Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Foto's verwijderen uit boktupload

 

Als ik onderin op Voeg foto's toe klik krijg ik de optie oude foto's die ik ooit heb geupload via boktupload in een topic te zetten, maar ik zie nergens een mogelijkheid om deze te verwijderen uit de database.
Kijk ik niet goed genoeg of is dit niet mogelijk? Heb al in instellingen gekeken maar zie het zo snel nergens omhoog komen..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:12 



 
Profiel   

Bij de help onder 8,5 staat deze link. Het kopje hoe plaats/verwijder ik foto’s.

https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_ ... laatsen.3F

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:16 



 
Profiel   

Is blijkbaar niet zo te vinden, maar via deze link werkt het https://www.bokt.nl/user/gallery

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:16 



 

Kijk eens aan, toch niet goed gekeken. Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 19:20 



 
Profiel   

Ik trek dit topic even uit het slijk, zonde om een nieuwe te openen...

Ik heb dus net een foto verwijderd maar hij is nog steeds zichtbaar in het betreffende topic.

Dat geld ook voor een foto die ik op Flickr heb verwijderd maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Is er een manier om ze toch uit het topic te krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 17:43 



 

Worden de foto's dan wel daadwerkelijk verwijderd of blijven ze nog ergens opgeslagen? Als het nog zichtbaar is in topics? Of gewoon uit je gallerij gehaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:09 



 
Profiel   

Geen idee. Maar ze zijn op verzoek verwijderd dus het is goed zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 21:49 



 
Profiel   

Meestal moet ons databeest nog even doorkrijgen/updaten dat de foto niet meer bestaat in je gallery, dus kan het tot maximaal de volgende dag duren voordat de foto ook uit een topic weg is.
Een TeM op de betreffende post om de foto eerder te verwijderen mag natuurlijk ook altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:23 



 
Profiel   

Ok bedankt. Dan hou ik er vanaf nu rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voor een foto niet meer zichtbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:29 



 
Profiel   

Kan je ook foto’s verwijderen onder het kopje voeg foto’s toe zonder dat ze ook uit het topic verwijderd worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:31 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Kan je ook foto’s verwijderen onder het kopje voeg foto’s toe zonder dat ze ook uit het topic verwijderd worden?

Nee

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 07:44 



 
Profiel   

Het kan enige dagen duren voordat een foto weg is is mijn ervaring. Een duidelijker tabje naar het verwijderen uit de upload zou op zich wel fijn zijn. Ik moet ook elke keer de zoekfunctie gebruiken om te verwijderen. Een optie om automatisch na 30 dagen te verwijderen zou ik ook een fijne functionaliteit vinden. Je voorkomt nog niet geheel misbruik maken van auteursrechten, maar het wordt wel gemakkelijker om het te voorkomen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 23:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen