Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Jezelf tijdelijk bannen van bokt

 
Profiel   

Ja, tentamenweek.. Ik wil mezelf even bannen dus. Vroeger wist ik hoe dit moest, nu ben ik het kwijt.. Heet het uberhaupt wel bannen of haal ik dingen door elkaar, want kwam er met de zoekfunctie ook niet uit..
Wie kan mij uit de brand helpen? -O-

*Studeert verder* :7
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:35 



 
Profiel   

Als je op je eigen avatar klikt, rechtsboven in beeld, en dan instellingen, zie je daarna midden op de pagina staan 'Ban jezelf van bokt'.

Dit is de link: https://www.bokt.nl/tools/timeout.php


Laatst bijgewerkt door Britt op 23-10-17 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:37 



 
Profiel   

Dat kun je hier zelf doen: https://www.bokt.nl/tools/timeout.phpc

En mocht je langer de tijd nodig hebben voor je tentamens, wil ik je ook wel bannen ... }:) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:37 



 
Profiel   

Als je rechts bovenin op je naar klikt en dan naar instellingen gaat, dan staat het op die pagina.
Succes met studeren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:38 



 
Profiel   

Paisano schreef
Dat kun je hier zelf doen: https://www.bokt.nl/tools/timeout.phpc

En mocht je langer de tijd nodig hebben voor je tentamens, wil ik je ook wel bannen ... }:) :D


:') Ik roep wel als ik dat dieptepunt heb bereikt!
En thanks allemaal, nou daar ga ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:38 



 
Profiel   

Zet hem op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 09:39 



 
Profiel   

Succes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 15:13 



 
Profiel   

Succes!

Ik heb laatst 'get cold turkey' ontdekt. Een site waar je ook Facebook en alle andere sites die je naast bokt kunnen afleiden in kunt zetten en dan voor bepaalde tijd kunt blokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 15:19 



 
Profiel   

Oh ik zou dit eigenlijk ook moeten doen. Zit ook midden in mijn tentamenweek...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 15:24 



 
Profiel   

Pikkepor schreef
Succes!

Ik heb laatst 'get cold turkey' ontdekt. Een site waar je ook Facebook en alle andere sites die je naast bokt kunnen afleiden in kunt zetten en dan voor bepaalde tijd kunt blokken.


Bedankt!! Ik zit dus nu de hele tijd mn fb timeline door te scrollen en heb bedacht dat ik via chrome wel op bokt kan als ik op safari ban... |o

Dus ik zit nu mijn eigen ban te ontwijken... op naar get cold turkey, bedankt voor de tip!!!

Spoiler:
Normaal heb ik wel zelfdiscipline hoor, maar het lukt dit blok even niet, vind het totaal niet interessant :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 16:49 



 
Profiel   

Eigenlijk zou ik dit ook moeten doen, zit bijna in m'n SE week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 16:51 



 
Profiel   

Pikkepor schreef
Succes!

Ik heb laatst 'get cold turkey' ontdekt. Een site waar je ook Facebook en alle andere sites die je naast bokt kunnen afleiden in kunt zetten en dan voor bepaalde tijd kunt blokken.


Ik heb inderdaad Get Focused, in deze trant. Inclusief een nucleaire optie, waarbij hij alle webpagina's blokkeert maar je nog wel Spotify kunt luisteren :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 18:49 



 
Profiel   

:')

Get focussed is er inderdaad ook een!

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo blij is om zichzelf vanalles te ontzeggen tijdens leerperioden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 21:38 



 
Profiel   

Zo ik ben weer op aarde! Get Focussed heb ik er gister inderdaad meteen bij gedaan want Cold Turkey pakte alleen safari dus kon ik alsnog overal bij via Chrome.. :+
Met Get Focussed voor chrome en Cold Turkey voor safari ging het goed, dus dank voor die tips! Op naar weer een productieve dag.

Pikkepor: het voelde inderdaad echt heerlijk om gewoon even nergens bij te kĂșnnen. Ik heb nooit zo'n last van afleiding van mijn mobiel, die kan ik prima een dag (naast) me laten liggen en er niks mee doen. Maar mn laptop... daar zit ik dan toch al op dus dan ga ik al snel voor de 100e keer door facebook heen enzo, vreselijk haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 07:58 



 

Ik breek hier even in voor ik een topic maak met dezelfde naam. Leuk het bannen van bokt maar als ik mezelf ban op de pc ben ik vervolgens op m'n mobiel gewoon volledig aanwezig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 15:36 



 
Profiel   

Kun je niet op je mobiel weer alsnog bannen, of werkt dat niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 17:29 



 
Profiel   

Of gewoon je internet en/of gegevensverbinding even uitzetten. Heb je meteen ook alle sociale media te pakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 17:51 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Ik breek hier even in voor ik een topic maak met dezelfde naam. Leuk het bannen van bokt maar als ik mezelf ban op de pc ben ik vervolgens op m'n mobiel gewoon volledig aanwezig...

Sterker nog, als je jezelf op je PC via Internet Explorer een ban geeft, kun je via Chrome nog gewoon op Bokt. Volgens mij doet de banoptie niets meer dan een cookie plaatsen die de tijd tot wanneer je geband bent bevat. Door je cookies te wissen kun je jezelf dan ook unbannen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 00:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen