Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotos uploaden

 
Profiel   

Heee,

Weet niet of dit al een bekend probleem is, gezien ik vaker gedoe hoor over foto's..

Ik kan sinds een tijdje echt 9/10 keer geen foto's uploaden via mobiel. Er komt dan een meldig omhoog dat ik door weinig opslagruimte geen foto's kan uploaden. Maar ik heb gewoon opslagruimte.. :?

Komt dit probleem bij bokt vandaan of is dit een probleem van mijn browser (chrome)?

Ik upload eigenlijk bijna nooit via laptop, dus weet ook niet of dit probleem zich daar ook voordoet.

Meer mensen die hier last van hebben?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 13:32 



 
Profiel   

Afgelopen nacht was er een probleem met een volgelopen disk, zou in theorie kunnen dat je daar last van hebt gehad.

Werkt het uploaden van foto's nu wel? Ik heb het even getest en voor mij doet de upload het gewoon. Op Bokt heb je ook geen limiet wat opslagruimte of aantal foto's betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 17:25 



 
Profiel   

Hij deed het net wel weer. Heb er al een aantal weken last van, maar het komt nu steeds regelmatiger voor.

Dan zal het denk ik aan mijn apparaat of browser liggen, het is in elk geval enorm irritant :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 17:27 



 
Profiel   

Wil je de volgende keer een screenshot maken van de foutmelding die je krijgt?
Ben wel benieuwd wat er nou precies mis gaat en of we daar iets aan kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 15:38 



 
Profiel   

Screenshot gemaakt, alleen uploaden lukt natuurlijk niet _O-

Edit: Gelukt!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 21:38 



 
Profiel   

Aaah, dat is een melding van je telefoon zelf. Het werkgeheugen van je telefoon zit dan vol.

Komt eigenlijk door een bug in je browser (of in Android, weet niet meer precies). Een update installeren zou kunnen helpen, switchen naar een andere browser ook.

Helaas is er niet veel dat wij (als Bokt.nl) hieraan kunnen doen :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:58 



 
Profiel   

Ah okee, toch bedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen