Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Onsmakelijke reclame laat zich niet wegdrukken

 
Profiel   

Sinds ik bok met de duck duck go browser ben ik helemaal reclamevrij 8-) enorme aanrader!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:23 



 
Profiel   

karuna schreef
Embryos dus toch. Ja ga een diersoort uitroeien om er geen kilo mee af te vallen -:(-


Van het idee en de foto word ik al spontaan misselijk. Misschien zit daar net het verdienmodel wel in, want zo wil ik natuurlijk niks eten en val ik af :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:59 



 
Profiel   

Misschien zijn het lintwormeieren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 22:33 



 
Profiel   

Hahaha :+ Dit zijn de baby's van een wormsalamander.

Snap de link met de reclame niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 23:10 



 

Majolen schreef
Hahaha :+ Dit zijn de baby's van een wormsalamander.

Snap de link met de reclame niet zo.
Veel wat meer shady bedrijven gebruiken gewoon random plaatjes van internet met ook best wel rare reclameteksten, of ze nu iets met hun product te maken hebben of niet. Ga je naar die website, dan verkopen ze gewoon fitnessspullen en geen afvalproducten, maar ze denken zo de aandacht te kunnen trekken. Eigenlijk een vorm van 'false advertising' (wat je al kunt zien aan de rare copywriting - geen enkele weldenkende marketeer zet dit soort rarigheid in een advert), maar dat lichtje lijkt niet bij iedereen aan te gaan. :))

Tip voor sommigen: niet alles wat je op internet ziet, is echt. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 23:31 



 
Profiel   

Telpeva schreef
0091 schreef
1x naar Zalando gaan en je krijgt de komende maanden alleen advertenties2 daarvan te zien :=

Idd :') ik heb laatst een keer bij Otto gekeken voor wastafelkastjes. It's still haunting me

Ik heb één keer opgezocht wat Sofie de Giraf in hemelsnaam was en sindsdien achtervolgt ze me overal. Ik heb geen kinderen. Ik ben niet je doelgroep. Laat me met rust :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 00:02 



 
Profiel   

Ik heb eens omdat een bekende een stoma had gekregen gezocht wat dat nou inhield voor haar.
Echt ik heb mijn cookies verwijdert want ik bleef maar advertenties krijgen voor het voorkomen van lekkage van mijn stoma die ik niet heb.
Echt o ver al.
Ik durf op kinderdingen ook niet te googelen ofzo, dan achtervolgt dat me. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 02:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen