Topics moeten open blijven: ook als daar handelstallen in benoemd worden met stalnaam.
Ja, ik vind dat het topic open moet blijven met de handelstal naam erin vermeld. 29%  29%  [ 29 ]
Nee, het topic moet permanent gesloten worden en verwijderd worden 31%  31%  [ 31 ]
Topics: moet alleen gesloten en verwijderd worden op TS haar verzoek 26%  26%  [ 26 ]
Mensen moeten op de hoogte kunnen gehouden worden met vermelding van de stalnaam 11%  11%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 97

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topics die verwijderd worden incl alle berichten: waarom?

 
Profiel   

Ik heb geen flauw idee of het hier überhaupt goed staat en of het is toegestaan om over die onderwerp te discussiëren? Ik heb zelf in meerdere topics gereageerd en ik zie tot mijn grote verbazing dat een stuk of zes topics zijn verwijderd? Waarin ik gereageerd heb de afgelopen tijd. Het gaat voornamelijk om boeiende topics: waar je ervaringen in kunt lezen of ervaringen in kunt delen met elkaar over bepaalde handelsstallen of over dieren die ziek zijn die in een opvang zitten.

Is er geen andere mogelijkheid om die topics open te laten en dat de openingspost dan wordt aangepast zodat de stalnaam eruit wordt gehaald of de opvangnaam eruit wordt gehaald zodat de discussie wel normaal door kan gaan? Kan iemand mij uitleggen waarom ik en andere mensen onze vrije tijd een bepaald topic moeten steken en dat het topic dan vervolgens volledig verwijderd moet worden? Is het een optie om in de toekomst dit soort topics open te laten staan en niet meer te verwijderen?


Deze vraag houdt mij al een geruime tijd bezig dus wellicht kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven? Ik zal vast wel een hoop informatie vergeten te zijn om te vermelden, maar ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk overkomt :) Overigens is dit geen verwijd naar het team van bokt of wie dan ook. Ik heb een pol aangemaakt waarbij je kan stemmen. Mocht jouw pol mening er niet tussen staan dan kun je dat uiteraard in dit topic vermelden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 11:40 



 

De regels op Bokt zijn niet in het Russisch, ze zijn voor iedereen te lezen en te begrijpen. Als je een topic ziet wat daar niet aan voldoet kun je er ook voor kiezen je kostbare vrije tijd daar niet aan te besteden.
Eerst een tijdje geleden een heel drama om het mogen laten verwijderen van topics en posts en nu zou het een probleem zijn als dingen verwijderd worden? Toe, zo blijf je bezig en kun je overal wel een probleem van proberen te maken.
Je kunt je kostbare vrije tijd en energie vast in iets nuttigers dan rellen steken.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-07-19 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 11:57 



 
Profiel   

Je hoeft je vrije tijd er niet in te steken he, dat is een keuze die je zelf maakt.

Alleen een naam uit een topic halen heeft vaak geen zin, als door de rest van de berichten zo te herleiden is om welke stal of opvang het gaat.
Vaak, maar niet altijd, start een topic met een ervaring uit de eerste hand, maar de kans dat het uit de klauwen loopt met verhalen in de trant van 'de zus van de vriendin van de tante van een vriend van mijn vader heeft daar *insert heftige ervaring hier*', waarvan nooit te herleiden is of dat ook waar is of steeds verder is opgeblazen of wat dan ook. Maar je haalt daarmee wél iemands naam door het slijk.

Dat is voor zover ik weet op bokt niet toegestaan en neigt naar smaad en laster, dus daarin moeten grenzen worden getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 11:58 



 
Profiel   

Tja, het is een eeuwige discussie: wel verwijderen of niet verwijderen. Ik zou er niet wakker van liggen, wil de TS een topic verwijderd hebben of besluit het team dat een topic weg moet om welke reden dan ook: schouders ophalen en weer doorgaan, ik heb er geen mening over. Er zijn anderen die daar over mogen en kunnen en zelfs moeten beslissen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 11:59 



 
Profiel   

Wat Leo zegt.
Topics die niet aan de regels doen worden verwijderd. Punt, zo is dat nu eenmaal en meestal terecht. er zijn de laatste tijd zoveel waarschuwingstopics van handelsstallen geopend. Dat mag nu eenmaal niet. Kijk op ED mogen er best topics geopend worden waar zaken met naam en toenaam genoemd worden. Maar dan heb je een objectieve beginpost waarin ervaringen gevraagd worden met een bepaalde stal. Mensen die persoonlijke ervaringen hebben mogen daarover schrijven, ook als die ervaring negatief is.
Maar een topic openen met: "ga nooit naar die stal want....", dat mag dus niet en de laatste dagen heb ik er daar een aantal van voorbij zien komen. Die zijn of worden allemaal verwijderd.
Als TS zelf een topic verwijderd wilt hebben is het fijn als daar gehoor aan gegeven kan worden. De ene keer wel, de andere keer dommage→ pech gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 12:08 



 
Profiel   

Ik heb gestemd op topic verwijderen, ik heb dit gedaan omdat het in de meeste gevallen mensen zijn die alleen maar negatieve ervaringen delen omdat ze hun gram niet halen, terwijl er misschien wel 300 mensen zijn met positieve ervaringen maar het niet plaatsen omdat ze daar niet mee bezig zijn. mensen zijn nou eenmaal zo, het is makkelijk iemand zwart te maken.
Iedereen maakt fouten en elk verhaal heeft 2 kanten, terwijl je het verhaal vaak maar van een kant hoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 12:45 



 
Profiel   

Heel simpel... jouw topic voldeed niet aan de regels. Om het te laten staan zonder naam heeft geen nut want wat moet je dan met dat topic ?
Ik wil waarschuwen voor een stal maar welke weet je niet.
Gelukkig maar dat je alleen met eigen ervaringen mag delen, anders is het wel erg makkelijk om een stal zwart te maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 12:59 



 
Profiel   

Er wordt wel degelijk onderscheid imo in bepaalde topics gemaakt omdat de ene handelstal hier wel besproken mag worden en de ander niet? Ik gebruik overigens overal de eerste letter van de stalnaam voor zodat de meeste wel weten over welke handelstallen ik het heb. Zodra er een topic wordt geopend over deze stalnamen. Stal (H) stal (M) en stal (P). Dan wordt het topic: vrijwel direct gesloten en verwijderd. Terwijl handelstal (D) wel besproken mag worden zowel positief als negatief.

Ik vind dan persoonlijk of elke handelstal mag hier besproken worden of er mag geen enkele handelstal besproken worden. Daar zou wat mij betreft meer duidelijkheid in mogen zitten qua regels omdat het nu wel degelijk zo overkomt dat daar wel onderscheid in gemaakt wordt.

Er zit idd een groot verschil in of een stal wordt zwart gemaakt of niet. Maar de meeste ervaringen komen toch wel uit de eerste hand zowel positief als negatief. Het lijkt mij dat die ervaringen besproken mogen worden en niet verwijderd hoeven te worden. Tuurlijk als iemand meteen begint zonder daarbij veel gebruikersberichten heeft een topic opent over een bepaalde handelstal dan roept dat soms wel eens vraagtekens op maar ook dan moet je gewoonweg maar aannemen dat die informatie klopt. Tenzij de andere partij zichzelf meld om de andere kant van het verhaal te willen vertellen.

Ik kwam er per toeval achter dat een aantal berichten van mij zomaar weg waren omdat ik bepaalde topics nog wou teruglezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 13:45 



 
Profiel   

Het gaat er niet om of een naam niet gezegd mag worden. Het gaat om het eerste hand. Dus jouw eigen ervaring over die stal. Niet de ervaring van een (vage) bekende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 13:55 



 
Profiel   

Aan de ene kant wil het boktbeheer bijna niks verwijderen omdat er dan "belangrijke informatie" wegvalt, maar anderzijds als hun zelf iets niet aanstaat kan dat wel weg :Y) Er zijn ook al eerder discussies geweest over het weghalen van topics van stal A, maar over stal B mochten we wel verdergaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 14:08 



 
Profiel   

Maar dat heeft niets met Stal A of Stal B te maken en of de inhoud ons wel of niet aanstaat en ik denk dat het ook beter is om dat niet te suggereren. We hebben nl. geen belangen bij Stal A of B (of C) en kijken puur naar de inhoud van de topics en de regels die we opgesteld hebben om ervaringen tot op zekere hoogte te kunnen delen.
Daarbij houden we rekening met onze gebruikers die uiteraard graag zoveel mogelijk informatie uit willen wisselen, maar ook met de wet en regelgeving en welke schade berichten aan kunnen richten wanneer die niet aan de regels voldoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 16:05 



 
Profiel   

Ik vind dat er topics verwijderd mogen worden op eigen verzoek dat kan ook op FB ook en waarom hier niet? Zolang TS het niet nodig vind om een topic te laten verwijderen moet het topic imo gewoon open blijven. Waarom zou stal A niet besproken mogen worden zowel positief als negatief en stal B wel. Stal A en B lopen imo net zoveel schade op als beide stallen zowel positief als negatief besproken mogen worden. Zolang de verhalen uit de eerste hand komen ook al is dat niet altijd positief dan vind ik dat het topic niet verwijderd hoeft te worden incl alle berichten. Tenzij TS zelf een verzoek hiervoor indienen.

Zover ik weet is een TS de baas over zijn eigen berichten en mogen die ook op verzoek verwijderd worden, maar waarom wordt er niet op dat soort verzoeken ingaan als daar wel om gevraagd wordt? Andersom gebeurd wel het tegen over gestelde dat daar onderscheid in wordt gemaakt. Tenminste zo komt het wel op mij over.

Ik zou het op prijs stellen dat iedereen een PB ontvangt waarom een topic wordt verwijderd nu ben ik er zelf per toeval achtergekomen omdat ik bepaalde topics niet kon vinden en teruglezen. Ik steek toch mijn vrije tijd een bepaald topic en ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf hier praat.


Wellicht kan er in de toekomst een functie worden uitgevonden zodat je je eigen topics en berichten zelf kunt aanpassen of kan verwijderen zoals dat op FB ook kan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 08:13 



 

>;) misschien moet je toch even je vrije tijd steken in het opzoeken en lezen en proberen te begrijpen van de talloze topics en discussies hierover. Alle antwoorden zijn gewoon te vinden. De manier waarop je aan het roeptoeteren bent lijkt meer op rellen dan een gesprek ergens over willen aangaan. Lees je de reacties wel? Of ga je echt alleen jezelf herhalen en herhalen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 09:31 



 

Maria, topics die verwijderd worden krijgen eigenlijk altijd eerst een slotje met een slotpost dat het topic later die dag verwijderd gaat worden. Iedereen individueel een privé bericht sturen is niet te doen, vooral wanneer het een topic is waarbij er veel gebruikers reageren. Ja het komt soms voor dat je een topic ineens kwijt bent, wij moderatoren kijken dan graag voor je of deze verwijderd is of dat er iets anders mee gebeurd is.

Soms kan het ook voorkomen dat je per ongeluk het topic 'ontstipt' hebt.

Er worden genoeg berichten en topics verwijderd op verzoek, ik denk dat je beeld iets verkleurd is. Logisch ook, want de verwijderde topics zie je immers niet!

Het ligt niet aan welke stal of handelaar of wat dan ook, het ligt aan het soort topic. Bij elk forumonderdeel staan er regels en richtlijnen, voldoe je daar niet aan? Dan heb je een kans dat je topic inderdaad verwijderd wordt. Dit is op het gehele forum zo :j
Soms komt er alleen een slotje op wanneer het anderen niet schaadt of de TS er profijt van heeft zoals bij een donatie of petitie.

Hoop dat ik hiermee iets verheldering heb kunnen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 09:39 



 
Profiel   

maria1990 schreef
Ik vind dat er topics verwijderd mogen worden op eigen verzoek dat kan ook op FB ook en waarom hier niet? Zolang TS het niet nodig vind om een topic te laten verwijderen moet het topic imo gewoon open blijven. Waarom zou stal A niet besproken mogen worden zowel positief als negatief en stal B wel. Stal A en B lopen imo net zoveel schade op als beide stallen zowel positief als negatief besproken mogen worden. Zolang de verhalen uit de eerste hand komen ook al is dat niet altijd positief dan vind ik dat het topic niet verwijderd hoeft te worden incl alle berichten. Tenzij TS zelf een verzoek hiervoor indienen.

Leuk dat jij dat vindt, maar regels zijn gebaseerd op o.a. wet en regelgeving en daar heeft jouw mening gewoon bijzonder weinig invloed op.

Zover ik weet is een TS de baas over zijn eigen berichten en mogen die ook op verzoek verwijderd worden, maar waarom wordt er niet op dat soort verzoeken ingaan als daar wel om gevraagd wordt? Andersom gebeurd wel het tegen over gestelde dat daar onderscheid in wordt gemaakt. Tenminste zo komt het wel op mij over.

Als je op Facebook iets plaatst wat niet door de beugel kan wordt dat verwijderd, als je een brief naar de krant stuurt die niet door de beugel kan wordt daar niks mee gedaan, als je op bokt berichten plaatst die niet door de beugel kunnen omdat ze niet aan de regels (van bokt én van Nederland als rechtsstaat!) voldoen kunnen ze worden verwijderd of aangepast. Het zijn misschien jouw woorden, maar je plaatst ze op een medium dat niet van jou is en waar jij niet de baas over bent. Wil je dat anders: start een eigen forum, kun je eigen baas zijn.

Ik zou het op prijs stellen dat iedereen een PB ontvangt waarom een topic wordt verwijderd nu ben ik er zelf per toeval achtergekomen omdat ik bepaalde topics niet kon vinden en teruglezen. Ik steek toch mijn vrije tijd een bepaald topic en ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf hier praat.

Bokt draait op een team van vrijwillige mods die hun vrije tijd besteden aan het op orde houden, leefbaar houden én veilig te houden. Die dragen daar dus in hun vrije tijd, in tegenstelling tot jou, een verantwoordelijkheid voor. Iedereen uit een topic pb sturen is niet werkbaar en slaat ook nergens op. Wat wil je daar dan mee doen?

Wellicht kan er in de toekomst een functie worden uitgevonden zodat je je eigen topics en berichten zelf kunt aanpassen of kan verwijderen zoals dat op FB ook kan?

En dan heb je je vrije tijd erin gestoken om uitgebreid te reageren op een topic van een ts, waarin je netjes opbouwende feedback geeft, gebaseerd op de gegeven informatie, en dan verandert de ts dr topic en slaat je bericht nergens meer op. In de chronologie van een topic krijg je dan hele rare onnavolgbare dingen, wat ten eerste onwerkbaar, vervelend en verwarrend is en ten tweede de informatieve functie van bokt onderuit haalt.


Als het je zo stoort dat je je vrije tijd in iets steekt wat door een ander beheerd wordt en waarover een ander bepaalt is het misschien tijd om een andere hobby te zoeken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 10:18 



 
Profiel   

Probeer je eigen gelijk eens niet te halen maar te lezen wat meerderen hier al proberen uit te leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 10:54 



 
Profiel   

Anoniem schreef
>;) misschien moet je toch even je vrije tijd steken in het opzoeken en lezen en proberen te begrijpen van de talloze topics en discussies hierover. Alle antwoorden zijn gewoon te vinden. De manier waarop je aan het roeptoeteren bent lijkt meer op rellen dan een gesprek ergens over willen aangaan. Lees je de reacties wel? Of ga je echt alleen jezelf herhalen en herhalen?


Misschien moet jij mijn openingspost eens goed doorlezen voordat je al die aannames doet ;)



Mondy schreef
Probeer je eigen gelijk eens niet te halen maar te lezen wat meerderen hier al proberen uit te leggen.



Je moet niet alles zo persoonlijk opvatten en zoals je kon lezen, heb ik mijn vragen in een vraagzin gesteld. Ik hoef helemaal mijn gelijk niet halen hoor. Er mogen gewoon kritische vragen gesteld worden en daar is imo niks mis mee :)



Paloedie schreef
maria1990 schreef
Ik vind dat er topics verwijderd mogen worden op eigen verzoek dat kan ook op FB ook en waarom hier niet? Zolang TS het niet nodig vind om een topic te laten verwijderen moet het topic imo gewoon open blijven. Waarom zou stal A niet besproken mogen worden zowel positief als negatief en stal B wel. Stal A en B lopen imo net zoveel schade op als beide stallen zowel positief als negatief besproken mogen worden. Zolang de verhalen uit de eerste hand komen ook al is dat niet altijd positief dan vind ik dat het topic niet verwijderd hoeft te worden incl alle berichten. Tenzij TS zelf een verzoek hiervoor indienen.

Leuk dat jij dat vindt, maar regels zijn gebaseerd op o.a. wet en regelgeving en daar heeft jouw mening gewoon bijzonder weinig invloed op.

Zover ik weet is een TS de baas over zijn eigen berichten en mogen die ook op verzoek verwijderd worden, maar waarom wordt er niet op dat soort verzoeken ingaan als daar wel om gevraagd wordt? Andersom gebeurd wel het tegen over gestelde dat daar onderscheid in wordt gemaakt. Tenminste zo komt het wel op mij over.

Als je op Facebook iets plaatst wat niet door de beugel kan wordt dat verwijderd, als je een brief naar de krant stuurt die niet door de beugel kan wordt daar niks mee gedaan, als je op bokt berichten plaatst die niet door de beugel kunnen omdat ze niet aan de regels (van bokt én van Nederland als rechtsstaat!) voldoen kunnen ze worden verwijderd of aangepast. Het zijn misschien jouw woorden, maar je plaatst ze op een medium dat niet van jou is en waar jij niet de baas over bent. Wil je dat anders: start een eigen forum, kun je eigen baas zijn.

Ik zou het op prijs stellen dat iedereen een PB ontvangt waarom een topic wordt verwijderd nu ben ik er zelf per toeval achtergekomen omdat ik bepaalde topics niet kon vinden en teruglezen. Ik steek toch mijn vrije tijd een bepaald topic en ik weet zeker dat ik niet alleen voor mezelf hier praat.

Bokt draait op een team van vrijwillige mods die hun vrije tijd besteden aan het op orde houden, leefbaar houden én veilig te houden. Die dragen daar dus in hun vrije tijd, in tegenstelling tot jou, een verantwoordelijkheid voor. Iedereen uit een topic pb sturen is niet werkbaar en slaat ook nergens op. Wat wil je daar dan mee doen?

Wellicht kan er in de toekomst een functie worden uitgevonden zodat je je eigen topics en berichten zelf kunt aanpassen of kan verwijderen zoals dat op FB ook kan?

En dan heb je je vrije tijd erin gestoken om uitgebreid te reageren op een topic van een ts, waarin je netjes opbouwende feedback geeft, gebaseerd op de gegeven informatie, en dan verandert de ts dr topic en slaat je bericht nergens meer op. In de chronologie van een topic krijg je dan hele rare onnavolgbare dingen, wat ten eerste onwerkbaar, vervelend en verwarrend is en ten tweede de informatieve functie van bokt onderuit haalt.


Als het je zo stoort dat je je vrije tijd in iets steekt wat door een ander beheerd wordt en waarover een ander bepaalt is het misschien tijd om een andere hobby te zoeken...


Je moet niet alles zo persoonlijk opvatten en zoals je kon lezen, heb ik mijn vragen in een vraagzin gesteld :D

[***] schreef
Maria, topics die verwijderd worden krijgen eigenlijk altijd eerst een slotje met een slotpost dat het topic later die dag verwijderd gaat worden. Iedereen individueel een privé bericht sturen is niet te doen, vooral wanneer het een topic is waarbij er veel gebruikers reageren. Ja het komt soms voor dat je een topic ineens kwijt bent, wij moderatoren kijken dan graag voor je of deze verwijderd is of dat er iets anders mee gebeurd is.

Soms kan het ook voorkomen dat je per ongeluk het topic 'ontstipt' hebt.

Er worden genoeg berichten en topics verwijderd op verzoek, ik denk dat je beeld iets verkleurd is. Logisch ook, want de verwijderde topics zie je immers niet!

Het ligt niet aan welke stal of handelaar of wat dan ook, het ligt aan het soort topic. Bij elk forumonderdeel staan er regels en richtlijnen, voldoe je daar niet aan? Dan heb je een kans dat je topic inderdaad verwijderd wordt. Dit is op het gehele forum zo :j
Soms komt er alleen een slotje op wanneer het anderen niet schaadt of de TS er profijt van heeft zoals bij een donatie of petitie.

Hoop dat ik hiermee iets verheldering heb kunnen geven.




Miranda, bedankt voor je uitleg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:22 



 
Profiel   

maria1990 schreef
Je moet niet alles zo persoonlijk opvatten en zoals je kon lezen, heb ik mijn vragen in een vraagzin gesteld :D


Lieve TS, verschillende mensen, waaronder ik, proberen je uit te leggen waarom het zo is als dat het is. En niet alleen de regels, maar ook de geest daarvan. Niemand vat iets persoonlijk op. Vervolgens doe jij alles af met 'je moet niet alles zo persoonlijk opvatten'. Heel jammer!

Als je ergens de antwoorden niet op wil, open dan geen topic. En als je alleen antwoord wil van een mod, stuur die dan een PB.

En ja, deze reactie is inderdaad op de persoon.

Fijne dag verder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:38 



 
Profiel   

Ik denk dat je persoonlijk opvatten een beetje verkeerd begrijpt ts :)

Je vraagt iets en daar geven meerderen antwoord op plus is wat je vraagt ook overal terug te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:53 



 

Nou een poging tot jou iets uitleggen is echt verspilling van diegene zijn of haar vrije tijd. Wauw. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:01 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Nou een poging tot jou iets uitleggen is echt verspilling van diegene zijn of haar vrije tijd. Wauw. :roll:




Er mogen gewoon kritische vragen gesteld worden en daar is imo niks mis mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:22 



 

maria1990 schreef
Anoniem schreef
Nou een poging tot jou iets uitleggen is echt verspilling van diegene zijn of haar vrije tijd. Wauw. :roll:




Er mogen gewoon kritische vragen gesteld worden en daar is imo niks mis mee :)

Oh dat zeker niet, kritische vragen stellen is absoluut goed. Maar dan is het wel zo handig, prettig, nuttig om de antwoorden die je gegeven worden daadwerkelijk te lezen en een poging te doen ze te begrijpen. En als men aangeeft dat diezelfde vragen al een aantal keren gesteld én beantwoord zijn zelf een beetje moeite te doen in het verder kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:25 



 
Profiel   

Als er al een topic was of bestond die daaraan voldeed dan had ik dat wel gehoord of geweten. Je kunt immers helemaal niet weten of ik de reacties wel of niet gelezen heb? Verder ben ik klaar met deze eindeloze discussie die nergens toe leidt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:38 



 
Profiel   

Oh kom op... kijk even op forumzaken en daar staan al tenminste 2 grote topics mbt topics en berichten verwijderen. Wat hier ook gezegd is plus er is gereageerd waarom jouw specifieke topic dicht is gegaan EN waarom niet iedereen een in ontvangt...

Wat wil je nu nog meer ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 12:56 



 
Profiel   

Gelijk.

Zoals in al haar topics.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen