Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 16:45

Vraagje, ik zag dit voorbij komen:
benangelique @ [NM] Cash opnemen bij ING gaat geld kosten

In mijn modtijd (die overigens al wat jaren in het verleden ligt) werd er stevig in gehamerd dat een slotje een heel zwaar modmiddel is en zo min mogelijk gebruikt moet worden. Topics als bovenstaande zullen gewoon wegzakken na gegeven antwoord.
Ben dus even benieuwd of dit nieuw beleid is dat topics dicht gaan na ‘juist’ antwoord? En wie bepaald dan wanneer een vraag als bovenstaande voldoende beantwoord is?

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:48

Ik snapte hem ook al niet... heb de vraag waarom het topic op slot moest aan de mod gesteld. Er word naar mijn idee teveel onderscheid gemaakt over wanneer een topic op slot gaat.

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:49

Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')

Esmee_RS

Berichten: 4886
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:50

luxx schreef:
Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')

_O- _O- _O-

Ik vond het ook al raar inderdaad. Vond het op zich best een leuke discussie.
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 15-07-19 16:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:52

Huh, dat heb ik ook nog niet eerder mee gemaakt. Zou dat wel enorm storend vinden, als ik over betreffend onderwerp nog wat wil vragen kan ik dus een nieuw topic openen, en als ik dan een antwoord heb kan het topic ook op slot? Mooie boel. :')

Anoniem

Re: Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:53

Nou ik vroeg het me dus ook al af. Heel vreemd dat ie op slot ging. Je zou er best nog over door kunnen gaan of het dan loont om die korting te pakken en zonder cash te leven bijvoorbeeld?

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:54

Heel vreemd. Ik heb als TS geen eens bericht hierover gekregen, topic is gewoon op slot en leeg ineens. Rare gang van zaken, waar anderen hoog en laag moeten springen om iets weg te krijgen is mijn topic foetsie zonder dat ik daar iets over hoor.

Niece
Berichten: 1514
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:54

Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?

Esmee_RS

Berichten: 4886
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:55

Ik was ook al in de war inderdaad, maar als ik naar het topic in "mijn berichten" ga staat wel alles er nog :j

Vanillia

Berichten: 7658
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:56

Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 16:56

luxx schreef:
Zou het erg geestig vinden wanneer een moderator hier reageert met 'dat is inderdaad nieuw beleid, daarom hier een slotje' :')


Dat zou inderdaad wel de bloody limit zijn :P

Maar inderdaad, er is nog ruimte zat voor verdere vragen/informatie dus ik vond t ook een rare actie. Ik stel de vraag bewust hier omdat ik ervan uit ga dat zoiets dan boktbreed ingevoerd zou moeten zijn aangezien niet 1 mod over beleidszaken beslist.

Ceffyl

Berichten: 1194
Geregistreerd: 17-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 16:58

Vanillia schreef:
Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Maar dan hadden we de OP kunnen aanvullen met een groene melding en de titel aanpassen. Dat gebeurd vaker in topics.

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 16:59

Ceffyl schreef:
Vanillia schreef:
Ik heb hierop geTEMd omdat zowel de titel als de inhoud van de OP niet kloppen en een eigen leven gaan leiden, ook nadat de situatie opgehelderd is. Dat blijkt ook wel uit dat mensen op de OP blijven reageren nadat mensen aangeven dat die niet correct is.
Dat de discussie dan wellicht wel interessant is is een tweede, daarover kan evt een nieuw topic geopend worden imo.

Maar dan hadden we de OP kunnen aanvullen met een groene melding en de titel aanpassen. Dat gebeurd vaker in topics.


Dat ja, zo herinner ik me ook de afspraken daarover.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:01

Niece schreef:
Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?


Nee de link van mars was alleen het bericht van de mod. Klik op de titel en je krijgt gewoon het volledige topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:02

Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan, slotjes omdat het juiste antwoord is gegeven zetten wij niet namelijk :D

Ik ga er even achteraan :j

Niece
Berichten: 1514
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:10

Giolli schreef:
Niece schreef:
Huh, op slot is 1, maar hier is er een 'samenvatting' in 1 post geplaatst en de rest verwijderd? :+ :o?


Nee de link van mars was alleen het bericht van de mod. Klik op de titel en je krijgt gewoon het volledige topic.

O goeiemorgen :') dankje! Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik haha.

puppy1128

Berichten: 5012
Geregistreerd: 20-11-12
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 17:31

Bokt wil niet dat iedereen van ING stapt. :+

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132133
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:10

Wij hebben aandelen :j :))

Maar dit is inderdaad een foutje geweest, we gaan dit oplossen. Bedankt voor het melden :)

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:41

Dank voor het melden, het topic is inmiddels weer open. :j

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:52

Hanmar schreef:
Dank voor het melden, het topic is inmiddels weer open. :j


Als ik op de link klik krijg ik te zien dat het niet bestaat? Of doe ik iets verkeerd

Anoniem

Re: Topics tegenwoordig op slot na ‘juist’ antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:53


Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:54

Edit: [***] was me net voor :+