Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Dienstmededeling] Eindejaarssmileys en eindejaarsfora

 
Profiel   

Elk jaar rond deze tijd worden de eindejaarsfora en de eindejaarssmileys weer uit het vet gehaald. Ook dit jaar gaat dat weer gebeuren en als alles volgens plan verloopt, kunnen we weer rond Halloween van start.

Net als voorheen zijn er weer twee extra tijdelijke eindejaarsfora:
- EJL-ITP: Een Jaar Lang In The Picture
Dit forum wordt gemodereerd door de moderators van het tabblad Kantine.

- PF: Prettige Feestdagen
Dit forum is te vinden onder het tabblad Algemeen en het wordt gemodereerd door de moderators van tabblad Algemeen2.

Wellicht zijn er al topics geopend die niet zouden misstaan op deze plek. Als dat zo is, dan mogen jullie een TeM plaatsen zodat de mods ze kunnen verplaatsen.

Beide fora blijven online staan tot 31 januari 2020, daarna worden ze weer opgeheven. De topics blijven uiteraard wel bestaan, deze worden verplaatst naar andere fora. De topics die op EJL-ITP staan worden verplaatst naar RIJ-ITP en de topics die op PF staan gaan naar LZP.

Na het aanmaken van de nieuwe fora zullen de mods deze gaan vullen met de charters ed., dat heeft altijd even tijd nodig om alles op orde te krijgen. Het kan dus zijn dat het er een dag of wat iets vreemd uit ziet, maar dat komt allemaal goed.

Ik wil jullie, mede namens de rest van het team, alvast heel veel plezier wensen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 18:29 



 
Profiel   

Dank voor deze mededeling Oscar! Komt er tzt ook nog een berichtje op de Voorpagina? Voor zover ik weet zijn er niet al te veel Bokkers die vaak op FZ kijken namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 19:36 



 
Profiel   

Bart, is het mogelijk om als je zo'n tijdelijk forumonderdeel bij je favoriete forums zet dat jaarlijks automatisch terug erbij te hebben?
Ik moet PF nu elk jaar handmatig terug in mijn favoriete forums zetten en zou het wel handig vinden als dat automatisch kan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 21:59 



 
Profiel   

Goed punt :j Eigenlijk is het idd handiger als we dat forum tijdens de minder feestelijke maanden verbergen ipv verwijderen en opnieuw aanmaken :j

Als het goed is zitten we de volgende keer op andere forumsoftware :o Eens kijken hoe we dan hiermee omgaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 14:44 



 
Profiel   

Bedankt. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 17:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen