Bokt als bron bij nieuwsberichten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:05

Dat is jammer Babootje, naar ons idee is het waardevol om het het in elk geval te proberen. Streven is dat het helemaal niet nodig is en daar blijven we ons best voor doen.

Marjo, het is de bedoeling dat de feedback gelijk daar terecht komt en niet door de NR of Mods worden verplaatst.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Bokt als bron bij nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:08

Maar als jullie hier dus al niet lezen wat de gebruikers zetten, hoe kun je dan verwachten dat het in dat topic wél gebeurt?

Waardevolle feedback blijft dus gewoon verwijdert worden omdat het verkeerd gepost is? Zonde, gemiste kans en respectloos richting je gebruikers.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:35

Weet je, we doen ons best naar iedereen te luisteren en oplossingen te bedenken die voor iedereen werkt, voor jullie als gebruikers en wij als team. Die oplossingen zullen vast niet altijd naar de zin zijn, of handig. Het is een beetje geven en nemen voor alle partijen, iets uitproberen, iets onderzoeken, ontdekken dat het niet werkt en iets anders bedenken, opnieuw beginnen.

Het iedereen naar de zin te maken en dat is iets wat ons nooit gaat lukken, daarvan ben ik mij bewust. Vervelend dat er een aantal van jullie het idee hebben dat we niet luisteren, niet goed lezen, geen goeie wil hebben de situatie op te lossen. Wel heb ik de hoop dat men kritisch wil blijven en ons daarmee helpt naar een Beter Bokt.

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:42

Dat is geen antwoord op mijn vraag, maar het standpunt van Bokt ten opzichte van gebruikers die waardevolle feedback geven is duidelijk :)

MyWishMax

Berichten: 25369
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:45

Maar ik zie nu alleen nog over het commentaar en dat dat in dat topic moet. Gaat dat nu dan ook gelden voor de positieve dingen? Of mogen de positieve reacties op nieuws wel blijven? Want er staat dus in de regels dat zowel positief als negatief off topic is en niet hoort. Maar alleen het negatieve (of wat negatief opgevat wordt iig) heeft gevolgen. Een reactie dat iets een leuk bericht is of wel past op vn blijft nu staat en daar zou dus ook beter opgelet moeten worden. Beide mag niet, dus beide zouden gelijk behandeld moeten worden.

CharleyT
Berichten: 3998
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:50

Ods schreef:
Weet je, we doen ons best naar iedereen te luisteren en oplossingen te bedenken die voor iedereen werkt, voor jullie als gebruikers en wij als team. Die oplossingen zullen vast niet altijd naar de zin zijn, of handig. Het is een beetje geven en nemen voor alle partijen, iets uitproberen, iets onderzoeken, ontdekken dat het niet werkt en iets anders bedenken, opnieuw beginnen.

Het iedereen naar de zin te maken en dat is iets wat ons nooit gaat lukken, daarvan ben ik mij bewust. Vervelend dat er een aantal van jullie het idee hebben dat we niet luisteren, niet goed lezen, geen goeie wil hebben de situatie op te lossen. Wel heb ik de hoop dat men kritisch wil blijven en ons daarmee helpt naar een Beter Bokt.


Als simpele Bokt gebruiker(met veel plezier) verbaas ik me over het feit dat er door een aantal mede Bokkers wel erg hoog van de toren wordt geblazen richting alle mensen die dit forum mogelijk maken.
Het kan wel wat minder lijkt mij, en meer begrip voor de organisatie die achter de schermen aan het werk is om al die eigenwijze paardenmensen tevreden te houden.
In dit topic en andere die ik volgen bekruipt me soms het gevoel dat een aantal Bokkers doet alsof het hun eigen persoonlijke forum/topic is. Ik zie dat echt anders, we zijn te gast op dit forum, gedraag je als een gast.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:51

MyWishMax schreef:
Maar ik zie nu alleen nog over het commentaar en dat dat in dat topic moet. Gaat dat nu dan ook gelden voor de positieve dingen? Of mogen de positieve reacties op nieuws wel blijven? Want er staat dus in de regels dat zowel positief als negatief off topic is en niet hoort. Maar alleen het negatieve (of wat negatief opgevat wordt iig) heeft gevolgen. Een reactie dat iets een leuk bericht is of wel past op vn blijft nu staat en daar zou dus ook beter opgelet moeten worden. Beide mag niet, dus beide zouden gelijk behandeld moeten worden.

Als het positief is over het stuk mag dat idd ook in het feedback topic, precies om wat je schrijft, het was scheef dat je wel wat positiefs mag schrijven maar niet negatief. Dus idd, beide een gelijke handeling.

_Carien

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:54

Charley, daar gaat het niet om.Het is als stuitend te beschouwen dat er door het groen wordt bepaald welke reacties als positief en negatief worden opgevat/ervaren/gezien en je daardoor een zeer onterechte OW krijgt of je reacties worden verwijderd! Dat heeft indirect ook alles met gast zijn te maken, zoals de waard zijn gasten vertrouwd…Daar is tot op heden nog geen enkele inhoudelijke reactie op gegeven door het groen. En juist daar schuurt het.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:55

Mag je dan überhaupt nog iets onder nieuwsberichten plaatsen?

MyWishMax

Berichten: 25369
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:03

Dank je, ods. Dat is dan duidelijk :j

Ailill schreef:
Mag je dan überhaupt nog iets onder nieuwsberichten plaatsen?


Inhoudelijke reacties mogen wel. Maar niet of het er wel of niet thuis hoort, nieuws is, of andere off topic reacties.
Het lastige vind ik het rijtechniscbe commentaar wat eigenlijk ook niet mag, dat kan wel Inhoudelijk zijn?

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Bokt als bron bij nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:09

Oei, ooit eens een OW gekregen n.a.v. een giphy afbeelding. Niet om de inhoud van dat plaatje, maar om het überhaupt plaatsen van zo'n afbeelding.

Ik ga denk ik maar helemaal niet meer reageren op nieuwsberichten.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:22

_Carien schreef:
Charley, daar gaat het niet om.Het is als stuitend te beschouwen dat er door het groen wordt bepaald welke reacties als positief en negatief worden opgevat/ervaren/gezien en je daardoor een zeer onterechte OW krijgt of je reacties worden verwijderd! Dat heeft indirect ook alles met gast zijn te maken, zoals de waard zijn gasten vertrouwd…Daar is tot op heden nog geen enkele inhoudelijke reactie op gegeven door het groen. En juist daar schuurt het.


_Carien, naar mijn idee voeren onze Mods hun taken prima uit en weten ze welk stuk feedback niet is toegestaan onder een artikel. Vanaf nu dus ook positief gegeven feedback. Niet door Mods bepaald maar uitgevoerd naar onze Bokt regels en richtlijnen. Een gebruiker kan contact opnemen met onze Bezwaar commissie wanneer hij/zij bezwaar heeft tegen een gegeven OW. Inhoudelijk bespreken we gegeven OW's niet openbaar.


MyWishMax schreef:
Het lastige vind ik het rijtechniscbe commentaar wat eigenlijk ook niet mag, dat kan wel Inhoudelijk zijn?

Die is ook best wat lastig en ligt denk ik ook wel aan de situatie en wat je erover wil zeggen, soms past inhoudelijk heel goed idd.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:30

Ailill schreef:
Oei, ooit eens een OW gekregen n.a.v. een giphy afbeelding. Niet om de inhoud van dat plaatje, maar om het überhaupt plaatsen van zo'n afbeelding.

Ik ga denk ik maar helemaal niet meer reageren op nieuwsberichten.

Dat is wel het veiligste.

Vandaar mijn vraag of je je ook kunt ont-abonneren op de schoolkrant nieuwspagina. Als je het niet meer te zien krijgt, dan loop je ook niet meer het risico dat je per ongeluk reageert als het niveau weer eens te wensen overlaat, of als er weer eens een bronvermelding 'vergeten' wordt.

Groen/paars kan dan lekker op de bestaande weg blijven doorgaan zonder hun werkwijze te hoeven aanpassen, en zonder dat (lastige) gebruikers erop reageren (of het überhaupt lezen). Win-win toch?

Verder heb ik niet het idee dat er met de kritiek hier uit het topic wat gedaan wordt.
De simpel samen te vatten strekking is: "doe het goed (of in ieder geval beter) of stop ermee."

Op het doe-het-goed-gedeelte is de inhoudelijke reactie geweest: "we overleggen eerst met onze jurist of de nieuwsberichten wel echt per se verplicht beter moeten, want anders vinden we het eigenlijk wel prima zo".
De tweede optie, stoppen met de nieuwspagina in de huidige vorm en de nieuwsredactie opheffen/bedanken voor hun inzet, die lijkt überhaupt niet in overweging te zijn genomen.

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:33

Ik denk dat dit erg verwarrend gaat werken, wat is nu feedback en wat is inhoudelijk? Wie bepaald dat? Soms kan er nav feedback een discussie ontstaan die weldegelijk inhoudelijk met t onderwerp te maken heeft.


Voorbeeld: artikel over Edward Gal die een demo rijdt met foto's erbij
- bokker 1: wat een slechte zaak dat hij geen cap op heeft en dat bokt dit dan zo op VN plaatst, hij zou een voorbeeld moeten zijn
- bokker 2: Edward rijdt beter dan heel bokt dus laat hem zelf bepalen of hij een cap draagt
- bokker 3: Hij is wel een voorbeeld dus bokt moet dit niet promoten
-bokker 4: zijn paarden zijn heel goed opgeleid hoor dus die schieten er heus niet vandoor, en als het gebeurd blijft ie vast wel zitten.
- bokker 5: de demo ging over stap dus waarom moet hij dan een cap op? Hij hoeft niet per se een voorbeeld te zijn hoor. Gezeur om niets, beetje stappen kan hij heus wel zonder vallen. NR kan echt zelf wel bepalen wat ze op VN zetten

Welk bericht moet dan weg? En hoe blijft het gedeelte dat wel over de inhoud gaat nog overeind?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:42

oomens schreef:
De tweede optie, stoppen met de nieuwspagina in de huidige vorm en de nieuwsredactie opheffen/bedanken voor hun inzet, die lijkt überhaupt niet in overweging te zijn genomen.

Nee zeker niet! Wij zijn ontzettend blij met onze Redactie, een overwegend nog 'jong' team met heel veel ambitie en leergierige tijgers ;) En ik mag ook wel zeggen dat dit topic ze best heeft aangegrepen, juist omdat ze zo hun best doen. En dan toch komen ze met weer leuke ideeën om een andere koers in te zetten. Daar zijn we echt ontzettend trots op. En het kan natuurlijk heel goed zijn dat niet iedereen dat aanspreekt, dat is natuurlijk een risico. Maar dat we het anders gaan doen is zeker waar :)

Maar wat ook zo is, je hoeft niet te kijken op de Nieuwspagina en de artikelen te lezen of zelfs ons van feedback te voorzien. Die keuze ligt geheel bij jezelf.

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:43

Ods schreef:
MyWishMax schreef:
Maar ik zie nu alleen nog over het commentaar en dat dat in dat topic moet. Gaat dat nu dan ook gelden voor de positieve dingen? Of mogen de positieve reacties op nieuws wel blijven? Want er staat dus in de regels dat zowel positief als negatief off topic is en niet hoort. Maar alleen het negatieve (of wat negatief opgevat wordt iig) heeft gevolgen. Een reactie dat iets een leuk bericht is of wel past op vn blijft nu staat en daar zou dus ook beter opgelet moeten worden. Beide mag niet, dus beide zouden gelijk behandeld moeten worden.

Als het positief is over het stuk mag dat idd ook in het feedback topic, precies om wat je schrijft, het was scheef dat je wel wat positiefs mag schrijven maar niet negatief. Dus idd, beide een gelijke handeling.


Stille meelezer hier, maar is het mogelijk om posts rondom feedback over redactie/keuze van artikelen etc onder een topic juist wél (door mods) te laten verplaatsen naar het feedbacktopic, juist om te voorkomen dat waardevolle reacties worden verwijderd? Als je zegt 'post dit maar in het Feedbacktopic" gaat niet iedereen dat doen, niet iedereen heeft daar zin in.

Weet niet of Bokt die functionaliteit heeft hoor.

Verder eens met Mars.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16183
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:44

Mars schreef:
Ik denk dat dit erg verwarrend gaat werken, wat is nu feedback en wat is inhoudelijk? Wie bepaald dat? Soms kan er nav feedback een discussie ontstaan die weldegelijk inhoudelijk met t onderwerp te maken heeft.


Voorbeeld: artikel over Edward Gal die een demo rijdt met foto's erbij
- bokker 1: wat een slechte zaak dat hij geen cap op heeft en dat bokt dit dan zo op VN plaatst, hij zou een voorbeeld moeten zijn
- bokker 2: Edward rijdt beter dan heel bokt dus laat hem zelf bepalen of hij een cap draagt
- bokker 3: Hij is wel een voorbeeld dus bokt moet dit niet promoten
-bokker 4: zijn paarden zijn heel goed opgeleid hoor dus die schieten er heus niet vandoor, en als het gebeurd blijft ie vast wel zitten.
- bokker 5: de demo ging over stap dus waarom moet hij dan een cap op? Hij hoeft niet per se een voorbeeld te zijn hoor. Gezeur om niets, beetje stappen kan hij heus wel zonder vallen. NR kan echt zelf wel bepalen wat ze op VN zetten

Welk bericht moet dan weg? En hoe blijft het gedeelte dat wel over de inhoud gaat nog overeind?


Ben blij dat je dit als voorbeeld aanhaalt, hopelijk kan ik uitleggen wat het verschil maakt door kritiek op het bericht in andere topic te zetten.

Bokker 1 kan onder het VN bericht zetten: Wat een slechte zaak dat hij geen cap op heeft. Vervolgens in het VN kritiek topic plaatsen dat hij/zij niet vind dat zo een bericht op Bokt hoort, omdat het een slecht voorbeeld is.
Het bericht zoals jij nu als voorbeeld geeft zouden wij verwijderen ivm bovenstaande uitleg.

Hierdoor vervallen de andere reacties en blijft men op VN bij het onderwerp. Edward in op paard in stap zonder cap.
De discussie of de NR dit had moeten plaatsen vind dan elders plaats.

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:46

Wordt het volledige bericht dan verwijderd of aangepast?

Edit: want de vraag of een beroemde ruiter een voorbeeldfunctie heeft en een cap zou moeten dragen an sich lijkt me best relevant.
Laatst bijgewerkt door Mars op 08-07-22 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16183
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Bokt als bron bij nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:50

Helaas moet het hele bericht verwijderd worden. Wanneer wij een deel van een bericht weghalen is dit niet meer gemakkelijk terug te vinden (Alleen door Bart meen ik). Bij geheel verwijderen van een bericht kunnen mods het altijd nog lezen. Dit kan nodig zijn i.g.v. bezwaar bv.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:51

Ods schreef:
oomens schreef:
De tweede optie, stoppen met de nieuwspagina in de huidige vorm en de nieuwsredactie opheffen/bedanken voor hun inzet, die lijkt überhaupt niet in overweging te zijn genomen.

Nee zeker niet! Wij zijn ontzettend blij met onze Redactie, een overwegend nog 'jong' team met heel veel ambitie en leergierige tijgers ;) En ik mag ook wel zeggen dat dit topic ze best heeft aangegrepen, juist omdat ze zo hun best doen. En dan toch komen ze met weer leuke ideeën om een andere koers in te zetten. Daar zijn we echt ontzettend trots op. En het kan natuurlijk heel goed zijn dat niet iedereen dat aanspreekt, dat is natuurlijk een risico. Maar dat we het anders gaan doen is zeker waar :)

Maar wat ook zo is, je hoeft niet te kijken op de Nieuwspagina en de artikelen te lezen of zelfs ons van feedback te voorzien. Die keuze ligt geheel bij jezelf.
Sorry, maar ik vind je laatste alinea echt zwak over komen.

Dan zou ik ook kunnen stellen dat jullie de kritiek en feedback naast jullie neer kunnen leggen, je hoeft er immers niet op te reageren. Die keuze ligt geheel bij jullie zelf.

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 14:01

Dan vind ik dat best heftig om zo'n heel bericht te verwijderen. Posts die een quote bevatten van een verwijderd bericht worden ook aangepast toch? Bericht verwijderen is een van de zwaarste modacties die er zijn. Als de rest van het bericht een terecht inhoudelijk punt bevat vind ik de verhouding wel een beetje zoek.

Dan vraag 2: in dezelfde week dat Ed zijn caploze stapdemo rijdt zien we VN topics over Elsje van 7 die voor het eerst de hoeven van haar shet uitgekrabd heeft en eentje over een hoefsmid die extra lange hoefnagels gebruikt waardoor ijzers wel een jaar lang goed vast blijven zitten.
Reacties:
- lekker boeiend een koter die hoeven uitkrabt, is toch geen VN??
- wtf, dit is mishandeling, hoe ver slaat die knakker die nagels erin?? Waarom promoot bokt dierenmishandeling?
Berichten gaan naar het feedbacktopic

Dan heb je in je feedbacktopic dus een gierende discussie over
- stappende Ed met zijn caploze hoofd en geeft dat een verkeerd voorbeeld aan bokkers?
- zijn hoefkrabbende meisjes boeiend nieuws voor VN? Of is iets luchtigs/positiefs juist een leuke toevoeging?
- is een smid die ijzers een jaar kan laten zitten een mishandelaar? Promoot bokt nu dierenmishandeling of is dit allemaal goed onderzocht en onderbouwd?

Hoe ga je die onderwerpen (die als los topic an sich al snel uit de klauwen lopen) in één topic overzichtelijk naast elkaar laten lopen?
Laatst bijgewerkt door Mars op 08-07-22 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16183
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 14:03

Ailill, ik ben bang dat je de reden waarom kritiek op een bericht niet in een VN topic toegestaan is, niet begrijpt.
Het gaat er echt niet om dat de NR niet met kritiek om kan gaan. Ze nemen dit niet persoonlijk, maar overleggen er netjes over in hun overleg topic (Hoe had het beter gekunt, wat kunnen we aanpassen)
De reden is dat het storend is voor het overgrote deel van de Bokt gebruikers. Zij willen gewoon het onderwerp en reacties op het onderwerp lezen, niet de discussies over slechte vertaling, stom onderwerp, rare foto etc.

troi
Berichten: 17017
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 14:04

Mars schreef:
Dan vind ik dat best heftig om zo'n heel bericht te verwijderen. Posts die een quote bevatten van een verwijderd bericht worden ook aangepast toch? Bericht verwijderen is een van de zwaarste modacties die er zijn. Als de rest van het bericht een terecht inhoudelijk punt bevat vind ik de verhouding wel een beetje zoek.

Dan vraag 2: in dezelfde week dat Ed zijn caploze stapdemo rijdt zien we VN topics over Elsje van 7 die voor het eerst de hoeven van haar shet uitgekrabd heeft en eentje over een hoefsmid die extra lange hoefnagels gebruikt waardoor ijzers wel een jaar lang goed vast blijven zitten.
Reacties:
- lekker boeiend een koter die hoeven uitkrabt, is toch geen VN??
- wtf, dit is mishandeling, hoe ver slaat die knakker die nagels erin?? Waarom promoot bokt dierenmishandeling?
Berichten gaan naar het feedbacktopic

Dan heb je in je feedbacktopic dus een gierende discussie over
- stappende Ed met zijn caploze hoofd en geeft dat een verkeerd voorbeeld aan bokkers?
- zijn hoefkrabbende meisjes boeiend nieuws voor VN? Of is iets luchtigs/positiefs juist een leuke toevoeging?
- is een smid die ijzers een jaar kan laten zitten een mishandelaar? Promoot bokt nu dierenmishandeling of is dit allemaal goed onderzocht en onderbouwd?

Hoe ga je die onderwerpen (die als los topic an sich al snel uit de klauwen lopen) in één topic overzichtelijk naast elkaar laten lopen?


Je moet dan per nieuwsbericht een apart feedback topic hebben lijkt me dan

Marjo

Berichten: 37251
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 14:04

Mars schreef:
Dan vind ik dat best heftig om zo'n heel bericht te verwijderen. Posts die een quote bevatten van een verwijderd bericht worden ook aangepast toch? Bericht verwijderen is een van de zwaarste modacties die er zijn. Als de rest van het bericht een terecht inhoudelijk punt bevat vind ik de verhouding wel een beetje zoek.

Dan vraag 2: in dezelfde week dat Ed zijn caploze stapdemo rijdt zien we VN topics over Elsje van 7 die voor het eerst de hoeven van haar shet uitgekrabd heeft en eentje over een hoefsmid die extra lange hoefnagels gebruikt waardoor ijzers wel een jaar lang goed vast blijven zitten.
Reacties:
- lekker boeiend een koter die hoeven uitkrabt, is toch geen VN??
- wtf, dit is mishandeling, hoe ver slaat die knakker die nagels erin?? Waarom promoot bokt dierenmishandeling?
Berichten gaan naar het feedbacktopic

Dan heb je in je feedbacktopic dus een gierende discussie over
- stappende Ed met zijn caploze hoofd en geeft dat een verkeerd voorbeeld aan bokkers?
- zijn hoefkrabbende meisjes boeiend nieuws voor VN? Of is iets luchtigs/positiefs juist een leuke toevoeging?
- is een smid die ijzers een jaar kan laten zitten een mishandelaar? Promoot bokt nu dierenmishandeling of is dit allemaal goed onderzocht en onderbouwd?

Hoe ga je die onderwerpen (die als los topic an sich al snel uit de klauwen lopen) in één topic overzichtelijk naast elkaar laten lopen?


Goede vragen stel je +:)+

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38781
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 14:06

Ailill, dat zou je ook kunnen stellen alleen dat doen we niet. We proberen in elk geval ons best te doen alle feedback mee te nemen en waar we kunnen gaan we mee aan de slag.

Mooie voorbeelden Mars, ze zijn allemaal niet zo heel spannend om daar hard op in te zetten als Modteam. Oogluikend toestaan zou voor mijn gevoel ook prima zijn.
*Edit* ik doelde op je eerste bericht met voorbeelden.