[TECH] Niet kunnen scrollen in topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

[TECH] Niet kunnen scrollen in topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 17:39

Ik loop inmiddels al meer dan een week tegen hetzelfde probleem aan: ik kan niet scrollen door topics en de fora die ik aanklik. Het probleem is alleen aanwezig op Firefox (tenminste, ik heb ook Internet Explorer geprobeerd en daarop heb ik het probleem niet) en niet op de boktmarkt of andere websites.

De scrollbar ziet er lichtgrijs uit, alsof er geen ruimte is om te scrollen, terwijl hij normaal gesproken een donkergrijze balk heeft die aangeeft dat ik wel kan scrollen. De pagina selecteren of de pijltoetsen gebruiken om naar boven en beneden te gaan, werkt niet. Zodra ik iets aanklik, springt de pagina helemaal naar boven.
Ik kan op dit moment geen screenshot toevoegen, dus even een plaatje van het internet geplukt om te laten zien hoe mijn scrollbar er dus normaal gesproken uitziet: https://i.stack.imgur.com/6gw3f.png

Cachegegevens zijn al verwijderd... Op Explorer ben ik niet ingelogd, dus ik zal nog even checken of er verschil zit tussen wel en niet ingelogd zijn. Edit: ingelogd zijn of niet maakt geen verschil.

Wie o wie weet hoe ik dit kan oplossen?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Niet kunnen scrollen in topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 18:19

Hmm, dat is bijzonder vervelend :\

Wil je eens kijken of je hier wel kan scrollen:

[FZ] [Uitgelicht] 'uitgelicht'
(echt bovenstaande link aanklikken, niet zelf naar dat topic gaan)

silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 18:26

Eerste pagina wel (voelt haast gek na meer dan een week...!), tweede pagina niet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH] Niet kunnen scrollen in topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 18:30

Gebruik je in Firefox iets dat cookie/AVG meldingen of banners/advertenties blokkeert?

silverdapple
Berichten: 810
Geregistreerd: 22-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 18:43

Jaa super dat bood de uitkomst! "I don't care about cookies" veroorzaakte het probleem, die staat nu uit op Bokt en ik kan overal weer scrollen. Superbedankt!