Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH] Kan niet op ‘plaatsen’ klikken (mobiel)

 
Profiel   

Ik heb de laatste dagen een probleem met berichten/reacties plaatsen met mijn iPhone. Wanneer ik een bericht getypt heb en op ‘plaatsen’ wil klikken, lukt dit niet als ik het toetsenbord nog open heb. Ik moet dat eerst mijn toetsenbord wegklikken en dan kan ik pas mijn bericht plaatsen. Meer mensen die hier last van hebben?



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-11-19 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag toegevoegd in titel

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:00 



 
Profiel   

Ja dit heb ik ook! Ik heb er verder geen moeite mee, maar soms is het wel even irritant :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:03 



 
Profiel   

Heb daar ook vaak last van inderdaad.
Ik kopiër m’n reactie dan vaak even en refresh of doe het via “plaats een reactie” :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:14 



 
Profiel   

Ik heb heel vaak dat ik dan even moet scrollen naar een ander plekje en dan kan ik wel klikken. Net als met typen overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:19 



 
Profiel   

Ik doe altijd even inzoomen en dan weer uitzoomen haha. Heb er ook regelmatig last van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 09:22 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Ik doe altijd even inzoomen en dan weer uitzoomen haha. Heb er ook regelmatig last van.

Dit dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 18:24 



 
Profiel   

Hier is al een topic over. Ik heb het ook steeds maar ze weten niet hoe het komt dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 22:54 



 
Profiel   

Ik herken het ook. Het lukt wel als ik eerst op Voorbeeld klik, en het dan plaats *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-19 23:21 



 
Profiel   

Hmmmm, dat is inderdaad een vervelend probleem. Ik ga Bart nog even lokken om te kijken of er wat aan te doen is. Bedankt voor het melden in elk geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 08:24 



 
Profiel   

Op m.bokt.nl nooit problemen mee, wel via de gewone site. Moet altijd refreshen maar is echt al zo lang als ik me kan heugen zo...

Is trouwens niet alleen op het plaatsen knopje, op alle andere knoppen bij mij ook. Gewoon zomaar dat ie even een kronkel krijgt. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 16:59 



 
Profiel   

Ik heb dit inderdaad ook al langere tijd, even naar boven scrollen en dan doet hij het meestal weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 17:41 



 
Profiel   

Sinds mijn nieuwe iPhone heb ik hier ook hinder van.
Op mijn 6s heb ik het nooit gemerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-19 22:49 



 

Ik
Geef dit topic even een schopje want ik heb dit probleem ook steeds vaker. En heb het ruim een jaar al.

Plaatsen laat zich ook na scrollen etc niet klikken ook niet met toetsenbord weer dicht.

Enige wat helpt is copy en refresh.

Heb dit alleen op Bokt, met chrome op iPhone 7+ met niet de laatste software want daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 07:19 



 
Profiel   

Ik heb sowieso de laatste tijd vaak dat knoppen slecht aan te klikken zijn op bokt mobiel, ook naar de volgende pagina gaan bijvoorbeeld. Probleem blijft bestaan dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 07:28 



 
Profiel   

Nog steeds een probleem hier.. wordt voor mijn gevoel ook weer erger de laatste tijd. Nu met name veel problemen met de ‘eigen berichten’ knop rechtsonderin. Benieuwd of er nog een keertje naar gekeken gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 08:29 



 
Profiel   

Ik heb dit probleem nog steeds maar 1x gehad en precies op een moment dat ik geen mogelijkheid had om het verder te onderzoeken :\

Hoe staat het hiermee bij de mensen die iOS 13 hebben geïnstalleerd? Eigenlijk alles wijst op een obscure bug in Mobile Safari, ik hoop dan ook dat ze die bug hebben opgelost in iOS 13 :fingers crossed:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:47 



 
Profiel   

Ooh haha! Ik heb je net een PB gestuurd Bart met een antwoord.

Voor de rest, ik heb hier al een aantal keer contact over gehad met Bart. Weet niet wat voor iOS versie je gebruikt Klis? Maar ik heb sinds iOS 13 nergens last meer van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:51 



 
Profiel   

Hee nu je het zegt, ipad update naar de 13 versie en de gekke pagina laad storing en de halve paginas zijn weg.
Net wel een voor mij nieuwe
Parse error syntax error on line 28

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:55 



 
Profiel   

Die parse error was een tijdelijk foutje :oo
Ik was ergens een puntkomma vergeten bij het uitschakelen van de enquête-melding. Zou weer weg moeten zijn ;j

Hopen dat iOS 13 deze vage problemen fixt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:58 



 
Profiel   

He die had ik ook net inderdaad! Die syntax hahaha :=

Haha, zou mooi zijn he Bart, jij een beetje storingen veroorzaken. En het de dev's van Apple op te laten lossen.... _O- _O- _O-

Ooh wacht, zo bedoelde je het niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:59 



 
Profiel   

Feit dat ik kon posten, ja dan is ie weg. :+ Maar foei Bart toch

En nu al krappe week zonder die hale pagina, netwerkfout op bokt. Was er al aan gewend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 15:02 



 
Profiel   

Ik wilde gaan roepen dat ik er nog steeds last van heb op m’n telefoon maar zie dat ik nog op iOS12 draai dus laat maar.......
Overigens gewoon voor de mensen die er nog wel last van hebben: gewoon klikken op gereed van je toetsenbord en je kan alle knoppen weer gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 15:24 



 

Ik had de bug echter niet in Safari maar in Chrome. Zal eens opletten of hij met ios13 weg is, maar volgens mij had ik er vorige week nog last van met vakantie.

Hier helpt even inzoomen met een dubbeltap en weer uitzoomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 15:30 



 
Profiel   

Toetsenbord sluiten werkt hier ook goed! Dan werkt de knop hier wel. Ben ook wel benieuwd of er nog mensen last van hebben sinds iOS 13

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 15:41 



 
Profiel   

T ligt sowieso niet aan iOS, want zowel met mijn vorige android phone, als de Galaxy S7 heb ik er 'last' van. Denk dat het aan chrome ligt, gezien ik op beide ook chrome gebruik(te).

Maar heb mezelf aangeleerd het toetsenbord idd gewoon weg te klikken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 21:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen