enquêtes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: enquêtes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 19:42

eeeeh zal ik met die vraag beginnen Shae, en dat hij meteen de rest automatisch overslaat. Is voor jou dan wel handiger :P :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 07:27

Ik doe zo'n studie waar je echt over de meest onbenullige dingen enquetes moet houden. En heb echt zóveel aan bokt gehad.

Het is een beetje, óf bokt, of zelf invullen :))
Ik ben dus heel blij dat het kan!

DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: enquêtes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 10:25

Maar dan ben jij al een bokker.
Niet iemand die de weg heeft gevonden naar bokt en alleen maar voor die enquête.
Daarom valt het mij steeds meer op, de 1 berichters die hun enquête neer flatsen en dat is het.
En zodoende is het naar mijn idee wel ineens een overspoeling geworden. Dat zou me vast niet opgevallen zijn als het alleen maar door bokkers gedaan zou worden.

Maar goed, ben roepende in de woestijn geloof ik :D
Ik pleit echt nog steeds voor geen uitzonderingen te maken voor de nieuwe leden.
Bij elk ander onderwerp gaat het ook op slot met, gebruiker heeft nog niet genoeg berichten voor de kudde dus slotje.
En een algemeen enquête topic, net als de hele vele andere algemene topics.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 11:16

Bij paardgerelateerde enquêtes is het over het algemeen iemand met affiniteit voor paarden en dus iemand die potentieel actiever wordt, wat goed is voor Bokt. Daarnaast is het onderwerp van de enquête dan paardgerelateerd en dus iets wat bij Bokt past en discussie uit kan lokken. Wat dat betreft snap ik wel dat die ook als ze net nieuw zijn mogen posten.

Niet-paardgerelateerde enquêtes horen in principe dus op STW thuis, en daar heb je minimaal 25 nuttige berichten voor nodig. Als iemand die moeite ervoor genomen heeft, of ze nu drie dagen of drie jaar lid zijn, vind ik het persoonlijk geen probleem als iemand een enquête post. Waar wel op gelet moet worden is dat iemand die net lid is een niet-paardgerelateerde enquête op een verkeerde plek post. Die wil je dan niet alsnog verhuizen naar STW lijkt me, maar sluiten en eventueel de link eruit halen.

Een apart subforum lijkt me wat overkill, zoals Leeslampje al aangeeft komen enquêtes in deze periode wat meer voor, maar het is nog steeds geen schrikbarend aantal (althans op STW) en vaak kun je het aan het onderwerp al zien. Ben je niet geïnteresseerd, dan open je het niet. je moet waken dat je niet teveel subforums krijgt, anders zou je STW, HTT, etc net zo goed standaard al op kunnen delen in vier/vijf forums.

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 11:26

Maar dat ze er een account voor aanmaken wilt natuurlijk niet zeggen dat ze voor het eerst op bokt komen. Wie weet hoe lang sommige al meelezen op Bokt en nu pas een account aanmaken......

Ik erger me er niet aan om eerlijk te zijn, het is lastig om aan een x aantal personen te komen die hem invullen. En niet iedereen heeft een kennissenkring die in de paarden zit bv.
Over hoe ze in elkaar zitten, tja dat is weer een andere discussie _O-

purny

Berichten: 27492
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: enquêtes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 17:02

Iedereen die zich aanmeld op bokt moet eerst 25 posts plaatsen. Ik ben er wel voor dat niet zomaar Iedereen zich kan aanmelden en vervolgens een enquête op bokt kan gooien.
Dus eerst 25 nuttige posts plaatsen.