Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-18 15:20

Beste Bart of wie, lijkt me niet de bedoeling, ik zie andermans foto's bij bokt "voeg foto's toe".
(op mijn mobile, op mijn laptop krijg ik wel mijn Eigen)

Can you fix it?

Oh en het is heel grappig, heb nu een foto geupload en die komt daar bij te staan!! Oeps! En niet bij mijn Eigen op mijn laptop, dit is echt heel fout!

Sorry aan diegene dat je nu een hond erbij hebt.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 23:59

Oei dat zou niet moeten. Hier geen last van. Blijft dit ook zo? :oo na refreshen oid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:09

Sjolvir schreef:
Beste Bart of wie, lijkt me niet de bedoeling, ik zie andermans foto's bij bokt "voeg foto's toe".
(op mijn mobile, op mijn laptop krijg ik wel mijn Eigen)

Can you fix it?

Oh en het is heel grappig, heb nu een foto geupload en die komt daar bij te staan!! Oeps! En niet bij mijn Eigen op mijn laptop, dit is echt heel fout!

Sorry aan diegene dat je nu een hond erbij hebt.

Hoeveel Bokkers zouden er nu bij hun upload gezien hebben om te checken of ze ineens een hond rijker zijn? :')

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 00:26

Ts: hij is cute <3

Afbeelding

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 01:04

Ik heb het ook altijd maar als ik dan verves is er niks meer :P dan zijn mijn foto's er weer

Fortitude

Berichten: 3085
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 02:05

Inxs schreef:
Hoeveel Bokkers zouden er nu bij hun upload gezien hebben om te checken of ze ineens een hond rijker zijn? :')

Schuldig! :')
Ik heb 'm niet.

Maar raar zeg! Ben wel benieuwd wie het is nu haha

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15106
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 07:48

Ik trek Bart even aan z’n vestje, dit hoort inderdaad niet :=

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 09:05

Afbeelding

Is dit jouw hond, TS? :)

Zo ja; dan weet ik wat er mis is gegaan. Het is niet zo dat er op je eigen account ineens foto's van andere accounts zullen staan (gelukkig maar!). Het probleem ontstaat doordat de Bokt Upload ook te gebruiken is zonder account, of in ieder geval zonder dat je ingelogd bent. Wanneer je uitgelogd en vervolgens op "voeg foto's toe" klikt werkt dat nog én -waar het hier om gaat- zie je alle foto's die anderen al dan niet perongeluk op die manier hebben geüpload. Geen gedoe met gehackte accounts dus, maar wel een flinke slordigheidsfout.

MirandaMalik

Berichten: 9879
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 09:26

Zelf heb ik het ook wel eens gehad!
Als ik langer ingelogd was en dan terug kwam en een foto ging uploaden.
Maar na verversen weer gewoon oké.
Volgens mij kon ik de foto van de andere ook niet plaatsen, alleen de kleine tumbnails bekijken.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 16:08

Paisano schreef:
[ Afbeelding ]

Is dit jouw hond, TS? :)

Zo ja; dan weet ik wat er mis is gegaan. Het is niet zo dat er op je eigen account ineens foto's van andere accounts zullen staan (gelukkig maar!). Het probleem ontstaat doordat de Bokt Upload ook te gebruiken is zonder account, of in ieder geval zonder dat je ingelogd bent. Wanneer je uitgelogd en vervolgens op "voeg foto's toe" klikt werkt dat nog én -waar het hier om gaat- zie je alle foto's die anderen al dan niet perongeluk op die manier hebben geüpload. Geen gedoe met gehackte accounts dus, maar wel een flinke slordigheidsfout.



Jup.. dat is mijn waffie!!! Leuk dat je hem gevonden hebt.
We hadden het erg koud, CV was stuk, gezellig samen onder dekentjes op de bank in oud tochtig huis :+

Aha, dus probleem is dat, hmm, blijft ook wel iets wat niet moet kunnen.

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-18 16:22

Gezellig toch! Zo kroop ik gisteravond bij onze pup in de bench - dat leverde ook wel leuke foto's op. :+

Sjolvir schreef:
Aha, dus probleem is dat, hmm, blijft ook wel iets wat niet moet kunnen.

Mee eens. Het is (wat mij betreft) niet zo erg dat de Bokt Upload ook door buitenstaanders gebruikt kan worden, maar wel dat dit je met account ook per ongeluk kan gebeuren. Je denkt een foto binnen de veiligheid van je eigen account te uploaden, waarna je nog de keuze hebt deze wel of niet op het forum te publiceren. Ergens gaat er iets mis, je wordt uitgelogd en vervolgens komt je foto op de grote berg terecht. Resultaat: foto gepubliceerd zonder dat dit de bedoeling was én je kan hem vervolgens niet meer op je eigen account vinden (en dus ook niet laten verwijderen). Over het algemeen geen drama, maar ook net niet helemaal handig.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-18 16:28

Paisano schreef:
Gezellig toch! Zo kroop ik gisteravond bij onze pup in de bench - dat leverde ook wel leuke foto's op. :+

Sjolvir schreef:
Aha, dus probleem is dat, hmm, blijft ook wel iets wat niet moet kunnen.

Mee eens. Het is (wat mij betreft) niet zo erg dat de Bokt Upload ook door buitenstaanders gebruikt kan worden, maar wel dat dit je met account ook per ongeluk kan gebeuren. Je denkt een foto binnen de veiligheid van je eigen account te uploaden, waarna je nog de keuze hebt deze wel of niet op het forum te publiceren. Ergens gaat er iets mis, je wordt uitgelogd en vervolgens komt je foto op de grote berg terecht. Resultaat: foto gepubliceerd zonder dat dit de bedoeling was én je kan hem vervolgens niet meer op je eigen account vinden (en dus ook niet laten verwijderen). Over het algemeen geen drama, maar ook net niet helemaal handig.


Ik had nu expres (had het al gezien) gekozen voor een niet discutabele foto (oke, hond wel of niet op de bank kan je over discuseren) die als hij overall bleef zwerven geen probleem zou zijn. Maar inderdaad je zal weet ik veel wat uploaden... oeps...

MirandaMalik

Berichten: 9879
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-18 15:02

Nou ja je load hier toch up om op bokt te laten zien dus het zal nog wel meevallen wat voor foto's het zijn! :D

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: Andermans foto's zichtbaar bij bokt upload!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 17:52