Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ik zie geen 'TS' meer?

 
Profiel   

Sinds gistermiddag valt het mij op dat ik vaak (niet bij elk topic) niet meer het onderscheid tussen de topicstarter en een gewone reactie kan zien, maw. de oranje aanduiding onder een bericht van de TS is weg..

Ligt dit aan mij, heb ik iets veranderd oid, en is het op te lossen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 17:37 



 
Profiel   

In de HK topics staat de TS niet meer apart aangegeven. Is dat het niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 17:39 



 
Profiel   

Oh dat zal het zijn,
Maar bij mij ging het vooral om een aantal volgtopics, (inderdaad verplaatst naar oa BB-HK) waar het naar mijn mening toch wel handig zou zijn om die aanduiding nog te hebben.. -O-

*edit, waarom dan bij een 'fotoverzamelingstopic' wél een TS aanduiding maar bij een volgtopic niet..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 17:41 



 
Profiel   

Ik zie het rechtsboven staan, misschien is het veranderd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 17:53 



 

Ik vind het onhandig, dat oranje viel zo lekker op als je een update wil zien van de TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 20:00 



 
Profiel   

Oh ik heb het ook inderdaad, heel irritant :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:12 



 
Profiel   

bij mij staat het al heel lang aan de rechterkant aangegeven.. (waar de datum en tijd van het geplaatste bericht staat)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:33 



 
Profiel   

BianCatjee schreef
bij mij staat het al heel lang aan de rechterkant aangegeven.. (waar de datum en tijd van het geplaatste bericht staat)


Hmm, op mijn telefoon staat het (bij de topics waar het dus nog wel is) gewoon nog linksonder de naam van de TS

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:36 



 
Profiel   

Dimphyl schreef
BianCatjee schreef
bij mij staat het al heel lang aan de rechterkant aangegeven.. (waar de datum en tijd van het geplaatste bericht staat)


Hmm, op mijn telefoon staat het (bij de topics waar het dus nog wel is) gewoon nog linksonder de naam van de TS


even gekeken, op mijn telefoon staat het inderdaad ook onder de naam van de persoon die het bericht plaats, maar daar naast staat direct de datum en tijd dus lijkt hetzelfde alleen samengevoegd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:43 



 
Profiel   

Even voor de duidelijkheid, TS staat toch altijd aan de rechterkant...? :o
[ img ]

Zo is het bij mij iig altijd al geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 21:46 



 
Profiel   

Hier altijd zo:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 22:11 



 
Profiel   

Het is inderdaad per subforum verschillend of er wel of geen TS word aangegeven in het oranje. Bij HK topics is het over het algemeen niet nodig om een TS aanduiding te hebben, dus word het daar achterwege gelaten en zo is dat lang geleden per subforum bepaald.

De 2 screenshots die gepost zijn zijn idd hoe het eruit hoort te zien, het verschil is puur desktop/mobiel waardoor het er iets anders uitziet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-17 23:18 



 
Profiel   

Maar Murthul zou er geen uitzondering gemaakt kunnen worden voor volg topics?

Ik vind het gewoon zo krom dat een topic waar ik de TS wil volgen, geen TS meer heeft, en bij een topic (zoals eerder gebruikt als voorbeeld) zoals een fotoverzameling, waar die TS geen meerwaarde heeft, er nog wel 1 is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 07:06 



 
Profiel   

Waarschijnlijk ken je het al: Klik/tik op "geplaatst" en je krijgt alle berichten van die persoon in dat topic bij elkaar. Als je naar de eerste pagina gaat en op geplaatst van de openingspost klikt krijg je dus een overzicht van alle berichten van TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 07:59 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Waarschijnlijk ken je het al: Klik/tik op "geplaatst" en je krijgt alle berichten van die persoon in dat topic bij elkaar. Als je naar de eerste pagina gaat en op geplaatst van de openingspost klikt krijg je dus een overzicht van alle berichten van TS.


Dat weet ik, maar juist de oranje aanduiding mis ik, als ik door een topic scroll waar ik wel ook de andere reacties wil lezen dan valt de TS niet meer op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 08:11 



 
Profiel   

Dimphyl schreef
Rex_Rolfo schreef
Waarschijnlijk ken je het al: Klik/tik op "geplaatst" en je krijgt alle berichten van die persoon in dat topic bij elkaar. Als je naar de eerste pagina gaat en op geplaatst van de openingspost klikt krijg je dus een overzicht van alle berichten van TS.


Dat weet ik, maar juist de oranje aanduiding mis ik, als ik door een topic scroll waar ik wel ook de andere reacties wil lezen dan valt de TS niet meer op.

(Hier op mobiel) Je kunt gewoon klikken op het woordje 'geplaatst', dan krijg je alleen de berichten die door dat persoon zijn geplaatst. Als ik bij dit topic onder jouw naam op geplaatst klik krijg ik alleen jouw berichten, dus alleen de berichten van de TS

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 08:28 



 

Ja maar dan moet je dus eerst kijken wie ook al weer de TS was en waar diens laatste bericht is, of terug naar de OP en dan dat doen. Dat vind ik bij volgtopics best omslachtig. Normaal scrolde ik er door tot m'n oog viel op het lekker opvallende oranje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 08:35 



 
Profiel   

op de pc of laptop blijft het gewoon rechtsboven in oranje staan. Ik denk dat het dan alleen bij smartphones anders is

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 09:03 



 
Profiel   

Hier is gisteren iets in aangepast omdat BB-HK in 'Actieve Topics' verscheen wat niet de bedoeling is. De HK fora staan daar niet in, dit gaat vaak om chattopic die alle andere topics zouden 'wegdrukken'.

Maar ik ga even kijken of ik hier iets kan doen.

Edit: Beter zo?
[BB-HK] Beestenboel-Huiskamer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 11:35 



 
Profiel   

Ja, bedankt Bart! :D
Alles is weer zoals eerst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:15 



 

+:)+ fijn! Dank je Bart
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen