Even een hele voorzichtige update, weet niet hoe het bij de rest is en of er ondertussen nog aan doorgewerkt is achter de schermen (of dat het probleem zichzelf spontaan aan het oplossen is) maar de laatste paar dagen lijkt 'gewoon' bokt weer goed te gaan op zowel mobiel als laptop als desktop... *klopt af*
Hier is het nu echt heel erg veel, voornamelijk de boktmarkt kom ik vrijwel niet meer in...
karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl
Geplaatst: 13-11-17 14:06
Wordt hier ook steeds erger, maar arion geeft ook steeds vaker wit bokt. alleen markt gaat wel zonder problemen gek genoeg. Enige plek waar ik nog geen storing heb gehad.
Het is echt dramatisch nu. Arion geeft steeds wit bokt en bokt4 continue half laden, bij begin van pagina laden of storing geven. Soms pas bij poging 5 een hele leesbare pagina. Wordt echt steeds erger lijkt
Ik krijg nu iedere keer een error als ik naar de startpagina wil gaan. Een 500 internal server error. Opnieuw opstarten heeft het probleem niet verholpen, de pagina een paar keer vernieuwen helpt wel even.
Ik gebruik Chrome Versie 62.0.3202.94 (Officiële build) (64-bits) op een windows 10 laptop.
Ik zet 'm nu maar gewoon vaak uit. Ben 't een beetje beu aan het raken, heel eerlijk gezegd...
Zwerte
Lid Bezwaarcommissie
Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta
Geplaatst: 03-12-17 11:43
Anoniem schreef:
Ik zet 'm nu maar gewoon vaak uit. Ben 't een beetje beu aan het raken, heel eerlijk gezegd...
Dit heb ik dus ook... het werkt wel goed tegen een boktverslaving, dat is dan weer het voordeel! Hier is het gewoon niet veranderd. Aan het begin wel een keertje iets beter geworden maar daarna terug bij af... drama!
Wat vervelend zeg! Ik kan zelf op het moment niet veel meer betekenen voor jullie dan alleen wat vragen stellen.
We hebben een aantal standaard vragen zoals deze : - Wat zijn stappen die wij moeten doen om het probleem te zien? (Bijvoorbeeld. Ik klikte op privéberichten en vanuit daar ging ik naar Forumzaken en het werkte niet.) - Welk apparaat gebruik je om Bokt te bekijken? - Welke web browser gebruik je? Dat zie je o.a. op: http://www.supportdetails.com/ - Welke provider heb je?
Dan nog de vraag, welke versie van Bokt gebruiken jullie? (Bokt 5 is namelijk het beste om te gebruiken, die krijgt namelijk de nieuwste updates en de andere versies niet)
Mocht je van versie wisselen, leeg dan even je cookies en caches.
Volgens mij heeft Bart dat eerder ook al uitgevraagd en geeft iedereen daar regelmatig antwoord op. Maar goed:
- Ik klik een topic aan en krijg een "Safari kan de pagina niet openen omdat de verbinding met de server is verbroken" melding in mijn scherm (zie ook het eerste screenshot in de tweede post van TS). Gebruik ik mijn 'pagina terug' pijltje, dan laadt het topic alsnog. Dit gebeurt niet bij elk topic, het gebeurt niet steeds bij hetzelfde topic. Het maakt niet uit of ik het topic al eerder heb bekeken of niet. Het maakt niet uit of ik het topic volg of niet. - iPhone 5S (nog niet geüpdatet naar de nieuwste versie, maar voordat die versie uitkwam, speelde het ook al) - Safari - Provider: t-mobile, maar het gebeurt ook via WiFi. Dat kan dan zijn op thuisnetwerk (Ziggo) of werknetwerk (Vodafone, denk ik). - Ik gebruik Bokt5
Ja klopt, excuses daarvoor. Ik heb het zelf ook al eens gevraagd, maar het is handiger om alles nog even duidelijk te hebben zodat Bart niet eerst 4 pagina's moet doorspitten om informatie te vinden. Dan duurt het oplossen alleen maar langer Ik hoop dat hij zo snel mogelijk kan achterhalen wat er mis gaat
Wat wel grappig is, op m'n netbook (linux ubuntu) werkt alles als ik de adblocker aan zet. Zet ik 'm uit, dan nokt ie ermee. Maar lijkt me niet wenselijk voor bokt/bart. + ik bok vooral mobiel.