Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Is het een idee om Bokt Er op Uit te splitsen?

 
Profiel   

Het lijkt mij handig dat als je op zoek bent naar iets in Nederland of België, om niet langs alle dingen in het buitenland te moeten scrollen en andersom...
Waarom is er geen Bokt er op uit Nederland en België en Bokt Erop uit buitenland? (En desnoods dan ook nog Europ en buiten Europa)

Geldt misschien ook wel voor Buitenrijden, Ruitervakanties en Trektochten...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:48 



 
Profiel   

Dat geldt dan bijna voor alle fora.
Ik stem voor een landenvlaggetje bij elke user om aan te geven uit welk land ze komen.

Het is er niet omdat Bokt een Nederlands forum is :) en dus nederlands georiënteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:50 



 
Profiel   

Ik zie hem liever opgesplitst in specifieke vragen over locaties en de algemene vraag waar naar toe te gaan.
Ik word helemaal simpel van alle topics waar de ts zelf niet in staat is een bestemming te vinden en opent met 'wie weet waar ik heen kan gaan?'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:51 



 
Profiel   

Keet schreef
Dat geldt dan bijna voor alle fora.
Ik stem voor een landenvlaggetje bij elke user om aan te geven uit welk land ze komen.

Hoe bedoel je dat geldt voor bijna alle fora? Ik heb het over fora die specifiek gaan over vakanties en tripjes. Het lijkt me dat bij vakanties en tripjes uitzoeken ervaringen en aanbevelingen per land belangrijker zijn dan in welk ander gesprek, en dat het niet uitmaakt waar de mensen die het topic openen of er in mee doen vandaan komen, maar het zal wel aan mij liggen?

Met een vlaggetje uit het land van de user los je het probleem toch niet op? Ik kan als inwoner van Portugal wel iets aanbevelen in Amerika. Iemand die iets zoekt in de USA zou dan mijn topic overslaan tenzij het duidelijk in de titel staat dat het iets in de USA is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:56 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik zie hem liever opgesplitst in specifieke vragen over locaties en de algemene vraag waar naar toe te gaan.
Ik word helemaal simpel van alle topics waar de ts zelf niet in staat is een bestemming te vinden en opent met 'wie weet waar ik heen kan gaan?'.

Dat kan ook een subforum worden in de Nederland België en een in het buitenland forum....

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:58 



 

Goof schreef
Ik zie hem liever opgesplitst in specifieke vragen over locaties en de algemene vraag waar naar toe te gaan.
Ik word helemaal simpel van alle topics waar de ts zelf niet in staat is een bestemming te vinden en opent met 'wie weet waar ik heen kan gaan?'.


Het meest irritante vind ik dan nog alle bokkers met vakantie huisjes die er meteen boven op springen.. "Oh waarom niet naar Spanje/Portugal/God knows where waar wij vakantie huisjes verhuren!!!!!" :evaw: :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:59 



 

Omdat het in eerste instantie een paardenforum is en het aantal topics over reizen/uitjes nou niet zo enorm veel is dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Alles moeten splitsen lijkt mij onnodig veel werk voor een minimaal resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:59 



 
Profiel   

BEU is een relatief rustig forum, om die reden hebben we besloten het zoveel mogelijk los te laten omdat dit voor gebruikers het prettigst is.

Een extra opsplitsing/subforum zal er niet snel komen, zeker omdat het al een relatief rustig forum is.

Als er andere prettige oplossingen aangedragen worden dan kunnen we daar altijd naar kijken natuurlijk. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:20 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Omdat het in eerste instantie een paardenforum is en het aantal topics over reizen/uitjes nou niet zo enorm veel is dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Alles moeten splitsen lijkt mij onnodig veel werk voor een minimaal resultaat.

Buitenrijden, Ruitervakanties en Trektochten gaat toch over paardgerelateerde vakanties?

Waar het mij om gaat is dat je overzicht hebt waar iets is waar het overgaat, maar tags zou het ook kunnen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:31 



 
Profiel   

Fotomeeting/bokt meetings per provincie lijkt me ook ideaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:34 



 

Tags met Ned, Eur, Wer? Zoiets?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:35 



 
Profiel   

Wer?? Wereld? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:36 



 

Cayenne schreef
Wer?? Wereld? :+

Ik wist even zo snel niets..... :+ :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:36 



 
Profiel   

Zoiets ja. Desnoods USA nog apart. Vanwege (western)ruiters die naar ranches willen of er geweest zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:47 



 
Profiel   

Lusitana schreef
Zoiets ja. Desnoods USA nog apart. Vanwege (western)ruiters die naar ranches willen of er geweest zijn.


Er bestaat sowieso een USA topic (net zoals voor sommige andere landen). Waarin gepraat kan worden over vakanties naar de USA. T topic is echter niet centraal, dus er mogen ook nog topics met vragen geopend worden die met de USA te maken hebben. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 16:59 



 
Profiel   

Zorg dan iig voor een centraal 'wie weet een vakantiebestemming voor mij'-topic zodat dat iig in 1 topic blijft en iedereen met elkaar ideeen op kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 17:08 



 
Profiel   

Misschien is het een idee om het in de relevante forums een regel te maken om een gebied in de titel te zetten? (ook wel soortgelijk aan het tags idee)
Bij BM en FM heb ik er ook wel moeite mee dat je altijd eerst het hele topic door moet zoeken voordat duidelijk is wat de locatie zou moeten worden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 17:09 



 
Profiel   

Ja maar... Bijv stel je woont in curacao, dan kan je nog best nederlandse vragen hebben en dan klikken mensen al weg bij de curacaose vlag...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 17:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen