Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Denk mee over de allereerste Bokt-dag!

 
Profiel   

antje_vip schreef
Damned schreef
Cursus woordenschat en grammatica? :+


Bokkers Dictee. Win een hoofdstel! **\O/**


Serieus dit is echt vet leuk! Niet dat ik enige kans maak maar alsnog vet leuk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 00:07 



 
Profiel   

sureido schreef
En de grap van alles: een iemand zei alleen ‘misschien iets voor kinderen’ en er zijn al zoveel pagina`s aan aanhang en kinderen besteed :')

Zo en hoe :')

Lijkt me super zo'n bokt dag. Inderdaad mag een poffertjeskraam niet ontbreken :))
Het idee van ruilen van discipline is ook een leuk idee! Evenals kraampjes met door bokkers gemaakte spullen. Clinic over voeding lijkt me super interessant. Inderdaad door Mizora bijv. Verder zeker ook leuke plekken om lekker te zitten en met andere blokkers te kunnen kletsen, discuseren en een lezing of clinic over nageeflijkheid, actief achterbeen enz. Schriktraining ook top idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 00:11 



 
Profiel   

Ruilwinkeltje lijkt me leuk! Of idd een soort van "donatie-based" winkeltje, met de opbrengsten voor een goed doel. Ik heb een aantal rijbroeken de ik niet meer pas maar die nog best wel een tijdje mee kunnen, die liggen nu ook maar te verstoffen :) Zou dit een leuk doel vinden.

Sowieso is iets voor het goede doel doen een leuk idee :j

Overigens: wat 12 jarigen betreft, welke 12 jarige zit er nou te wachten op een leuk dagje met haar boktvriendinnen... en hun moeders :o? Als ik dat zou zijn zou ik hoe dan ook zeggen tegen mijn ouders dat zij niet toegestaan zijn :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 01:24 



 
Profiel   

Koper schreef
stitchlover schreef
Wat me ook erg gaaf lijkt is een demo extreme mountain trail, ik zou daar ook heel graag aan deel willen nemen (als dummie met een onderzoekend paard) :Y) :o

Je weet wel met wipwaps, gordijnen, op en afstapjes, water etc. etc.

Daar moet de accommodatie maar net naar zijn. Maar leuk idee! Dan doe ik ook mee als het ook aan de hand mag.

Volgende maand ga ik naar een lesdag/workshopdinges over intrinzen. Is dat niet ook leuk voor een boktdag? Of dual aktievierung, daar zou ik ook wel meer over willen weten.


Een Intrinzen demo zou ik kunnen verzorgen, ik heb al twee jaar veel contact met de oprichtster, meegedaan aan hun online project, werk zelf op deze manier & heb ervaren showpony's. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 02:55 



 
Profiel   

Het idee van een 'typ correct Nederlands' cursus vind ik geniaal. Alle deelnemers krijgen een boktpetje/shirt en de beste van het dictee wint een prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 08:24 



 
Profiel   

Bokt-quiz kan ook leuk zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 10:26 



 
Profiel   

of een overzicht van verschillende manieren van paarden houden en de bijbehorende kosten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:18 



 
Profiel   

antje_vip schreef
Damned schreef
Cursus woordenschat en grammatica? :+


Bokkers Dictee. Win een hoofdstel! **\O/**

Ja, dan kun je bijvoorbeeld leren dat je samenstellingen aan elkaar moet schrijven: Bokkersdictee. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 11:59 



 

Een kijkje achter de schermen lijkt me ook leuk :j soort workshop/lezing/whatever hoe het eraan toe gaat op Bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:03 



 
Profiel   

Niet helemaal on topic, maar hoe leuk zou het zijn mocht er een digitaal boktspel komen, waar jij mod moet spelen, en bijvoorbeeld zo snel mogelijk 'relreacties' uit topics moet verwijderen, of op de juiste manier moet antwoorden op pb's (uit verschillende keuzemogelijkheden bijvoorbeeld) en dat alles aan een steeds sneller tempo en als je 3 keer te laat ingegrepen hebt, ben je verloren,ofzo :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:07 



 
Profiel   

Een Bokt reünie van bokkers van het eerste uur.
Puck, Mytens, Superpepijn, Lovely, Pipo, Jippie, Kayla, Laura, Jura, Jurga, Romkabouter, Sypheron, Troef, Fitzroy, Sundancer, Aimee, Anna42, Arie53, Ceasario en ik zal er vast nog velen vergeten zijn die ik graag eens terug zou zien. Maar het grootste deel hiervan is geband of is een gast inmiddels. Volgens mij zijn Fitz en ik een van de weinigen die nog over zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:33 



 
Profiel   

Present :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:37 



 
Profiel   

Lielle schreef
Present :-)


Oh ja jij bent d'r ook nog! Weet jij hoe met bovenstaanden is trouwens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 12:51 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Een Bokt reünie van bokkers van het eerste uur.
Puck, Mytens, Superpepijn, Lovely, Pipo, Jippie, Kayla, Laura, Jura, Jurga, Romkabouter, Sypheron, Troef, Fitzroy, Sundancer, Aimee, Anna42, Arie53, Ceasario en ik zal er vast nog velen vergeten zijn die ik graag eens terug zou zien. Maar het grootste deel hiervan is geband of is een gast inmiddels. Volgens mij zijn Fitz en ik een van de weinigen die nog over zijn.


Je kan toch zelf zo'n reünie organiseren? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:14 



 
Profiel   

Jurga ben ik een paar jaar geleden nog tegen gekomen in Lunteren. Aimee op de spelen in Londen, en die is aardig actief op Facebook, net als Mickey (die kwam ik in 2015 op wedstrijd tegen) en Karin. Verder zou ik het ook niet meer weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:38 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Het idee van een 'typ correct Nederlands' cursus vind ik geniaal. Alle deelnemers krijgen een boktpetje/shirt en de beste van het dictee wint een prijs.

Mét spelvaudt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 13:46 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Koper gaat door voor de wasmachine!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 14:39 



 
Profiel   

En een minimum score om te mogen blijven posten ;) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-17 18:37 



 
Profiel   

Koper schreef
Gefeliciteerd Liesje1611 :#

Is het een leuk idee als mensen van discipline ruilen? Tijd geleden was daar toch een topic over, iemand die vroeg om eens op een paard te rijden wat in een andere discipline wordt getraind. Ik weet niet meer goed of dat van de grond kwam toen maar misschien dat het wat voor zo'n boktdag is? En dat dan bij voorbeeld de reiningruiter uitleg geeft aan de bokker die op het reiningpaard zit, en dat de rest van de aanwezigen daar ook wat aan heeft. En dat dan de reiningruiter later op het springpaard (ik noem maar even wat) van de springruiter ook weer uitleg krijgt enz. Net als wanneer een endurancebokker op mijn IJslander zit en ik op de endurance-arabier, alleen dan met meer mensen/paarden/disciplines.


Dat heb ik aan het begin van dit topic al 'geroepen'

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 00:18 



 

cissy schreef
Koper schreef
Gefeliciteerd Liesje1611 :#

Is het een leuk idee als mensen van discipline ruilen? Tijd geleden was daar toch een topic over, iemand die vroeg om eens op een paard te rijden wat in een andere discipline wordt getraind. Ik weet niet meer goed of dat van de grond kwam toen maar misschien dat het wat voor zo'n boktdag is? En dat dan bij voorbeeld de reiningruiter uitleg geeft aan de bokker die op het reiningpaard zit, en dat de rest van de aanwezigen daar ook wat aan heeft. En dat dan de reiningruiter later op het springpaard (ik noem maar even wat) van de springruiter ook weer uitleg krijgt enz. Net als wanneer een endurancebokker op mijn IJslander zit en ik op de endurance-arabier, alleen dan met meer mensen/paarden/disciplines.


Dat heb ik aan het begin van dit topic al 'geroepen'


Maar een discipline wissel op zo'n "groot" evenement, in ieder geval onbekend terrein, zou ik niet aandurven. In ieder geval niet om een vreemde dan voor het eerst op mijn paard te laten. Das vragen om "ongelukken" en denk dat er best meer eigenaren zijn die dat misschien net een stapje te ver vinden als zijn/haar paard dat niet gewend is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 00:58 



 
Profiel   

Mwah, ik denk dat er best bokkers en paarden te vinden zijn die dat aandurven. Als ik mij goed herinner was het op vreemd terrein dat ik voor het eerst op het westernpaard van een medebokker stapte :) En toen vond ik dat spannender dan het paard :') En er is eens een bokker met mijn paard op pad geweest, en heeft er nog mee getölt ook, op de weg. Als ik mijn paard had ingeschat als een dier waar een enigszins ervaren ruiter niet mee langs de weg kan had ik dat natuurlijk ook niet gedaan.

Maar het was maar een idee. En zo te zien was ik niet de enige die het leuk leek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 01:24 



 

Een lezing van Brooke, en hun dan ook als geod doel van de dag benoemen oid ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-17 09:53 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Het idee van een 'typ correct Nederlands' cursus vind ik geniaal. Alle deelnemers krijgen een boktpetje/shirt en de beste van het dictee wint een prijs.


Jaaaa :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 09:41 



 
Profiel   

Mizora schreef
Mensen zonder eigen vervoer kunnen met het OV, dat geldt ook voor mensen onder de 18, hoewel je bij erg jonge kinderen eventueel met begeleiding zit. En de meeste mensen met kinderen zullen ook een partner hebben, of een kinderoppas. Ik gok dat honden geen bokt-account hoeven te hebben, als ze al toegelaten worden. Daarnaast kunnen een hoop honden prima alleen thuis zijn of een dag bij vrienden. Maar inderdaad, er zullen sommige mensen niet kunnen vanwege eisen. De vraag is of dat iets negatiefs is.

Ik ben voordat ik 18 was een aantal keer naar horse-event geweest, dan brachten of haalden mijn ouders me en het andere gedeelte (heenweg of terugweg) moest ik met het OV. Na mijn 18e moest ik gewoon beide keren met het OV totdat mijn moeder ook in de paarden raakte (nu gaan we samen of ga ik alleen met de auto die ik ondertussen heb). Ik heb zelf 2 honden en daar moet ik me inderdaad op aanpassen. Dat weet je als je kiest voor huisdieren, dat is niet anders dan als je paarden aan huis hebt. Idem dito met kinderen. De meeste mensen kiezen in ieder geval semi-bewust om voor kinderen, daar zitten ook consequenties aan.

Overigens gaat honden meenemen naar horse-event bijvoorbeeld prima. Mijn honden zijn daar wat minder geschikt voor, maar dat is dus aan de eigenaren om dat in te schatten.


Heb nog niet de andere pagina's gelezen, maar beetje kort door de bocht := Weet niet of je door hebt hoe duur het openbaar vervoer is? Maar dat is al geen grapje meer om dan nog te komen := (20 euro voor een enkeltje met de trein is er niks bij) terwijl als ik 1 van mijn ouders meeneem en die mij rijden, vinden ze het niet erg een dag mee te gaan maar gaan ze niet eerst heen, dan weer terug, dan weer heen, en dan weer terug rijden.

Terwijl ik wel graag zou komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:46 



 
Profiel   

@hamsterfan
Je kan online eigenlijk altijd weekendtickets kopen en dan 19 voor een dagretour.
Elke maand hebben ze een andere actie; nu broodje van Bart erbij, maar soms ook koffie met tompouce van de HEMA.
https://www.spoordeelwinkel.nl/product/ ... bakkerbart


Laatst bijgewerkt door Brainless op 20-11-17 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen