Email bij elke reactie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stacey
Berichten: 79
Geregistreerd: 27-10-21

Email bij elke reactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-21 10:02

Hoi! Bij elk bericht dat in een topic wordt geplaatst waar ik in gereageerd heb, krijg ik heel lief van bokt een mail dat er een nieuwe reactie geplaatst is. Nu zag ik dat als je een topic onstipt je geen mails meer krijgt, maar dan raak ik die topics kwijt. Is er een manier om een topic te stippen en geen mails meer te ontvangen? Alvast bedankt!

axel_1997

Berichten: 1790
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:03

Ontstippen werkt niet.
Je moet bovenaan het topic klikken op geen abonnement meer op dit onderwerp. Je moet dit helaas wel herhalen na elk antwoord dat je stuurt.
In je profiel kan je een kopje beheer abonnementen vinden als je die leeg houd krijg je geen e-mails meer. Maar de stippen blijven staan. Als je tijdens het schrijven van een antwoord op voorbeeld klikt of iemand quote krijg je onderaan de optie om 'Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is' uit te vinken. dan krijg je geen abonnement. Maar ook dat moet dan bij elk bericht dat je plaatst.
Laatst bijgewerkt door axel_1997 op 02-11-21 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Berichten: 29418
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:06

klik op instellingen bij je naam.
Dan kom je op een tabblad uit.Daar staat forum instellingen.
Dan links in het scherm, wijzig post standaarden.
En dan midden in beeld: Waarschuw mij standaard bij antwoorden: op nee zetten


ucp.php?i=prefs&mode=post

axel_1997

Berichten: 1790
Geregistreerd: 24-03-21
Woonplaats: overal waar paarden zijn

Re: Email bij elke reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:11

oh werkt dat ook?
dat scheelt een hoop werk.

DuoPenotti

Berichten: 29418
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Email bij elke reactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:14

ja, ik hoop dat ik de goede heb gezegd, maar daar staan meer opties die wel handig kunnen zijn :)

Stacey
Berichten: 79
Geregistreerd: 27-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-21 10:15

axel_1997 schreef:
Ontstippen werkt niet.
Je moet bovenaan het topic klikken op geen abonnement meer op dit onderwerp. Je moet dit helaas wel herhalen na elk antwoord dat je stuurt.
In je profiel kan je een kopje beheer abonnementen vinden als je die leeg houd krijg je geen e-mails meer. Maar de stippen blijven staan. Als je tijdens het schrijven van een antwoord op voorbeeld klikt of iemand quote krijg je onderaan de optie om 'Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is' uit te vinken. dan krijg je geen abonnement. Maar ook dat moet dan bij elk bericht dat je plaatst.


Aha dat had ik inderdaad voorbij zien komen, maar een aantal keer vergeten uit te vinken, dankjewel!


DuoPenotti schreef:
klik op instellingen bij je naam.
Dan kom je op een tabblad uit.Daar staat forum instellingen.
Dan links in het scherm, wijzig post standaarden.
En dan midden in beeld: Waarschuw mij standaard bij antwoorden: op nee zetten


ucp.php?i=prefs&mode=post


Dat klinkt helemaal goed! Ik heb het vanaf nu uitgevinkt, dus hopelijk geen mails meer, dankjewel!