Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Aanstootgeven deel 2

 
Profiel   

Mijn profiel was hier voor ook met allemaal dat soort plaatjes maar meerdere plaatjes deden het niet meer omdat ze al heel oud waren
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:04 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Mijn profiel is gewoon een flauwe grap naar een appgroepje met bokkers waar ik in zit ook echt gewoon niks als aantsootgevend bedoeld.


Dan ben ik wel benieuwd hoe die hitlergroet dan wel is bedoeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:06 



 
Profiel   

Karl66 schreef
Dus als ik het goed begrijp loopt TS te provoceren en trappen de mods daar met beide ogen in. Heeft TS als gevolg daarvan weer de mogelijkheid om een reltopic te openen en trappen wij daar dan weer in, door lekker met z'n allen te reageren.

Gooi hier gewoon lekker een slotje op en laat TS lekker per pb met de mods rellen. Ik denk dat ze dat een stuk minder leuk vindt.


Ja dit. Wat een aandachtstrekkerij.
Dat provoceren is gewoon kinderachtig (die hitlergroet alleen al is een reden voor een ban, dat kan gewoon écht niet) en dan nu zo'n topic.
Slotje en verdere discussie met de modjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:07 



 
Profiel   

Maar dit is gewoon niet waar!
Ik loop niet te provoceren en een rel topic te openen.
Als ik wilde provoceren had ik wel in bergen met topics gereageerd om aandacht te krijgen zodat ik gezien zou worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:10 



 
Profiel   

Ik ken je verder niet , dus misschien een beetje vreemd als ik zo mijn mening over je profiel verkondig , maar eigenlijk snap ik de Mods wel om je profiel inhoudt. De Hitler groet is niks voor niks verboden , natuurlijk wordt het ook wel eens gebruikt in films / series , maar vindt het altijd vrij respectloos als het ergens wordt gebruikt.

Je profielfoto is niks mis mee , dat snap ik dan weer niet helemaal waarom dat een probleem zou zijn.

Ik snap dat je een wat grappig en sarcastisch profiel wil maken , maar dat plaatje van de Hitler groet gaat echt net te ver. Daar vindt ik niks grappigs aan. Dan vindt ik het grapje met de paard en de sandaal veel leuker en daar zou ik ook echt om kunnen lachen. Dat soort plaatsjes zou ik al voldoende aan kunnen zien of iemand lekker sarcastisch is en met simpele humor al ver komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:11 



 
Profiel   

Een profiel met foto's van een ponypletter (op Bokt nota bene) en een hitlergroet is niet provocerend?

Dat je ook op andere manieren kan provoceren, betekent niet dat dit niet provocerend is. Als je dit soort foto's in je profiel plaatst, dan kan je er op wachten dat mensen hun wenkbrauwen erbij fronsen. En als maar genoeg mensen hun wenkbrauwen fronsen, dan kan je er op wachten dat je er een keer een berichtje naar de mods gaat. En als je denkt dat dit soort foto's op Bokt acceptabel zijn en dat de mods daar niks van gaan zeggen, dan wordt het echt hoog tijd om je sociale antennes opnieuw te kalibreren.

En er vanuit gaande dat je prima weet wat sociaal echt buiten de grenzen valt, is dit dus gewoon een poging tot het uitlokken van een rel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:18 



 
Profiel   

Ik vind het vanuit het team provocerend om mij na een jaar weer onder het vergrootglas te leggen, en dat vind ik ook uitlokken tot een rel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:25 



 
Profiel   

Tijd voor protest!

:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:26 



 
Profiel   

belle_boef schreef
SpongeBob squarepants net zo

Wat te denken van die goede oude Disney classics uit het preutse Amerika?
Sebastian, uit The little Mermaid schreef
Darling its better down where its wetter
Take it from me

Kom je toch al gauw weer bij die aubergine in de regen uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:27 



 
Profiel   

Jilletje, waarom dit topic? Echt, waarom weer zo'n topic? Vecht dit uit via de pb en stop met jezelf zo in de kijker te zetten. Dat je tegendraads bent weten we inmiddels wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:33 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Ik vind het vanuit het team provocerend om mij na een jaar weer onder het vergrootglas te leggen, en dat vind ik ook uitlokken tot een rel.


Goh ja, een soort oorzaak en gevolg dus.
Die rel begin je overigens zelf, want ik zie het modteam nergens een topic openen.
Waarom niet gewoon verwijderen? Zo erg is dat toch niet? :o?
Je zou ook gewoon even kritisch naar je eigen bijdrage kunnen kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:34 



 
Profiel   

Storm schreef
Jilletje, waarom dit topic? Echt, waarom weer zo'n topic? Vecht dit uit via de pb en stop met jezelf zo in de kijker te zetten. Dat je tegendraads bent weten we inmiddels wel.

Omdat heb geprobeerd het via pb op te lossen en zij niet open staan voor een gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:35 



 
Profiel   

Steeph schreef
Tijd voor protest!

:')


:o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:39 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Maar dit is gewoon niet waar!
Ik loop niet te provoceren en een rel topic te openen.
Als ik wilde provoceren had ik wel in bergen met topics gereageerd om aandacht te krijgen zodat ik gezien zou worden.

Je avatar... prima... die vind ik zelf ook hilarisch en gewoon prima kunnen.



Maar hitlergroet, ponypletters etc in je profiel en dan beweren dat je niet aan het provoceren bent?
Dan begrijp je het niet helemaal.

Het voelt nu meer van: "oh kijk mij nu eens lekker tegendraads zijn en aandacht absorberen".


Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 24-07-21 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:39 



 

Kan mij iemand uitleggen wat er nu duidelijk erotisch lading is aan een aubergine met wat sputters? :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:39 



 
Profiel   

Steeph schreef
Tijd voor protest!

:')

_O-

Voor het gemak heb ik deze bokt regel erbij gepakt, waarvan ik denk dat de hitlergroet eronder valtt:
Citaat
Wat mag er absoluut niet op Bokt
11 - Het is op Bokt niet toegestaan om posts te plaatsen die in strijd zijn met de wet.
Posts op Bokt mogen niet in strijd met de wet zijn en dan in het bijzonder met Artikel 137c van het strafrecht. Dit artikel luidt: Het is niet toegestaan materiaal te publiceren dat opzettelijk foutief en/of onnauwkeurig en/of krenkend en/of vulgair en/of tot haat aanzet en/of obsceen en/of beledigend is over een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of hun hetero/homoseksuele geaardheid en/of bedreigend en/of anderszins in strijd met de wet is dan wel iemand anders eer en/of goede naam aantast. Over het algemeen zijn de regels op Bokt strenger dan de wet voorschrijft, waardoor we dit artikel zelden gebruiken.
Eén van de punten waar we strenger in zijn dan de Nederlandse wet, is dat we niet toestaan dat er op Bokt gesproken wordt over het ‘illegaal’ downloaden van muziek en films. Deze regel is ingesteld omdat het op dit moment zeer onduidelijk is wat wél en wat níet is toegestaan in Nederland en wij niet het risico willen lopen op claims en rechtszaken. Op deze pagina lees je daar meer over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:41 



 
Profiel   

Ik vind blote voeten dus wel aanstootgevend brrrr >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:42 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Ik vind blote voeten dus wel aanstootgevend brrrr >;)


Ik lees al de hele tijd mee maar nu moet ik even reageren en beamen, bah wat zijn die vies en aanstootgevend! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:50 



 
Profiel   

Jilletje schreef
Ik vind het vanuit het team provocerend om mij na een jaar weer onder het vergrootglas te leggen, en dat vind ik ook uitlokken tot een rel.


Weet je, ik kan me er er gewoon niks bij voorstellen: het team provocerend naar jou toe. Waarom zouden ze dat doen? Tijd over, verveling, narrige bui?

Zoek het eens bij je zelf, er zijn duizenden bokkers die nog nooit onder 'Het Vergrootglas' hebben gelegen en echt wel hun mening uitdragen en soms pittig ook. Tis maar een goed bedoelde raad hoor denk er is over of kies gewoon voor je eigen beeldvorming zoals die nu is.
Kan allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:50 



 
Profiel   

Aangezien het niet is toegestaan om moderator acties te bespreken plaats ik hier een slotje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 70 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen