[Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37393
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:10

Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:13

Misschien, Karuna, is het beter een topic op NM te openen voor die algemenere discussie. Want dat is hier niet meer zo heel relevant: het komt er toch echt wel aan.

pien_2010

Berichten: 43863
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:17

:(:) Karuna ik weet dat je niet houdt van veranderingen, maar geef het een kans.
Bart gaat echt Bokt niet in de waagschaal stellen.
En ik als iemand die weinig ervaring heeft met social media (alleen Bokt) meldt me ook aan om te kijken naar testfase, so dat al gewend is. Ik ben 61 + dus ook niet echt super handig met telefoon en computer.

freetorun

Berichten: 2265
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 10:32

Ik snap het wel. Als de achterkant zo verouderd is en veel dingen veel makkelijker kunnen worden opgelost (technisch) met een up to date systeem, komt er een tijd dat overstappen meer oplevert.

Het kost dan veel meer tijd/moeite (en bugs) om krampachtig de voorkant precies hetzelfde te houden. Als dat al mogelijk is. Een vernieuwde voorkant bij de achterkant is dan veel handiger.

En ja, dat is dan soms even wennen. Maar ik snap niet dat dat nu al afgeschoten hoeft te worden. En Bart kan ook niet de hele vooruitgang stoppen omdat 1 gebruiker ervan overtuigd is dat het slecht is en die het liefst blijft hangen op bokt4...

Echwel

Berichten: 12511
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:29

Geen vooruitgang is achteruit gaan, zo is het nou eenmaal.
Anders liepen we nog steeds in dierenhuiden en sliepen in holen.

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:31

Echwel schreef:
Geen vooruitgang is achteruit gaan, zo is het nou eenmaal.
Anders liepen we nog steeds in dierenhuiden en sliepen in holen.


En zeker als het over digitale zaken gaat.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:49

Ben heel benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen!

PhpBB is inderdaad wel echt zo oud als de weg van het Internet, dus een fris systeempje kan geen kwaad :D Mijn "op PHP Bokt sinds 2003"-auti trekje zal wel even een kraak geven :')

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Tsja. De wereld kan niet stil blijven staan omdat JIJ er niet mee kan en wil werken. Nog voor er iets veranderd is, is er ook hier alweer een "probleem" gecreeërd... Je trekt een conclusie uit de berichten van Bart en maakt er gelijk weer een Karuna-kan-dit-niet-ellende van in het hele topic :x

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 11:51

Dioxide schreef:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen!

PhpBB is inderdaad wel echt zo oud als de weg van het Internet, dus een fris systeempje kan geen kwaad :D

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Tsja. De wereld kan niet stil blijven staan omdat JIJ er niet mee kan en wil werken. Nog voor er iets veranderd is, is er ook hier alweer een "probleem" gecreeërd... Je trekt een conclusie uit de berichten van Bart en maakt er gelijk weer een Karuna-kan-dit-niet-ellende van in het hele topic :x

Nou echt hè, in plaats van overal op te azijn zeiken kun je het ook gewoon afwachten en accepteren want die verandering komt toch wel. En ja, ook als jij het niet wilt Karuna

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:01

Dioxide schreef:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen!

PhpBB is inderdaad wel echt zo oud als de weg van het Internet, dus een fris systeempje kan geen kwaad :D Mijn "op PHP Bokt sinds 2003"-auti trekje zal wel even een kraak geven :')

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Tsja. De wereld kan niet stil blijven staan omdat JIJ er niet mee kan en wil werken. Nog voor er iets veranderd is, is er ook hier alweer een "probleem" gecreeërd... Je trekt een conclusie uit de berichten van Bart en maakt er gelijk weer een Karuna-kan-dit-niet-ellende van in het hele topic :x


Same old same old.... some thing never change, maar nieuwe Bokt gelukkig wel! Can’t wait!!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:04

Karuna, heb je ook de laatste alinea uit de OP gelezen?
BartVB schreef:
Overigens geen paniek; het huidige systeem waarvan je op de pixel precies weet waar de 'eigen berichten' knop zit blijft nog een behoorlijke tijd beschikbaar. Veel van de tijd en energie in 2019 heeft gezeten in zorgen dat phpBB en Flarum naast elkaar kunnen draaien. Een post die je plaatst in phpBB komt automatisch terecht in Flarum en andersom. Dit voorkomt dat Bokt van de ene op de andere dag er ineens anders uitziet en werkt. Er komt een flinke periode waarin je zonder moeite kan wisselen tussen phpBB en Flarum.

Shadow0

Berichten: 43541
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:06

BartVB schreef:
Shadow0 schreef:
Maar ik kan dus eigenlijk 0 sites noemen die ik mooi vind, en ook geen sites die ik aanzienlijk bruikbaarder vind.

Dat maakt de design-opgave wel heeeeeel erg uitdagend! ;)


We houden de lat graag hoog! :P Maar ik zie wel een boel technische dingen die langzamerhand gemeengoed zijn geworden (mentions, notifications, quotes met link naar bron, real time meldingen dat er nieuwe berichten zijn in een onderwerp, een iets fijnere editor en in elk geval zonder de nogal frustrerende werking op mobiel soms, foto's waar je op door kunt klikken, etc) dat ik denk dat het best beter kan worden, zelfs als het design me niet zomaar aanspreekt.

(Maar toch. Niet alles wit is wel iets waar ik op hoop :) )

@Karuna: verschillende browsers hebben meerdere manieren om toegankelijkheidsopties vorm te geven. Dat kan zijn door bv lettertype of tekstgrootte in te stellen (dat is iets anders dan zoomen.)
Er is een 'reader'-functie in Firefox die bijna alle overbodige franje sloopt. Daar is Bokt niet voor ontworpen dus een paar dingen zijn daar niet perfect in maar het werkt heel aardig. Lettertype, kleur, achtergrond, grootte, het is allemaal makkelijk in te stellen en je kunt makkelijk switchen.
Wil je het nog preciezer veranderen dan zijn er bv custom stylesheets waarmee je aanpassingen kunt doen die speciaal voor jou belangrijk zijn.
En als je conrete, specifieke vragen hebt (in een ander topic) waarin je duidelijk aangeeft hoe het zou moeten dan zijn er misschien best mensen die zich over die CSS willen buigen.

Maar het begint met kijken naar de mogelijkheden die er al zijn voor jouzelf om het bruikbaar te maken, want het is niet mogelijk om heel Bokt zo aan te passen dat het perfect werkt voor jou.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37393
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:09

Perfect werken hoeft niet maar ik mag dacht ik mijn mening geven ook al wijkt hij af. En ja ik maak me daar wel wat zorgen over. Weet dat ik niet de enige ben die kwa zicht tegen dingen aanloop. De omslag naar vooral aangepast naar mobiel maakt het gewoon niet fijner. Maar kennelijk wel De enige die het meld.

En ja ik heb de laatste toevoeging gelezen. Maar de opmerking daarna van Bart haalt het vertrouwen wat naar beneden. Dat mag ik melden toch :j.

En ik zit niet te wachten op misselijke pbs erover. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:12

Zullen we het hier wel respectvol naar elkaar houden? :)

Niet iedereen vind veranderingen fijn, en het is juist wel fijn als mensen durven uit te spreken waar ze bang voor zijn.

Ik persoonlijk ben ook niet dol op veranderingen, ik weiger daardoor om bijvoorbeeld de Facebook-app op mn mobiel te zetten, laat staan dat ik messenger ga installeren. Dat wil echter niet zeggen dat ik niet op mn mobiel op Facebook zit, want via internet werkt het voor mij nog naar behoren. Als ik zie hoe mijn moeder loopt te vloeken op haar Facebook-app en alle ontbrekende functies wordt ik bevestigd in mijn mening dat die er niet gebruiksvriendelijker op is geworden, dus ik kan mij heel goed vinden in gebruikers die daar ook bang voor zijn.

Feit is echter wel dat stil blijven staan bij het oude maar een bepaalde tijd kan. Op een gegeven moment wordt het oude niet meer (voldoende) geüpdatet of (voldoende) ondersteund waardoor problemen des te lastiger op te lossen zijn. Op een gegeven moment moet je dus wel met de tijd meegaan..

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:13

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Bokt wordt niet veranderd om het veranderen. Bokt wordt veranderd omdat de software op de achtergrond verouderd is en niet fijn werkt. En als je andere software kiest, bestaat de kans dat de lay-out ook mee moet veranderen en dat is nu dus zo.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:40

karuna schreef:
Perfect werken hoeft niet maar ik mag dacht ik mijn mening geven ook al wijkt hij af. En ja ik maak me daar wel wat zorgen over. Weet dat ik niet de enige ben die kwa zicht tegen dingen aanloop. De omslag naar vooral aangepast naar mobiel maakt het gewoon niet fijner. Maar kennelijk wel De enige die het meld.

En ja ik heb de laatste toevoeging gelezen. Maar de opmerking daarna van Bart haalt het vertrouwen wat naar beneden. Dat mag ik melden toch :j.

