Mag je kritisch zijn op Bokt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:32

Och, bokt is gewoon een reflectie van de maatschappij, en laten we eerlijk zijn, mensen gedragen zich gewoon erg vaak hufterig doordat ze zo ongelukkig zijn. Misery lives company. So there you go

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 21:33

Dat ligt er een beetje aan. Als er een redelijk serieus topic gaande is, en er komt er weer 1 met een onliner, waarop vervolgens weer een bepaalde groep op afkomt net ooohhhh wat ben je leuk... wat voegt dat toe aan zo’n topic? Behalve dat alle aandacht dan weer op die persoon komt en het topic half overgenomen wordt.
Ik zie dat de laatste tijd best regelmatig gebeuren en ik vind dat storend

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:37

luxx schreef:
Och, bokt is gewoon een reflectie van de maatschappij, en laten we eerlijk zijn, mensen gedragen zich gewoon erg vaak hufterig doordat ze zo ongelukkig zijn. Misery lives company. So there you go


*loves

Nee, ik vind dat een beetje een gekke aanname.

LadyMadonna schreef:
Dat ligt er een beetje aan. Als er een redelijk serieus topic gaande is, en er komt er weer 1 met een onliner, waarop vervolgens weer een bepaalde groep op afkomt net ooohhhh wat ben je leuk... wat voegt dat toe aan zo’n topic? Behalve dat alle aandacht dan weer op die persoon komt en het topic half overgenomen wordt.
Ik zie dat de laatste tijd best regelmatig gebeuren en ik vind dat storend


Dat snap ik wel. Maar je kunt een gesprek nou eenmaal niet sturen en als het zo loopt, dan loopt het. Blijkbaar hebben anderen er wel behoefte aan.

Mensen die ik pertinent irritant vind om wat voor reden dan ook zitten bij mij onder de foei. En ik kan scrollen dus meestal scroll ik er nog overheen ook.

Maar met z'n allen collectief stoppen met gifjes omdat Karuna er last van heeft vind ik idioot.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37374
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:39

Eh wacht even. >;) Niet mij erbij slepen he alsof ik de enige ben. Ik reageer veel later, voor mij en na mijn reactie meer mensen die het niet prettig vinden. En ik ben niet de enige, en stoppen hoeft niet maar even nadenken voor het plaatsen waar het gepost wordt en of het gepast is. Zo moeilijk is dat niet. Even impuls controle toepassen

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Mag je kritisch zijn op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:41

Maar over of het gepast is verschillen de meningen.

Is een gifje anders voor jou als ik er over heb nagedacht? Want volgens mij is zo'n gifje voor jou net zo vervelend als een impulsief gifje.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58039
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:43

luxx schreef:
Och, bokt is gewoon een reflectie van de maatschappij, en laten we eerlijk zijn, mensen gedragen zich gewoon erg vaak hufterig doordat ze zo ongelukkig zijn. Misery lives company. So there you go

Gek, zo ervaar ik noch de maatschappij. Noch bokt. Dat terwijl ik in het dorp met de hoogste criminaliteit woon van deze provincie. :)

Ik zeg het de laatste tijd vaak maar in veel situaties is het toch echt wat je zelf al dan niet onbewust, er van maakt.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37374
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:43

Dan is er in ieder geval over nagedacht. En ja net zo irritant als het ongepast is. Zou je in een serieus gesprek in het echte leven het leuk vinden als een voor jou onbekende zich in een gesprek mengt met lollige fotos of opmerkingen?
Laatst bijgewerkt door karuna op 02-10-19 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 21:43

MarcoBorsato schreef:
Blijkbaar hebben anderen er wel behoefte aan.


Kennelijk :') alleen (naar mijn idee he, kan er compleet naast zitten natuurlijk) is dat een selectief (vrienden?) groepje wat steeds weer op duikt

MarcoBorsato schreef:
Maar met z'n allen collectief stoppen met gifjes omdat Karuna er last van heeft vind ik idioot.

Enerzijds eens, anderzijds, als er een discussie gaande is, en jij vind dat onzin, en je knalt er de bekende “goed verhaal, lekker kort ook”, of de “ik ga even een banaan lezen” gifjes in, wat voegt dat toe? Helemaal niks toch?

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:46

karuna schreef:
Dan is er in ieder geval over nagedacht. En ja net zo irritant als het ongepast is. Zou je in een serieus gesprek in het echte leven het leuk vinden als een voor jou onbekende zich in een gesprek mengt met lollige fotos of opmerkingen?


Ja hoor, soms wel. Dat gebeurt ook.

LadyMadonna schreef:
MarcoBorsato schreef:
Blijkbaar hebben anderen er wel behoefte aan.


Kennelijk :') alleen (naar mijn idee he, kan er compleet naast zitten natuurlijk) is dat een selectief (vrienden?) groepje wat steeds weer op duikt

MarcoBorsato schreef:
Maar met z'n allen collectief stoppen met gifjes omdat Karuna er last van heeft vind ik idioot.

Enerzijds eens, anderzijds, als er een discussie gaande is, en jij vind dat onzin, en je knalt er de bekende “goed verhaal, lekker kort ook”, of de “ik ga even een banaan lezen” gifjes in, wat voegt dat toe? Helemaal niks toch?


Ik weet niet of je er naast zit. Pb die mensen en vraag of ze vrienden zijn? Hoe moet ik dat weten? Ik houd me niet bezig met groepjes en wie bij wie hoort, wie heeft daar nou tijd voor?

De banaan lezen is trouwens echt briljant.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 21:48

MarcoBorsato schreef:
De banaan lezen is trouwens echt briljant.

Inhoudelijke reactie blijft uit begrijp ik?

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:50

MarcoBorsato schreef:
Maar met z'n allen collectief stoppen met gifjes omdat Karuna er last van heeft vind ik idioot.


Daar doe je het weer, het om de gifjes maken, en daar gaat het helemaal niet om, het gaat eromdat het onderonsjes zijn van nadrukkelijk aanwezige mensen

Ailill schreef:
Ayasha schreef:
Mwah. Ik doe dat regelmatig en dat valt best mee. :+
Tot op heden hebben ze nog niet met hooivorken en brandende fakkels aan mijn deur gestaan. Valt misschien wel mee dat ik in België woon, is wellicht te ver/ Ze durven het verkeer hier niet aan. O:)

Ik weet waar je bed slaapt!

[ Afbeelding ]

Vind jij dit echt iets toevoegen aan dit topic? Ons onder ons, erg irritant, ga pb'en ofzo, hoe belangrijk denk je dat je bent dat je vind dat iedereen dat moet lezen?

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:50

LadyMadonna schreef:
MarcoBorsato schreef:
De banaan lezen is trouwens echt briljant.

Inhoudelijke reactie blijft uit begrijp ik?


Ik vind mijn reactie inhoudelijk. Ik vind hem heel veel toevoegen, een vrolijke noot. En daarna weer door.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Mag je kritisch zijn op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 21:52

En we zijn weer terug bij af... -O-

Ik neem de moeite om een gesprek aan te gaan, en jij zegt in feite dikke doei...
Tja, dan houdt het ook op natuurlijk..,

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:57

LadyMadonna schreef:
En we zijn weer terug bij af... -O-

Ik neem de moeite om een gesprek aan te gaan, en jij zegt in feite dikke doei...
Tja, dan houdt het ook op natuurlijk..,


Dat zeg ik niet. Waar maak je dat uit op? Ik doe toch net zoveel moeite? Ik zet verdorie nog mijn film op pauze ook.

Luxx, nee. Zo gefrustreerd, geen zin in.

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 21:58

luxx schreef:
Vind jij dit echt iets toevoegen aan dit topic? Ons onder ons, erg irritant, ga pb'en ofzo, hoe belangrijk denk je dat je bent dat je vind dat iedereen dat moet lezen?


Dit is typisch zo’n reactie van iemand die beter door had kunnen scrollen + tot 10 tellen.

Even nieuwsgierig: ik werd laatst berispt voor een post bestaande uit alleen een smiley. Geldt dezelfde regel ook voor een gif?

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:00

Niobe schreef:
luxx schreef:
Vind jij dit echt iets toevoegen aan dit topic? Ons onder ons, erg irritant, ga pb'en ofzo, hoe belangrijk denk je dat je bent dat je vind dat iedereen dat moet lezen?


Dit is typisch zo’n reactie van iemand die beter door had kunnen scrollen + tot 10 tellen.

Even nieuwsgierig: ik werd laatst berispt voor een post bestaande uit alleen een smiley. Geldt dezelfde regel ook voor een gif?



Dat is een one-liner, dus: ja.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 22:00

MarcoBorsato schreef:
LadyMadonna schreef:
En we zijn weer terug bij af... -O-

Ik neem de moeite om een gesprek aan te gaan, en jij zegt in feite dikke doei...
Tja, dan houdt het ook op natuurlijk..,


Dat zeg ik niet. Waar maak je dat uit op? Ik doe toch net zoveel moeite? Ik zet verdorie nog mijn film op pauze ook.

Luxx, nee. Zo gefrustreerd, geen zin in.

Dit is echt precies wat ik bedoel, je draait het hele topic weer jouw kant op, en ik weet ook zeker dat je er erg veel lol aan beleefd, maar zie je nu niet dat anderen dat als stoorzender (kunnen) zien?

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:01

Niobe schreef:
luxx schreef:
Vind jij dit echt iets toevoegen aan dit topic? Ons onder ons, erg irritant, ga pb'en ofzo, hoe belangrijk denk je dat je bent dat je vind dat iedereen dat moet lezen?


Dit is typisch zo’n reactie van iemand die beter door had kunnen scrollen + tot 10 tellen.

Even nieuwsgierig: ik werd laatst berispt voor een post bestaande uit alleen een smiley. Geldt dezelfde regel ook voor een gif?


Ik heb wel eens een waarschuwing gehad voor het plaatsen van een facepalm meme.

De sole reason dat ik nu geen gif plaats is om dezelfde reden.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58039
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:02

Jullie verpesten nu het topic zelf omdat jullie perse moeten doordrammen over iets dat al lang door is. Wie verpest dan het topic? Drie berichtjes met wat grapjes of drie pagina’s aan gezeur over die grapjes?

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:02

LadyMadonna schreef:
Dit is echt precies wat ik bedoel, je draait het hele topic weer jouw kant op, en ik weet ook zeker dat je er erg veel lol aan beleefd, maar zie je nu niet dat anderen dat als stoorzender (kunnen) zien?


Weer?

En nee, jij vraagt iets, ik geef antwoord maar blijkbaar is het niet wat je wil horen en dus fout.

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:03

Jeetje wat een complot theorieën hier zeg. Ik ken MarcoBorsato totaal niet, ik weet niet eens of het een man of een vrouw is :=
Maar ik ben over het algemeen gecharmeerd van de vrolijke opmerkingen.
Behoor ik nu tot één of ander groepje?? -O-

Niobe

Berichten: 7997
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:04

Nikass schreef:
Jeetje wat een complot theorieën hier zeg. Ik ken MarcoBorsato totaal niet, ik weet niet eens of het een man of een vrouw is :=
Maar ik ben over het algemeen gecharmeerd van de vrolijke opmerkingen.
Behoor ik nu tot één of ander groepje?? -O-


Ja, maar in Marco’s geval ben je dan een fan

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-19 22:04

Kansloos dit....
Ik ga m’n bed opzoeken :j

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:05

LadyMadonna schreef:
Kansloos dit....
Ik ga m’n bed opzoeken :j


Is dit een persoonlijke aanval? Slaap lekker!

Ayasha
Blogger

Berichten: 58039
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 22:06

Luxx schreef:
Ailill schreef:
Een van de vele redenen dat ailill en ik naar de bokt-hel gaan

Vind jij dit echt iets toevoegen aan dit topic? Ons onder ons, erg irritant, ga pb'en ofzo, hoe belangrijk denk je dat je bent dat je vind dat iedereen dat moet lezen?

Hoe belangrijk denk je dat jij bent dat wij geen twee berichtjes luchtig tegen elkaar kunnen doen omdat jij daar blijkbaar stress van krijgt?
(Lieve help, twee bokkers doen vriendschappelijk tegen elkaar! Roep de mods, nee, Roep Bart! Ban ze!! )