleem. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 20:17 



 
Profiel   

Hier is het een hele tijd goed gegaan, maar gewoon bokt is weer extreem dramatisch nu |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 20:19 



 
Profiel   

Was al steeds ellendig maar gewoon bokt is een ramp en arion begint nu dus ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-17 20:23 



 

Ik zet 'm nu maar gewoon vaak uit. Ben 't een beetje beu aan het raken, heel eerlijk gezegd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 09:19 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ik zet 'm nu maar gewoon vaak uit. Ben 't een beetje beu aan het raken, heel eerlijk gezegd...

Dit heb ik dus ook... het werkt wel goed tegen een boktverslaving, dat is dan weer het voordeel!
Hier is het gewoon niet veranderd. Aan het begin wel een keertje iets beter geworden maar daarna terug bij af... drama!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 10:43 



 

Wat vervelend zeg!
Ik kan zelf op het moment niet veel meer betekenen voor jullie dan alleen wat vragen stellen.

We hebben een aantal standaard vragen zoals deze :
- Wat zijn stappen die wij moeten doen om het probleem te zien? (Bijvoorbeeld. Ik klikte op privéberichten en vanuit daar ging ik naar Forumzaken en het werkte niet.)
- Welk apparaat gebruik je om Bokt te bekijken?
- Welke web browser gebruik je? Dat zie je o.a. op: http://www.supportdetails.com/
- Welke provider heb je?

Dan nog de vraag, welke versie van Bokt gebruiken jullie? (Bokt 5 is namelijk het beste om te gebruiken, die krijgt namelijk de nieuwste updates en de andere versies niet)

Mocht je van versie wisselen, leeg dan even je cookies en caches.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 11:48 



 
Profiel   

Safari. Zowel iPhone 5c als 5s
Gebruik bokt 5

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 11:51 



 
Profiel   

Volgens mij heeft Bart dat eerder ook al uitgevraagd en geeft iedereen daar regelmatig antwoord op. Maar goed:

- Ik klik een topic aan en krijg een "Safari kan de pagina niet openen omdat de verbinding met de server is verbroken" melding in mijn scherm (zie ook het eerste screenshot in de tweede post van TS). Gebruik ik mijn 'pagina terug' pijltje, dan laadt het topic alsnog.
Dit gebeurt niet bij elk topic, het gebeurt niet steeds bij hetzelfde topic. Het maakt niet uit of ik het topic al eerder heb bekeken of niet. Het maakt niet uit of ik het topic volg of niet.
- iPhone 5S (nog niet geüpdatet naar de nieuwste versie, maar voordat die versie uitkwam, speelde het ook al)
- Safari
- Provider: t-mobile, maar het gebeurt ook via WiFi. Dat kan dan zijn op thuisnetwerk (Ziggo) of werknetwerk (Vodafone, denk ik).
- Ik gebruik Bokt5

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 11:55 



 

Ja klopt, excuses daarvoor. Ik heb het zelf ook al eens gevraagd, maar het is handiger om alles nog even duidelijk te hebben zodat Bart niet eerst 4 pagina's moet doorspitten om informatie te vinden. Dan duurt het oplossen alleen maar langer -O-
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk kan achterhalen wat er mis gaat :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 12:03 



 
Profiel   

Zowel safari als een oude android telefoon en een nieuwere samsung tablet. Twee sooerten wifi van kpn of internet op telefoon 3 g. Ik gebruik bokt 4.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 13:08 



 

Safari, iOs 10 (nog niet geupdate).

Bokt 5 geloof ik.

Wat wel grappig is, op m'n netbook (linux ubuntu) werkt alles als ik de adblocker aan zet. Zet ik 'm uit, dan nokt ie ermee. Maar lijkt me niet wenselijk voor bokt/bart. + ik bok vooral mobiel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-17 16:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 8 [ 179 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen