Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 10 [ 234 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[TECH]Vervelende popup Privacy

 
Profiel   

En meldingen zijn na 1.5 dag weg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 11:45 



 
Profiel   

Ik krijg de melding iedere keer dat ik opnieuw op bokt kom of een nieuw tabblad open met een url naar bokt, zelfs als ik op dat moment op een ander tabblad al ben ingelogd (log niet standaard in). Ik heb firefox met een adblocker. Ik zou toch verwachten dat wanneer ik ben ingelogd er daarna in ieder geval niet opnieuw een melding komt -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 16:14 



 
Profiel   

Ik moet inderdaad sinds augustus of zo continu opnieuw inloggen, ook al wil ik ingelogd blijven en dan ook elke keer die pop up. Ik leef er niet minder gelukkig van hoor, maar vond het voorheen makkelijker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 16:33 



 
Profiel   

En het is weer raak. Bij elke keer als er een nieuwe pagina opent. Dus dat het standaard om de maand gebeurt kan ik bij deze uitsluiten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 10:40 



 
Profiel   

Beste meneer Bart
Ik was weer aan de beurt met die ongevraagde uitermate irritante privacy pop up.
Hoefde niet eerst in te loggen????
Plus het feit dat de lay out ineens heel anders is.
Bij mijn eigen berichten oftewel het stipje ontbreekt het stipje :D voor het desbetreffende topic.


Laatst bijgewerkt door Morganlefay op 11-01-21 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 14:26 



 
Profiel   

Ik heb akkoord gegeven terwijl ik t eigenlijk niet wil. (Dacht dat het een cookie melding was) Van wie is deze pop-up afkomstig en waar kan ik mijn akkoord verwijderen? Iemand die dit weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 14:31 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ik heb akkoord gegeven terwijl ik t eigenlijk niet wil. (Dacht dat het een cookie melding was) Van wie is deze pop-up afkomstig en waar kan ik mijn akkoord verwijderen? Iemand die dit weet?


Hij komt elke zoveel tijd weer opnieuw in beeld. Het is een pop up dat je akkoord gaat met de gebruiksvoorwaarden van bokt.nl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 15:00 



 
Profiel   

Ik zit vaak via mijn hotspot op mijn laptop.

Krijg de melding ook regelmatig, vind het verder geen probleem, maar zou het met het veranderen van je IP-adres te maken hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 20:12 



 
Profiel   

Ik heb deze pop-up sinds een paar dagen ook weer elke keer. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 10:08 



 
Profiel   

Hier ook continu op mijn laptop met zowel Chrome als FireFox.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 14:06 



 
Profiel   

Ik krijg deze nu ook continu. Blijft terug komen, wat ik ook doe.
Via edge.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 14:27 



 
Profiel   

Da's knap irritant zo. Ik ga Bart lokken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 14:36 



 
Profiel   

Ik ben aan het zoeken naar een alternatief...

Zelf ook 2x gehad ondertussen, maar het is compleet onduidelijk waardoor dat komt.

Het is overigens geen cookiemuur; als je niet akkoord gaat kan je de site gewoon gebruiken, je krijgt dan vooral andere advertenties te zien. Bij een cookiemuur kan je een site alleen gebruiken als je akkoord gaat.

Maar goed, deze cookie popup geeft, ondanks een aantal updates, bij teveel mensen problemen. Binnenkort als het goed is nieuws over een andere variant. Zonder iets als dit is helaas geen optie, maar het idee is dat je er zo min mogelijk last van hebt. Iedere dag weer dat ding is zeker niet de bedoeling :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 22:27 



 
Profiel   

Ik heb het op fok ook regelmatig, dus wellicht niets is des bokts?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-21 18:20 



 
Profiel   

Klopt, de cookiemelding wordt gemaakt/onderhouden door een externe partij. 99% kans dat daar 'iets' niet helemaal goed zit, vervelende is dat het een lastig te vinden probleem/oorzaak is en dat we vervolgens ook weinig kunnen doen om dat op te lossen, daarvoor zijn we afhankelijk van die derde partij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 13:05 



 
Profiel   

Heeft iemand al een oplossing gevonden? Ik krijg hem nu letterlijk elke pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 20:13 



 
Profiel   

Ben ermee bezig maar dat is nogal een operatie. Er draait nu een (heel beperkte) test maar die is nog niet onverdeeld succesvol. Tot er iets beters draait zitten we nog even vast aan het huidige scherm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-21 19:16 



 
Profiel   

Ik schop deze even omhoog van het lijkt vanochtend opeens een stuk erger :o?
Ik zit normaal gesproken op de Bokt4 layout en krijg hem om de haverklap.
En moest net even omschakelen naar Bokt5 om foto's te uploaden en toen was het raak op bijna iedere pagina.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 09:37 



 
Profiel   

De melding komt af en toe nog steeds voor. Niet elke dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 00:04 



 
Profiel   

Even een schopje. De melding ging bij mij van af en toe naar regelmatig naar nu elke dag, meerdere keren per dag. Dat begint wel een beetje irritant te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 07:54 



 
Profiel   

Ik krijg hem ongeveer 3 X per week. Niet elke dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 08:39 



 
Profiel   

hier soms een week niet dan weer een paar keer per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 10:16 



 
Profiel   

petraaken schreef
hier soms een week niet dan weer een paar keer per week.

Hier ook.

Maar het is wel irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 11:14 



 
Profiel   

Ik krijg de melding ook zeer regelmatig. Ik heb al eens alles,ook alle onderliggende, afgewezen op mijn pc én op mijn telefoon en ben niet van plan dit weer te doen. (Zijn er meer dan 100, die dus ook allemaal nog omgezet moeten worden, omdat "alles afwijzen" blijkbaar niet voor die geldt. :roll:)

Nu net kreeg ik de melding weer op mijn pc en hij zal dan ook binnenkort wel weer op mijn telefoon komen.

Ik ben er klaar mee. Op mijn pc gaat hij uit en straks dus ook op mijn telefoon. Ik weiger nog een keer op die melding te reageren, één keer moet voldoende zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 11:08 



 
Profiel   

Bij mij komt dit tevoorschijn als ik mijn (kijk)geschiedenis heb gewist...............
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 11:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 10 [ 234 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen