Sign in popup

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27515
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:15

VuurVleugels schreef:
Ik kreeg eerst een telefoontje met een Engelssprekend bandje 'this is the ministry of Justice, there has been some suspicious activity on your social service number' (snel opgehangen natuurlijk) en toen ineens overal inloggen op bokt. Heb maar even een beveiligingsscan gedaan op mijn telefoon := gelukkig niks raars en bleek ik op bokt niet de enige te zijn :)

Ik word geregeld gebeld door dit soort bandjes... zelfs vandeweek een Duits nummer

pien_2010

Berichten: 43441
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:21

Idem hier. Ik heb het ook bij iedere handeling. Ik zal eens proberen om het op Bokt 4 te zetten.

Et voilĂ  dat is voor nu toch echt beter. Het is afgelopen met de meldingen. Gelukkig maar want als ik echt niet meer kan inloggen heb ik een probleem want vanaf dag 1 op Bokt, kan ik zelf niet inloggen als ik daadwerkelijk opnieuw moet inloggen en heb ik hulp nodig van het moderator team.

troi
Berichten: 17015
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Sign in popup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:30

Ik heb er ook last van. Nu omgezet naar bokt 4 en geen probleem meer.

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 12:36

purny schreef:
VuurVleugels schreef:
Ik kreeg eerst een telefoontje met een Engelssprekend bandje 'this is the ministry of Justice, there has been some suspicious activity on your social service number' (snel opgehangen natuurlijk) en toen ineens overal inloggen op bokt. Heb maar even een beveiligingsscan gedaan op mijn telefoon := gelukkig niks raars en bleek ik op bokt niet de enige te zijn :)

Ik word geregeld gebeld door dit soort bandjes... zelfs vandeweek een Duits nummer


Die had ik ook van de week!

pien_2010

Berichten: 43441
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Sign in popup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 20:43

Ik ben over weer naar bokt5 en geen problemen meer.