Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Dienstmededeling] Zelf oude HK/JHK berichten aanpassen

 

Nee dat klopt, die staat niet op HK of JHK. De tag die er vaak bij staat telt dus niet mee :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:12 



 

Nou hopen dat dit blijvend is en voor het hele forum dan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:13 



 

:') Ik hoop ook dat het goed werkt en het bevalt :D Dan gaan we natuurlijk voor verdere zaken kijken.
Mocht er iets instaan wat echt weg moet (naam of woonplaats of iets anders) kun je altijd even TeMMen of bij meer berichten even een mailtje naar support@bokt.nl sturen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 16:14 



 
Profiel   

Echt een geweldig initiatief! De meest gênante berichten staan toch vaak in de huiskamer. En wat elders staat kan je een aanvraag voor doen natuurlijk.
Weet je wat ik leuk vind om te merken? Dat ik van veel berichten vind dat ze toch niet zo enorm gênant zijn. In je gedachten heb je veel ergere dingen gepost dan ze in werkelijkheid zijn. Nu ik het kan aanpassen denk ik: ach valt best mee eigenlijk. Het was ook gewoon zo toen en ik voelde het toen ook zo.
De ergste berichten heb ik opgezocht (die ik me kon herinneren) en aangepast. Maar ik heb echt tigduizend berichten inmiddels en ze allemaal doorlopen valt ook niet mee. Maar de ergste periode ben ik doorgegaan en heb eigenlijk verrassend weinig aangepast. Ik had verwacht dat ik heeeeeeel veel zou willen veranderen.
Grappig om te merken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 17:47 



 
Profiel   

[***] schreef
Navraag gedaan, het duurt even voordat de server alles heeft aangepast, dit gebeurt meestal 's nachts. Dus morgen is het vast verdwenen van onze zoekfunctie, bij google kan het helaas wel wat langer duren.

@IMJ, uit je bericht? Als je foto's op HK of JHK hebt staan, dan kun je die inderdaad weghalen :j


Om hier nog even een aanvulling op te geven; de berichten zijn inderdaad nog wel te vinden via Google, het duurt langer voor Google up to date is, maar mocht je dat ook belangrijk vinden kun je een verwijderverzoek indienen bij Google. Daarover kun je hier meer info lezen:
https://support.google.com/websearch/tr ... 1061?hl=nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:29 



 
Profiel   

De Huiskamer en de JHK zijn toch niet vindbaar in de google resultaten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:45 



 
Profiel   

Tof! Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:47 



 
Profiel   

Wat fijn dat er zo op een verzoek van de gebruikers wordt ingegaan.
Compliment!

Ik hoop dat het experiment bevalt en dan wordt uitgebreid. Mijn 15-jarige ik dacht in de begintijd van bokt nog wat anders over privacy en het effect van internet dan mijn huidige ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 22:51 



 
Profiel   

Angela schreef
De Huiskamer en de JHK zijn toch niet vindbaar in de google resultaten?

Klopt ja, HK is afgeschermd voor niet-ingelogde gebruikers, dus zou sowieso niet vindbaar moeten zijn.

@Assie; als het gaat om privacygevoelige info kun je ook altijd een verwijderverzoek indienen bij een willekeurige moderator. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:09 



 
Profiel   

@murthul, ja weet ik. Maar dat zou betekenen dat ik zelf die berichten ook weer door moet haha. := . Nee ik laat ze voorlopig lekker in de vergetelheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 23:13 



 

Klopt het nou dat alles voor 2005 ook weg is?
Althans, bij mijn berichten is dat weg.
Ik hoop dat de functie snel uitbreidt voor t hele forum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 12:56 



 
Profiel   

Nee, daar is niets in veranderd. Raar dat jij ze niet ziet, ik zie bij jou ook berichten van voor 2005.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:16 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Klopt het nou dat alles voor 2005 ook weg is?
Althans, bij mijn berichten is dat weg.
Ik hoop dat de functie snel uitbreidt voor t hele forum.

darkchrystal @ [HK] Wat is de gemiddelde leeftijd van bokkers?
zie het ook gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:19 



 

Alleen via mijn profiel zie ik ze terug.
Als
Losse berichten.
Maar bij “ mijn berichten” gaat alles maar tot 2005z

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:28 



 
Profiel   

Top initiatief. Hopelijk voor het hele forum.

Zal voor de andere forums wel ff temmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 13:34 



 
Profiel   

Uitgeprobeerd. Heeft geen nut.
De anderen die gereageerd hebben op mijn post hebben die gequote. Waardoor het nog steeds terug te vinden is.

Ik blijf dus bij mijn standpunt dat Hk topics van ouder dan een paar jaar verwijderd moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-17 15:31 



 

Nou ik heb een email gestuurd naar support maar daar komt al dagen geen reactie op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 04:42 



 
Profiel   

upendo schreef
Uitgeprobeerd. Heeft geen nut.
De anderen die gereageerd hebben op mijn post hebben die gequote. Waardoor het nog steeds terug te vinden is.

Ik blijf dus bij mijn standpunt dat Hk topics van ouder dan een paar jaar verwijderd moeten worden.

Om namen uit quotes te verwijderen kan je er gewoon een temmetje op plaatsen met verzoek om die naam eruit te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 09:16 



 
Profiel   

Wat goed! Ik heb al eens een bericht naar een mod gestuurd voor het verwijderen van privé informatie, maar daar nooit meer iets van gehoord. Nu zijn dat geen HK topics, dus ik kan er zelf niets mee. Is er een specifieke mod die ik hier een berichtje voor kan sturen? Of is een tem op de betreffende berichten (van 15 jaar terug ofzo) makkelijker voor jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 09:57 



 
Profiel   

Yessy schreef
Wat goed! Ik heb al eens een bericht naar een mod gestuurd voor het verwijderen van privé informatie, maar daar nooit meer iets van gehoord. Nu zijn dat geen HK topics, dus ik kan er zelf niets mee. Is er een specifieke mod die ik hier een berichtje voor kan sturen? Of is een tem op de betreffende berichten (van 15 jaar terug ofzo) makkelijker voor jullie?


Mag beide, voor de eerste optie mag je een willekeurige mod uitkiezen met linkjes naar je berichten, maar als t om een paar berichten gaat mag temmen ook. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:25 



 
Profiel   

Duhelo schreef
upendo schreef
Uitgeprobeerd. Heeft geen nut.
De anderen die gereageerd hebben op mijn post hebben die gequote. Waardoor het nog steeds terug te vinden is.

Ik blijf dus bij mijn standpunt dat Hk topics van ouder dan een paar jaar verwijderd moeten worden.

Om namen uit quotes te verwijderen kan je er gewoon een temmetje op plaatsen met verzoek om die naam eruit te halen.

Dit gaat om ongeveer 1000 posts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:27 



 
Profiel   

In dat geval kun je het beste even contact opnemen met support@bokt.nl, dan kunnen zij kijken wat ze kunnen betekenen voor je. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:28 



 

Goed dat Bokt dit nu oppakt en op deze manier de gebruikers tegemoet komt, fijn zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:32 



 

Murthul schreef
In dat geval kun je het beste even contact opnemen met support@bokt.nl, dan kunnen zij kijken wat ze kunnen betekenen voor je. :)

Spaar je, daar reageren ze niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:45 



 

Ze zullen misschien ineens veel aanvragen te verwerken hebben ;)

Maar veel topics/posts laten verwijderen is geen optie, dat heb ik al geprobeerd :Y) Ben nu aan het proberen om de paardennamen te laten anonimiseren maar moet er nog eens achteraan...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen