[TECH]Vervelende popup Privacy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 22:34

Biebz schreef:
Heeft iemand al een oplossing gevonden? Ik krijg hem nu letterlijk elke pagina.

Ik heb het nu ineens, voor het eerst, maar wel ineens de volle laag, dus elke pagina...

s_casper

Berichten: 488
Geregistreerd: 13-12-08

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 10:26

Ik kon van de week en vandaag in eerste instantie niet op de website komen. Macbook geeft aan dat het geen veilige verbinding is. Uiteindelijk handmatig aangegeven dat de website veilig is, maar nu krijg ik bij alles wat ik aanklik deze privacy melding.

Ibbel

Berichten: 49124
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 08:55

Hier ook nog steeds die privacy pop-up. Op mobiel ga ik gewoon maar niet meer naar bokt want daar heb ik 'm gewoon iedere keer, maar op PC was het net ook weer raak.

SimplySusan

Berichten: 192
Geregistreerd: 06-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:59

Hier geen toegang meer tot Bokt op de ipad. Het vervelende pop-up ding weigert weg te gaan als je op akkoord drukt :(

Het gaat hier om een oudere ipad, type A1458, waarop een oude versie van Safari draait. Dat kan ook niet meer geupdate worden helaas. Zou dat de oorzaak bij mij kunnen zijn?

s_casper

Berichten: 488
Geregistreerd: 13-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:18

s_casper schreef:
Ik kon van de week en vandaag in eerste instantie niet op de website komen. Macbook geeft aan dat het geen veilige verbinding is. Uiteindelijk handmatig aangegeven dat de website veilig is, maar nu krijg ik bij alles wat ik aanklik deze privacy melding.


Sindsdien kan ik geen afbeeldingen meer zien op Bokt. ( Er staat op de plek van de afbeelding een vraagteken in een vierkantje). Weet iemand hoe ik dit weer aan kan passen? Ik heb in de instellingen gekeken van de website, maar ik kom er niet uit.

Ibbel

Berichten: 49124
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:44

Pop-up popt nog steeds met regelmaat op.
Is dit nu echt niet een keer definitief op te lossen?
Kan het ding gewoon niet uitgezet worden tot de nieuwe software draait?

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 13:59

Eens met Ibbel. Ik ben een hele tijd weggeweest van Bokt, vanwege dat stomme ding. Het is dat ik een bijzonder topic graag wil volgen, anders was ik helemaal niet teruggekomen.

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 14:34

Hier ook weer steeds!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 11:59

Het begint mij ook de keel uit te hangen.

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:20

Ik krijg hem ook 5 / 10 keer als ik Bokt open.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:25

Komt hier ook steeds terug.

Siamsmeesje

Berichten: 2236
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 12:29

Hier is het soms een paar weken weg, en dan verschijnt het ding ineens weer.
Wat ik niet snap: als ik ingelogd ben en mijn keuze aanklik, dan zou dat toch gelinkt moeten zijn aan je inlog? En dan niet meer terug hoeven te komen?
Kijk, ben je niet ingelogd, dan snap ik het steeds vragen wel, maar op alle andere sites waar ik inlog kunnen ze dit wel koppelen aan mijn inlog. Waarom lukt dat op Bokt dan niet?

pjer
Berichten: 1577
Geregistreerd: 18-03-05

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 13:07

nog niet eerder geklaagd maar het is idd een vreselijk irritant ding. Hij komt veel te vaak weer terug en aangezien ik op 3pc's (en mijn ipad en foon) ben ingelogd kan ik hem dan overal weer tig keer wegklikken. Daar wordt je echt wel simpel van hoor.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 22:52

Siamsmeesje schreef:
Wat ik niet snap: als ik ingelogd ben en mijn keuze aanklik, dan zou dat toch gelinkt moeten zijn aan je inlog? En dan niet meer terug hoeven te komen?


Dat is bij dit soort popups wat ingewikkelder dan standaard 'ga je akkoord met de voorwaarden' popups. Het is niet onmogelijk maar het grote probleem is dat de popup die we nu gebruiken echt ergens iets niet goed doet waardoor de keuze bij sommige mensen (of ja, sommige apparaten) niet goed opslaat. Erg vervelend en wat het ingewikkeld maakt is dat het niet goed te reproduceren is. Het lijkt op allerlei verschillende apparaten met verschillende software mis te gaan. Ik heb er zelf bijzonder weinig last van. Fijn voor mij, erg onhandig voor het oplossen.

Zoals ik eerder zei; we zijn bezig geweest met een alternatief (staat los van Flarum) maar dat was geen onverdeeld succes. Heb nog een andere optie, daar ga ik nu mee aan de slag. De huidige popup heeft recent nog een update en aanpassingen gekregen maar dat lijkt allemaal niet te helpen. Door naar meer drastische maatregelen dus.

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:57

Superfijn dat je er mee bezig gaat/bent, Bart. Dank je wel daarvoor!
Het is echt een vervelend ding en dan krijg ik hem 'maar' 1x per maand op zowel mijn telefoon als mijn pc.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 17:45

Ik had het net weer, gewoon met een aanklikken van een pagina terwijl ik ingelogd was. Net of een cookie verlopen is? Hoewel ik niet opnieuw hoef in te loggen.

Het maakt soms niet uit of het op de telefoon is of op een pc. In beide gevallen het al gehad.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 09:26

De popup is niet gekoppeld aan je account, gaat inderdaad op basis van een cookie en die cookie verloopt na een aantal weken. Dus dat je de popup af en toe op nieuw krijgt klopt, maar dagelijks of wekelijks is zeker niet de bedoeling. Als je alle cookies van je browser weggooit dan krijg je de popup ook iedere keer opnieuw natuurlijk.

paars

Berichten: 5559
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 00:47

Nu bij iedere scherm wat ik wil bekijken (alles wat ik aanklik incl de pagina terug-knop) een pop-up. Sinds vanmiddag pas, daarvoor nooit. IPhone 7, niet vandaag geupdate of zo. iOS versie 15.2.1
Vervelend!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 01:26

Ik kreeg dat scherm een uur geleden bij elke handeling op Bokt. Heb het even laten rusten, maar het is er nog steeds. Op de laptop overigens, mobiel geen problemen.

Boras
Berichten: 9947
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 08:00

Ik heb er nu ook last van. Alles uit gezet en opgeslagen, toen stopte het.

Het houdt niet op, heel erg irritant.

De pop ups vliegen me op mijn mobiel om de oren en ik kan het niet stoppen -:(-

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 08:52

Hier sinds vandaag deze ellende. iPad iOS 14.8.1. Ook iPhone SE iOS 15.3.1. Op beide krijg ik de pop-up bij elke handeling! Echt elke nieuwe pagina komt dat kreng omhoog, niet te doen zo

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:03

Zwerte schreef:
Hier sinds vandaag deze ellende. iPad iOS 14.8.1. Ook iPhone SE iOS 15.3.1. Op beide krijg ik de pop-up bij elke handeling! Echt elke nieuwe pagina komt dat kreng omhoog, niet te doen zo


Bij mij alleen op mijn iPhone maar niet op de iPad gelukkig. Ik word er gek van -O-

Jorex

Berichten: 9936
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:19

Hier ook op een telefoon met Google Chrome.

_Lorette_

Berichten: 12081
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:58

Ik heb dit sinds vandaag op pc met Edge, ook op telefoon.

Steppe

Berichten: 2798
Geregistreerd: 15-11-05

Re: [TECH]Vervelende popup Privacy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:27

Op mijn telefoon (nog) geen last van wel op mijn werk heb ik heb het nu ineens, voor het eerst, maar wel ineens de volle laag, dus elke pagina...