En ik zit niet te wachten op misselijke pbs erover. :n


Heb jij info die wij nog niet hebben dan? :+

Ik denk bij mezelf; als de lay-out van bokt zo bepalend is voor je levensvreugde, mag je jezelf toch een gelukkig persoon prijzen.

Je hebt in problemen denken en je hebt problemen gaan zoeken lang voor er nog maar enig teken van is. Heb nu toch wat vertrouwen in die mensen die zo hard aanwezig zijn op dit forum om onze meningen op tijd mee te krijgen. Dit is hun kindje, zij doen met dit topic een grote openbaring, enthousiast over hun werk en dan krijg je dit...

emilyslaluna

Berichten: 3812
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:55

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+
En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.


Maar lieve karuna, dat kan je zelf ook in de hand hebben toch? Ik snap zeker dat verandering niet leuk is. Ik irriteer mij ook steeds als facebook een update heeft gedaan. De eerste dag is het vervelend maar ik kan mij oprecht niet meer herinneren hoe het er eerst uit zag.

Ik denk dat Bart en de anderen die hieraan werken er zeker voor zullen zorgen dat alles gebruikersvriendelijk blijft. Zij zijn denk ik meer persoonlijk geïnvesteerd dan de energiemaatschappijen die je benoemt. Al snap ik dat gevoel ook wel, dat heb ik namelijk ook met de Basic Fit en al hun acties voor nieuwe mensen := .

Misschien zal de overgang wat fijner gaan als je even jezelf open houdt voor eventuele veranderingen. Zoals in de OP staat zal het geleidelijk aan gebeuren en dan kan je rustig aan kijken of het allemaal wel zo erg is als je nu denkt. Voor hetzelfde geldt is het juist heel fijn en heb je alle stress voor niks gehad.

Het komt allemaal goed, zeker weten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:57

Leven en laten leven is the key. Persoonlijk worden is nergens voor nodig.

Ik ben blij dat mensen hun zorgen durven te delen, zelf deel ik mijn zorgen ook graag. Soms kan daar wat mee gedaan worden, soms ook niet.


Als voorbeeld neem ik even mijn eigen website.
Jaren lang had ik een prachtige en overzichtelijke site. Strak, clean, modern en eenvoudig qua vormgeving. Achter de schermen sterk verouderd dus up to date houden was een ramp, maar ik wist niet beter dus ik vond hem geweldig.
Toen kwam de dag dat een verkeerd knopje indrukken een einde maakte aan mijn site. Van alles geprobeerd om hem terug te halen, maar uiteraard was de verouderde software niet meer werkend te vinden, en moest dus ook mijn lay-out eraan geloven.
Voor mijn gevoel heb ik nu the next best thing. Hij werkt achter de schermen als een tierelier, maar voor de schermen ben ik er nog steeds niet aan gewend. Maar ik moet toegeven, ik begin er steeds meer aan te wennen, up to date houden is nu een eitje, en ik ben nu al bang voor het moment dat deze niet meer werkt en ik nog moderner moet gaan doen.

Qua voorkant wil ik mn oude site terug, maar dan wel 1 die het liefst aan de achterkant zo werkt als mn huidige site.. Dat gaat hem niet worden, dus ik moet er maar mee leren leven en accepteren zoals het nu is. Dat maakt mijn oude site niet beter of slechter dan mijn huidige site, mensen vinden mijn huidige site ook erg mooi en overzichtelijk, die weten niet eens meer hoe mijn oude site was. Maar ik weet dat nog wel.. Maar ik denk dat als ik nu mijn oude site terug zou krijgen ik zou lopen vloeken omdat mijn huidige site toch echt niet zo slecht is achteraf gezien.. :+
En voor de ene persoon is dat accepteren een stuk moeilijker dan voor de andere.

Neem als voorbeeld nogmaals Facebook en mezelf, ik accepteer de mobiele veranderingen van Facebook dus echt niet. Mocht het mobiel op internet ook zo gaan veranderen dat ik het niet kan accepteren is het einde Facebook voor mij. Lig ik daar wakker van? Waarschijnlijk wel, het is toch een stukje sociale contacten die ik enkel daar heb en verder nergens zou kunnen vinden en onderhouden. Ik zou het wel erg jammer vinden als het zover zou komen. Ligt Facebook daar wakker van? Nee.

Telpeva

Berichten: 14856
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 12:59

karuna schreef:
Met oudere gebruiker bedoel ik lang op bokt, niet de leeftijd :+

En wennen aan 5, nee ik gebruik bokt 4, alleen voor fotos uploaden ga ik naar 5 en wissel daarna terug. Omdat het slechter leesbaar is, te weinig info per regel, ik blijf scrollen.

En ik hoop gewoon werkelijk dat ook bokt niet gaat wegvallen voor me omdat het zo nodig hip moet zijn kwa uiterlijk. Is namelijk de enige site kwa sociaal contact die voor mij nog bruikbaar is. De rest is daardoor al weggevallen ivm onleesbaarheid en onwerkbaarheid.

En in het algemeen snap ik veranderen om het veranderen nooit zo. :n Alles moet altijd nieuw, nieuw. Doblo oude ontwerp beviel uitstekend, maar nee ontwerpers willen verhippen, en boem verkoopcijfers storten in omdat het gewoon niet fijn werkbaar meer is, meer dode hoeken, te kleine spiegels enz. En zo zijn er meer voorbeelden wel.

Even wat anders, als je hier vaak tegenaan loopt, zijn er dan niet andere mogelijkheden zoals een ander apparaat om mee te internetten? ik weet toevallig dat je een iPad gebruikt (uit een ander topic), maar als zicht en formaat van de tekst echt een ding is dan is een tablet uiteraard beter als kijken op een telefoon... maar een monitor verslaat nog altijd een tablet wat formaat betreft. Mijn scherm is +-52cm x 30cm. Dat is voor een computerscherm niet speciaal groot, maar wel al meer als 3x zo groot als een standaard tabletscherm. Even een foto gemaakt ter illustratie, let niet op de zooi op mijn bureau ajb :')


Afbeelding
Op de foto zie je een 23 inch beeldscherm met daarnaast een 10 inch tablet. Mijn desktop draait op windows maar ook Apple heeft dit in hun assortiment als je hun merk fijner vind.

Hieronder heb ik een foto voor je gemaakt hoe beide apparaten eruit zien met een groter lettertype in de browser in fullscreen modus (de tablet staat op 130%, de monitor op 125%)

Afbeelding

Anyway het is wat offtopic dus ik zal er niet verder over door gaan, maar ik vind het rot voor je dat er zo veel leuks voor je af valt vanwege je zicht, misschien kan je hier wat mee :) En ik noem hier een desktop, maar mijn scherm is al niet eens super groot, er zijn grotere monitoren. Je kunt zelfs voor nog groter beeld gaan: een tv kan je ook aansluiten, je kunt ook een muur wit verven en een projector gebruiken voor nog groter beeld.

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:16

Shanna, er is een verschil tussen je zorgen delen en je zorgen blijven doorduwen omdat je niet het antwoord krijgt dat je wilt horen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37393
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:18

Ik druk niks door. Meld waar ik me zorgen over maak en geef antwoord op vragen. Punt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:20

Tieneke schreef:
Shanna, er is een verschil tussen je zorgen delen en je zorgen blijven doorduwen omdat je niet het antwoord krijgt dat je wilt horen.


Toch snap ik ook de andere kant, als mensen blijven doorgaan dat veranderen niet slecht is en meer dan welkom is en ik zie dat anders, dan is het toch niet raar om voor mij dan te blijven herhalen dat ik dat anders zie.

Het is een gebed zonder eind, en als iedereen daar mee door blijft gaan blijft het dat ook. Daarom zeg ik leven en laten leven, blijf respectvol naar elkaar toe. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar je hoeft ook zeker niet persoonlijk te worden.

Agree to disagree.

En zijn er mensen waar je echt niet mee kan zonder persoonlijk te worden? Gebruik dan de foeiknop, dan zie je diens berichten niet meer (daar is de foei-functie voor gemaakt..).

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:47

De foei knop is nutteloos, je ziet de berichten niet maar je ziet wel dat die gene geplaatst heeft. Dat is net zo irritant als hun berichten lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:48

En dus een goed iets om onder de loep te nemen met de nieuwe software, die wellicht meer mogelijkheden biedt! +:)+

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:54

Shanna schreef:
En dus een goed iets om onder de loep te nemen met de nieuwe software, die wellicht meer mogelijkheden biedt! +:)+

Alsjeblieft wel! Gewoon helemaal blokkeren, in plaats van zo. Zou veel ergernis naar elkaar schelen.

Telpeva

Berichten: 14856
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 13:54

Shanna schreef:
En dus een goed iets om onder de loep te nemen met de nieuwe software, die wellicht meer mogelijkheden biedt! +:)+

Jaaaa *\o/*