Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Oktober 2019

 

De herfst is alweer in volle gang. Halloween is net voorbij en we gaan de volgende feestelijke dagen alweer tegemoet! De voorbereidingen zijn alweer van start. De nieuwe fora en de smileys alweer paraat.
Binnen het team zijn veel wijzigingen geweest afgelopen maand en op ook technisch gebied is er 't een en ander gebeurt. Kortom, weer een hoop leesvoer!

Veel leesplezier gewenst.

Inhoudelijk

Forum
Eindejaarsfora
Daar zijn ze weer! Zoals elk jaar is het weer tijd voor de eindejaarsfora, waar je over de komende feestdagen kunt kletsen, je kerstboom kunt showen en nog veel meer feest gerelateerde topics kunt openen!
De mededeling op Forumzaken opent de feestelijkheid die deze maand weer geopend is. Lees hier de mededeling van Oscar.
Veel plezier met topics openen!

Nieuwsredactie
Het was een bewogen maand voor de Nieuwsredactie. Als eerste zijn hier de drie meest bekeken nieuwsberichten. Anky postte een video van Bon Bravour en dit bericht verzamelde de meeste reacties. Ook het bericht over de Noorse amazone die doodsbedreigingen ontving na het opeten van haar eigen paard trok veel berichten.

Het bericht dat op nummer drie staat ontketende een pittigere discussie. Eentje die zeker nog een staartje gaat krijgen. Velen vroegen zich namelijk af of het bericht over [***] Jong-un die een heilige berg beklom met een paard wel op de voorpagina thuishoorde. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij als Nieuwsredactie de vraag "Wat is nieuws?" nog eens goed onder de loep nemen. Wil je hier je steentje aan bijdragen? Laat dan even een bericht achter in dit topic: [FZ] Wil je dit?[***] Jong-un beklimt Korea’s heilige berg te paard

Hopelijk kunnen we jullie in het volgende BBB meer vertellen.


Bezwaarcommissie
De Bezwaarcommissie heeft alle onderwerpen behandeld. Mocht je vragen hebben voor de BZC of over wat zij doen? Stel ze gerust, de BZC neemt deze dan mee in het volgende BBB. Ook wanneer er weer nieuws is vanuit de BZC, zullen zij weer berichten plaatsen.

Wiki
Deze maand is er geen bijzondere update vanuit de Wiki. Wil jij meeschrijven met de wiki of heb je een aanvulling die je wil plaatsen? Kijk dan bij Wikizaken óf op de wiki zelf hoe je dat moet doen.

Vanuit Beheer
Op 18 september werd het de jaarlijkse enquête weer geopend, in een topic op ForumZaken kwam de mededeling.
Binnenkort wordt de enquête gesloten en zullen wij aan de slag gaan met de gegevens. Wil je de enquete nog invullen en kans maken op één van de prijzen? Dat kan via deze link

Technisch
Op woensdag 16 oktober was er een serveronderhoud. Dit onderhoud heeft voor weinig commotie gezorgd, alles verliep soepeltjes en snel. Super Bart!

Maar dan! Opeens kon niemand meer op Bokt komen (behalve Bart dan) en was het even stil. Gelukkig werd er na snel handelen, duidelijk waar het probleem lag en werd deze snel opgelost.
De ontwenningsverschijnselen van vele Bokkers vielen gelukkig mee achteraf en iedereen kon weer fijn gebruik maken van Bokt! (Op af en toe een uitlog probleempje na dan)

Team
Wijziging
Omdat de Bokt Veulenverkiezingen weer van start zijn gegaan heeft Nicole288 tijdelijk haar groene kleur terug zodat zij alle modacties welke bij de verkiezingen horen zelf uit kan voeren. We hopen stiekem dat ze dit weer zo leuk gaat vinden dat ze na afloop van de verkiezingen groen wil blijven.

Break
Deze maand gaan twee teamleden met break, wij hopen dat ze snel weer hun oude vertrouwde kleurtje krijgen, maar voor nu sterkte en succes met alles! Melody7 en Benangelique

Afscheid
Deze maand hebben wij van drie teamleden afscheid moeten nemen, helaas hebben LindyH, Splashislief en SarahIlse hun jasje ingeleverd en zullen die niet meer aantrekken. Wij vinden dit erg jammer en willen alle drie de dames nogmaals ontzettend bedanken voor alles wat zij betekent hebben voor het team! Succes met alles wat op jullie pad komt en wie weet, misschien tot ooit!

Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Avatar
In de help staat een uitleg hoe je een avatar kan plaatsen.

Je kunt een gifje (bewegend plaatje) of een gewone afbeelding kiezen. Je kan er eentje van internet halen of één van je eigen foto's gebruiken. De keuze is reuze!

Verkleinen kan via: http://www.bokt.nl/verkleinen.php

Ik heb een vraag of een suggestie voor een tip!
Dat kan! Je kunt je vraag of suggestie pb-en naar [***].
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 20:28 



 
Profiel   

Bedankt weer! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 06:51 



 
Profiel   

Bedankt voor de samenwerking destijds Splashislief en Lindy! Alle gestopte teamleden bedankt voor de inzet. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 09:27 



 
Profiel   

Graag gedaan <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 07:47 



 
Profiel   

Wat ik me afvroeg toen ik t woord enquête zag. Was er niet ooit een jongen (stagiaire?) die daar wat mee zou doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 07:56 



 

Iris82 schreef
Wat ik me afvroeg toen ik t woord enquête zag. Was er niet ooit een jongen (stagiaire?) die daar wat mee zou doen?


Ik heb het even nagevraagd, als het goed is komt er nog antwoord op!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 13:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen