terugvinden quotes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

terugvinden quotes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 11:31

Misschien is dat wel heel moeilijk te regelen, maar kan het altijd vragen :D
Bijvoorbeeld afbeeldingen worden niet getoond in de quote, wat op zich redelijk logisch is. En soms nemen mensen stukjes tekst over in een quote, waarbij ik graag de hele post wil teruglezen.

Is er een mogelijkheid om dat terugvinden van die quote dan makkelijker te maken? Bijvoorbeeld als je de quote aanklikt je naar het oorspronkelijke bericht gaat, of bijvoorbeeld dat de datum en tijd er bij komt zodat je weet hoe ver je terug moet in de geschiedenis? Of misschien wel een andere handige optie?

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: terugvinden quotes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 11:34

Ja dit zou ik ook fijn vinden!

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 11:34

Volgens mij is dit een van de features in de nieuwe layout waar Bart aan aan het werken is. Althans, dat dacht ik.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: terugvinden quotes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 11:43

Wat LaCiega zegt klopt inderdaad. Dat is in het huidige bokt niet mogelijk en moet je de post zoeken. In de nieuwe versie zal dat later, als ik me goed herinner, wel kunnen. Staat dus op de lijst.

Akires1

Berichten: 350
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Drenthe

Re: terugvinden quotes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-21 11:54

In aansluiting hierop lijkt het me ook handig dat je een bericht krijgt, wanneer je bent gequoot.
Nu kan het zijn dat dit gebeurt en dat je daar geen idee van hebt, waardoor je dus misschien ook niet meer reageert. Of iets kunt rechtzetten ;)

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-21 12:08

Ladybird schreef:
Wat LaCiega zegt klopt inderdaad. Dat is in het huidige bokt niet mogelijk en moet je de post zoeken. In de nieuwe versie zal dat later, als ik me goed herinner, wel kunnen. Staat dus op de lijst.


top, nog even geduld dus! :j