Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Plaatst bokt advertorials?

 
Profiel   

Nav de 'Tips van de top' topics op VN waar deze vraag op kwam zetten, leek het me goed hier duidelijkheid over te vragen.

[VN] Tips van de top: flexie in de halswervels
[VN] Tips van de top: Opstijgen en afstijgen
[VN] Tips van de top: Maak gebruik van het kuddegedrag

Betreft dit een advertorial of is het op een andere manier een samenwerking?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 13:56 



 
Profiel   

Daar lijkt het wel op en dan zijn ze bij mijn weten wettelijk verplicht om erboven [advertorial] te plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 14:06 



 
Profiel   

Om meteen antwoord te geven op de vraag of Bokt advertorials plaatst of een andere manier van samenwerking heeft: Nee dit is niet het geval.

We hadden inderdaad beter moeten opletten op het commericiële gedeelte van deze artikelen. Onze excuses hiervoor, hier gaan we in de toekomst zeker beter naar kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 14:07 



 
Profiel   

Interessante vraag, ik vroeg me hetzelfde af.

https://www.reclamecode.nl/nrc/reclamecode-social-media-rsm/ schreef
a. Reclame via Social Media dient duidelijk als zodanig herkenbaar te zijn.
b. Indien een Verspreider een vergoeding in geld of in natura ontvangt van de Adverteerder, dient dat uitdrukkelijk te worden vermeld in de uiting.


Ik zou verwachten dat Bokt zich als Social Media platform ook aan de Reclamecode Social Media & Influencer Marketing (RSM) 2019 houdt en dat als het om advertenties was gegaan er een vermelding bij had gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 14:10 



 
Profiel   

Firelight schreef
Om meteen antwoord te geven op de vraag of Bokt advertorials plaatst of een andere manier van samenwerking heeft: Nee dit is niet het geval.

We hadden inderdaad beter moeten opletten op het commericiële gedeelte van deze artikelen. Onze excuses hiervoor, hier gaan we in de toekomst zeker beter naar kijken.


Bedankt, dat is helder.
Vanuit bokt geen commerciële bedoelingen dus, vanuit de KNHS duidelijk wel, goed om wel dat onderscheid even aan te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 14:39 



 
Profiel   

Graag gedaan.
Inmiddels hebben we de commerciële stukken ook uit de nieuwsberichten gehaald.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-21 14:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen