Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Geen TEM-knopje?

 
Profiel   

Dat viel mij vandaag ineens op. Op VN (Voorpagina Nieuws) blijken de OP's (Openingsposten) geen TEM-knopje te hebben. De rest van de berichten gelukkig wel, maar dit is toch best wel lastig vind ik.

Op VN spot ik nog wel eens een dubbeltopic of, zoals vandaag, een topic waar het standaard slotje vergeten is.

In dat soort gevallen post ik nu eerst zelf een bericht in het topic, waar ik dan op tem. Of ik zet een berichtje bij het spelfouten topic. 1e mogelijkheid is wat omslachtig, 2e mogelijkheid komt dat bericht bij de NR (nieuwsredactie) in plaats van bij een Moderator, waar hij dan hoort en moeten zij die weer doorsturen.

Is het een optie om hier ook een tem-knopje in de OP te zetten? Net als in andere topics?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 12:52 



 
Profiel   

de TeM knopjes zijn juist recent weggehaald omdat het moderatorteam regelmatig meldingen kreeg die inhoudelijk over het nieuwsbericht gingen.
Voor inhoudelijke vragen kan je het beste het 'tip de NR' knopje gebruiken, voor een dubbeltopic of dingen die wel door het moderatorteam behandeld moeten worden kan je op een reactie TeMmen of het toch via de NR sturen als er geen reacties zijn of als het bericht op slot staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 12:59 



 
Profiel   

Dank voor je uitleg Polly. Heel begrijpelijk dat om die reden de TEM-knopjes weggehaald zijn. Dan maar de 2 andere manieren gebruiken hiervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 13:18 



 
Profiel   

graag gedaan, bij vragen kan je altijd een PB sturen he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 13:20 



 
Profiel   

Ja, daar dacht ik vanmorgen ook aan. Maar helaas was er op dat moment geen modje van VN online, en het is ook niet altijd duidelijk wie wanneer met vakantie is bijvoorbeeld en dan blijft zo'n bericht uiteraard lang liggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen