Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

 
Profiel   

Vraagje, ik zag dit voorbij komen:
benangelique @ [NM] Cash opnemen bij ING gaat geld kosten

In mijn modtijd (die overigens al wat jaren in het verleden ligt) werd er stevig in gehamerd dat een slotje een heel zwaar modmiddel is en zo min mogelijk gebruikt moet worden. Topics als bovenstaande zullen gewoon wegzakken na gegeven antwoord.
Ben dus even benieuwd of dit nieuw beleid is dat topics dicht gaan na ‘juist’ antwoord? En wie bepaald dan wanneer een vraag als bovenstaande voldoende beantwoord is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:45 



 
Profiel   

Ik snapte hem ook al niet... heb de vraag waarom het topic op slot moest aan de mod gesteld. Er word naar mijn idee teveel onderscheid gemaakt over wanneer een topic op slot gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:48 



 
Profiel   

Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:49 



 
Profiel   

luxx schreef
Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')

_O- _O- _O-

Ik vond het ook al raar inderdaad. Vond het op zich best een leuke discussie.


Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 15-07-19 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:50 



 
Profiel   

Huh, dat heb ik ook nog niet eerder mee gemaakt. Zou dat wel enorm storend vinden, als ik over betreffend onderwerp nog wat wil vragen kan ik dus een nieuw topic openen, en als ik dan een antwoord heb kan het topic ook op slot? Mooie boel. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:52 



 

Nou ik vroeg het me dus ook al af. Heel vreemd dat ie op slot ging. Je zou er best nog over door kunnen gaan of het dan loont om die korting te pakken en zonder cash te leven bijvoorbeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:53 



 
Profiel   

Heel vreemd. Ik heb als TS geen eens bericht hierover gekregen, topic is gewoon op slot en leeg ineens. Rare gang van zaken, waar anderen hoog en laag moeten springen om iets weg te krijgen is mijn topic foetsie zonder dat ik daar iets over hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:54 



 
Profiel   

Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:54 



 
Profiel   

Ik was ook al in de war inderdaad, maar als ik naar het topic in "mijn berichten" ga staat wel alles er nog :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:55 



 
Profiel   

Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:56 



 
Profiel   

luxx schreef
Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')


Dat zou inderdaad wel de bloody limit zijn :P

Maar inderdaad, er is nog ruimte zat voor verdere vragen/informatie dus ik vond t ook een rare actie. Ik stel de vraag bewust hier omdat ik ervan uit ga dat zoiets dan boktbreed ingevoerd zou moeten zijn aangezien niet 1 mod over beleidszaken beslist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:56 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Maar dan hadden we de OP kunnen aanvullen met een groene melding en de titel aanpassen. Dat gebeurd vaker in topics.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:58 



 
Profiel   

Ceffyl schreef
Vanillia schreef
Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Maar dan hadden we de OP kunnen aanvullen met een groene melding en de titel aanpassen. Dat gebeurd vaker in topics.


Dat ja, zo herinner ik me ook de afspraken daarover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 16:59 



 
Profiel   

Niece schreef
Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?


Nee de link van mars was alleen het bericht van de mod. Klik op de titel en je krijgt gewoon het volledige topic.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:01 



 

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan, slotjes omdat het juiste antwoord is gegeven zetten wij niet namelijk :D

Ik ga er even achteraan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:02 



 
Profiel   

Giolli schreef
Niece schreef
Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?


Nee de link van mars was alleen het bericht van de mod. Klik op de titel en je krijgt gewoon het volledige topic.

O goeiemorgen :') dankje! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:10 



 
Profiel   

Bokt wil niet dat iedereen van ING stapt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:31 



 
Profiel   

Wij hebben aandelen :j :))

Maar dit is inderdaad een foutje geweest, we gaan dit oplossen. Bedankt voor het melden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 18:10 



 
Profiel   

Dank voor het melden, het topic is inmiddels weer open. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 18:41 



 
Profiel   

Hanmar schreef
Dank voor het melden, het topic is inmiddels weer open. :j


Als ik op de link klik krijg ik te zien dat het niet bestaat? Of doe ik iets verkeerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 18:52 



 

[NM] Cash opnemen bij ING gaat geld kosten

Deze link moet je gebruiken :j

De link in de OP verwijst naar een bericht die niet meer bestaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 18:53 



 
Profiel   

Edit: [***] was me net voor :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 18:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen