Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De gebruikersenquête 2019

 
Profiel   

luxx schreef
Heb een poging gedaan, kwam erachter dat je niet terug kunt, dan ga je weer naar het begin. Bij de vraag wil je vragen over nieuws beantwoorden zei ik ja maar toen ik op die pagina kwam realiseerde ik me dat ik niet echt naar het nieuws kijk en wilde ik terug, maar dat kan dus niet. Zal wel weer de enige zijn maar wilde het toch even melden }:0 zal op een ander tijdstip nog wel een hernieuwde poging doen

Bij mij ging dat wel goed, wel het terug knopje van de enquete en niet die van de pagina.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 12:48 



 
Profiel   

Ingevuld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 12:53 



 
Profiel   

Azmay schreef
Bij mij ging dat wel goed, wel het terug knopje van de enquete en niet die van de pagina.

Ja nee, die had ik niet gezien, of kwam iig niet in me op dat die er zou zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 12:58 



 
Profiel   

Terug met de 'back' knop van je browser geeft regelmatig problemen met enquêtes of andere formulieren met meerdere pagina's. Onderaan de pagina staan inderdaad knoppen om naar de volgende of de vorige vragen te gaan.

De link voor het invullen van nog een vragenlijst heb ik weggehaald, thanks!

Het lijstje met 'wat beschrijft jouw situatie het beste' heeft inderdaad geen 'ik doe helemaal niets (meer) met paarden' antwoord. Als ik me niet vergis is dat om te zorgen dat we antwoorden kunnen vergelijken met eerdere enquêtes. Ga ik uitzoeken :j

Veel dank voor de input! Dit is precies waarom we de enquête eerst op FZ zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:04 



 
Profiel   

Gedaan. Waren toch wel vragen waar ik geen antwoord kon kiezen wat mij paste. Had beter een open optie bij kunnen staan. Heb nu aangegeven dat ik nog een paard heb terwijl ik dat niet heb. Maar de andere optie was geen paard hebben maar wel buitenritten maken of op de manege rijden. Die klopt ook niet.
Had eigenlijk bij moeten staan: ik heb geen (eigen) paard of pony (meer).

Edit: zie net dat Bart hierboven wat plaatst daarover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:06 



 
Profiel   

Als er toch nog eens een statje komt met de domste gebruiker dan moet ik toch op 1 komen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:09 



 
Profiel   

Ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:11 



 
Profiel   

ingevuld mooie duidelijke gebruikersenquête hoor hoop op een bokt dopper om te winnen hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:22 



 
Profiel   

Ingevuld :list: *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 13:43 



 
Profiel   

De 'welke situatie past het beste' is aangepast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 14:12 



 
Profiel   

Gaan de resultaten van de ingevulde enquêtes nu niet verloren door het toevoegen? Dat zou zonde zijn.
Ik heb 'm ook ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 14:31 



 
Profiel   

Nee, die blijven gelukkig gewoon staan. We moeten er alleen rekening mee houden dat de eerste antwoorden van mensen komen die een optie minder hadden bij de 'welke situatie past het beste' vraag. Maar door de aantallen wordt dat ook al redelijk rechtgetrokken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 16:31 



 
Profiel   

Ingevuld maar ook ik ben blijkbaar blond, zag het formulier voor de prijsjes niet -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 17:34 



 
Profiel   

Bij de vraag "Op welk tabblad breng je de meeste tijd door?" mis ik de tabbladen Favorieten, Nieuws en Young Riders. En laten Favorieten en Nieuws nou degene zijn waar ik het meeste tijd doorbreng...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 18:56 



 
Profiel   

JPitty schreef
Bij de vraag "Op welk tabblad breng je de meeste tijd door?" mis ik de tabbladen Favorieten, Nieuws en Young Riders. En laten Favorieten en Nieuws nou degene zijn waar ik het meeste tijd doorbreng...

Ik miste hier de optie om “weet ik niet” aan te klikken; ik bok nooit via de tabbladen, alleen via recente berichten.

Verder vind ik het bij deze lijsten altijd irritant dat je bij de meerkeuzevragen met 1 keuze aanklikken je je keuze niet meer uit kunt klikken. Ik klikte er eentje aan en bedacht daarna dat het geen verplichte vraag was. Had ‘m dus beter over kunnen slaan, maar het was al te laat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 19:29 



 
Profiel   

Zeedraakje schreef
Ingevuld maar ook ik ben blijkbaar blond, zag het formulier voor de prijsjes niet -O-


Ik kwam hem ook niet tegen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 19:49 



 
Profiel   

Hilary schreef
JPitty schreef
Bij de vraag "Op welk tabblad breng je de meeste tijd door?" mis ik de tabbladen Favorieten, Nieuws en Young Riders. En laten Favorieten en Nieuws nou degene zijn waar ik het meeste tijd doorbreng...

Ik miste hier de optie om “weet ik niet” aan te klikken; ik bok nooit via de tabbladen, alleen via recente berichten.

Verder vind ik het bij deze lijsten altijd irritant dat je bij de meerkeuzevragen met 1 keuze aanklikken je je keuze niet meer uit kunt klikken. Ik klikte er eentje aan en bedacht daarna dat het geen verplichte vraag was. Had ‘m dus beter over kunnen slaan, maar het was al te laat.



Ik doe inderdaad ook nauwelijks iets met de tabbladen.
Echt alleen als ik gericht wat zoek of als ik wat wil plaatsen. En dat is niet zo vaak.

Ik heb dus oprecht geen idee.

Ik bok eigenlijk altijd mobiel en meestal via recente berichten of eigen berichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 19:54 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Zeedraakje schreef
Ingevuld maar ook ik ben blijkbaar blond, zag het formulier voor de prijsjes niet -O-


Ik kwam hem ook niet tegen...


Hier idem ? Heb m op de telefoon gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 20:46 



 
Profiel   

JPitty schreef
Bij de vraag "Op welk tabblad breng je de meeste tijd door?" mis ik de tabbladen Favorieten, Nieuws en Young Riders. En laten Favorieten en Nieuws nou degene zijn waar ik het meeste tijd doorbreng...


Heb nu maar op "ik kijk op alle tabbladen" geklikt, terwijl dat eigenlijk jokken is. Want op Young Rider Talk kijk ik nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 20:48 



 
Profiel   

Ingevuld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 20:54 



 
Profiel   

Mondy schreef
marleen_88 schreef

Ik kwam hem ook niet tegen...


Hier idem ? Heb m op de telefoon gemaakt.


Ik op de IPad. Komt het misschien door de mobiele versie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 21:20 



 
Profiel   

Wel ingevuld, maar ook geen kans op een prijs, het formulier kwam ik niet tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 22:07 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Mondy schreef

Hier idem ? Heb m op de telefoon gemaakt.


Ik op de IPad. Komt het misschien door de mobiele versie?


Ik heb hem ook op de mobiel gemaakt en kon wel een link aanklikken om mijn mailadres door te geven. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 22:18 



 
Profiel   

Op de laatste pagina staat onderaan een link naar een los formulier. Als je die link gemist hebt stuur me dan even een PB of email dan zorg ik dat je de link krijgt. Wordt waarschijnlijk wel vrijdag ivm een dag met de kids morgen :)

Goed punt van de tabbladen, die gebruik ik zelf ook maar zelden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 22:22 



 
Profiel   

De DER heet al een flinke tijd de KNHS Endurancevereniging.

Ik vind het daarnaast jammer dat de enquête redelijk oppervlakkig is. Ik denk niet dat je er echte verbeterpunten uit gaat halen (en al helemaal niet hoe). Misschien is het een idee om over de grootste pijnpunten een verdiepende enquête te houden, of via een topic mensen om ideeën te vragen.

De open vraag: 'Wat zou jij veranderen aan Bokt.nl als je BartVB was?' is echt een leuke voor meer inspiratie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen