Berichten verwijderen zonder melding.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 13:56

Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat berichten zonder pardon van Bokt worden verwijderd. Zonder melding binnen het betreffende topic. Valt dit onder de regels van Bokt? Zo ja, waarom doen jullie dit op deze wijze?

Vandaag heb ik een bericht geplaatst, althans het was eigenlijk een vraag. Vlak daarna was het bericht weg. Ik kreeg van een moderator een pb, met de mededeling dat mijn bericht suggestief zou zijn en een invulling vanuit mijn kant betreffende de intentie van iemand anders. Ik heb via pb aangegeven dat ik wel degelijk over feiten beschik, maar het bericht nogmaals plaatsen is niet toegestaan.

Komt bij mij de vraag naar boven: Hoe weten de moderators wat een suggestie/persoonlijke invulling is t.o.v. een/meerdere feit(en)? Het is toch krom dat iemand anders, die mij niet kent, voor mij gaat bepalen of iets wat ik zeg/beweer/vraag, wel waar is en geen persoonlijke invulling?

Ik ben heel benieuwd naar een antwoord op deze vragen.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:04

Klopt, de gum wordt de laatste tijd weer met enthousiasme gehanteerd. Het was een tijdje wat minder en een bericht verwijderen is zo ongeveer het zwaarste middel dat je heb in je mod box. Maar ook berichten van mij zijn onlangs verwijderd op basis van de interpretatie van de betreffende mod.
En dan kun je kletsen als brugman maar ze vinden hun eigen interpretatie juist en als gebruiker heb je pech.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:16

Ailill schreef:
Ik ben heel benieuwd naar een antwoord op deze vragen.


En dan open je direct een openbaar topic in plaats van dat je persoonlijk met iemand in "gesprek" gaat over de kwestie met behulp van een persoonlijk berichtje terug?

Dit lijkt me niet de meest effectieve manier om antwoorden te krijgen. Je bereikt er wel wat anders mee. Ophef, medestanders e.d.

Is dat misschien je (bij)bedoeling? Ik vraag het maar recht voor z'n raap :)


Edit: voor de duidelijkheid "dat" verandert in "dit".
Laatst bijgewerkt door Boras op 27-07-22 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:24

Ik weet over welk topic en bericht dit gaat. Ik vond het helemaal niet suggestief, alles behalve. Het viel mij ook op dat je bericht zonder melding was verwijderd. Dit is echt not done.

@Boras, ik begrijp wel waarom TS hier een topic voor opent. Het is niet de eerste keer dat dit soort zaken voorvallen op Bokt, het is goed om dit in de openheid te bespreken. En om nu te suggereren dat TS ophef opzoekt, vind ik vrij misplaatst.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:28

Boras schreef:
Ailill schreef:
Ik ben heel benieuwd naar een antwoord op deze vragen.


En dan open je direct een openbaar topic in plaats van dat je persoonlijk met iemand in "gesprek" gaat over de kwestie met behulp van een persoonlijk berichtje terug?

Dit lijkt me niet de meest effectieve manier om antwoorden te krijgen. Je bereikt er wel wat anders mee. Ophef, medestanders e.d.

Is dat misschien je (bij)bedoeling? Ik vraag het maar recht voor z'n raap :)


Edit: voor de duidelijkheid "dat" verandert in "dit".


Dat is soms wel wat iemand wil ja, om verandering te brengen. Denk aan de boereprotesten. Voor verandering wil je ophef en saamhorigheid. Of dat op Bokt past en tot welke hoogte is een andere vraag.

DuoPenotti

Berichten: 29530
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:29

Mijn bericht daar is ook verwijderd.

Vorige week is er hier op FZ een bericht met hulk verwijderd.
Daarna 20 van dezelfde die blijven staan.
De smoes waarom die van mij is verwijderd en andere niet... Laat ik die hier niet plaatsen. Als dat ze een week hebben moeten broeden om het antwoord te verzinnen zegt genoeg :=

Voor mij wel reden minder te gaan bokken.
En nu juichen er vast een paar..
Maar dat is wel waarom ik dit nu aanhaal. Bokt beleid dat momenteel heel raar is. En ik wel begrijp waarom ts het hier neerzet. Per pb schiet je echt niets op.

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:34

Ja, herkenbaar. En via PB's is niet normaal met ze in gesprek te gaan, ze voelen zich naar mijn mening heel wat en zijn niet bereid te luisteren. Jammer.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:39

@Tazzey

Onzin, ik vraag er in alle openheid naar. Dat heet het gesprek aangaan.

Ophef hoeft de ts trouwens helemaal niet te zoeken, want ophef is gegarandeerd als je het op deze manier aanpakt. Dat weten we allemaal.

Als je serieuze antwoorden zoekt, dan ga je (eerst) persoonlijk het gesprek aan voordat je het in de groep gooit.

Ik denk ook niet dat een moderator die persoonlijke vragen in dit een topic zal gaan beantwoorden. En daar hebben ze ook groot gelijk in natuurlijk. Kan ook helemaal niet.

Dit alles los van hoe ik inhoudelijk over de kwestie denk. Daar weet ik niets van.
Daar reageer ik dan ook niet op, dat moge duidelijk zijn. Het gaat mij er niet om hoe de moderator dit heeft aangepakt. Ik vind de manier waarop de ts dit aanpakt opvallend.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 14:42

Boras schreef:
Ailill schreef:
Ik ben heel benieuwd naar een antwoord op deze vragen.


En dan open je direct een openbaar topic in plaats van dat je persoonlijk met iemand in "gesprek" gaat over de kwestie met behulp van een persoonlijk berichtje terug?

Dit lijkt me niet de meest effectieve manier om antwoorden te krijgen. Je bereikt er wel wat anders mee. Ophef, medestanders e.d.

Is dat misschien je (bij)bedoeling? Ik vraag het maar recht voor z'n raap :)


Edit: voor de duidelijkheid "dat" verandert in "dit".
Als ik al meermaals met een persoon in gesprek ben geweest, met 0,0 resultaat, dan lijkt me dit een vrij logische volgende stap, denk je niet?

Daarnaast is het totaal niet mijn (bij)bedoeling om voor ophef te willen zorgen/op zoek te zijn naar medestander, totaal geen behoefte aan.

Je mag vanaf nu dan ook je suggesties richting mij voor je houden.

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:43

Ik kreeg vorige week wel een pb dat mijn bericht wat verwijdert omdat het een reactie was op een bericht dat was leeggehaald. Tja, prima dan.

Maar zoals met TS snap ik wel dat ze niet zomaar moeten oordelen of je reactie uit eerste hand is of van horen zeggen etc. Vraag daar eerst naar.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:45

Boras schreef:
Ailill schreef:
Ik ben heel benieuwd naar een antwoord op deze vragen.


En dan open je direct een openbaar topic in plaats van dat je persoonlijk met iemand in "gesprek" gaat over de kwestie met behulp van een persoonlijk berichtje terug?

Dit lijkt me niet de meest effectieve manier om antwoorden te krijgen. Je bereikt er wel wat anders mee. Ophef, medestanders e.d.

Is dat misschien je (bij)bedoeling? Ik vraag het maar recht voor z'n raap :)


Edit: voor de duidelijkheid "dat" verandert in "dit".


Dat heeft geen zin.
Als je bericht eenmaal weggehaald is kun je in gesprek gaan tot je een ons weegt. Maar de mod ziet het altijd goed en dus mag ze gummen.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:50

AlwaysH schreef:
Boras schreef:

En dan open je direct een openbaar topic in plaats van dat je persoonlijk met iemand in "gesprek" gaat over de kwestie met behulp van een persoonlijk berichtje terug?

Dit lijkt me niet de meest effectieve manier om antwoorden te krijgen. Je bereikt er wel wat anders mee. Ophef, medestanders e.d.

Is dat misschien je (bij)bedoeling? Ik vraag het maar recht voor z'n raap :)


Edit: voor de duidelijkheid "dat" verandert in "dit".


Dat is soms wel wat iemand wil ja, om verandering te brengen. Denk aan de boereprotesten. Voor verandering wil je ophef en saamhorigheid. Of dat op Bokt past en tot welke hoogte is een andere vraag.


Nee, ik ga de ts niet van opruiing betichten of vergelijken met een relatief kleine groep wetteloze boeren die al tijden medeburgers in gevaar brengen en schijt hebben aan alles en iedereen.

Ik vergelijk de ts NIET met dat soort mensen, laat dat duidelijk zijn.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 14:51

En zie hier hoe het topic verloopt. Verrassend, niet? :D

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 15:40

Boras schreef:
En zie hier hoe het topic verloopt. Verrassend, niet? :D
Verrassend na jouw eerste reactie? Nee, niet echt nee.

Na jouw invulling van het feit dat ik niet eerst met de betreffende mod in gesprek zou zijn geweest (wat wel zo is), om vervolgens te suggereren dat ik dit topic open voor wat opschudding, zet dat inderdaad wel de toon ja.

Ik hoop dat je jouw eigen aandeel in dit ook in kunt zien.

Ik opende dit topic om open het gesprek aan te gaan, that's all.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 15:45

Ik vind het ook vreemd dat er de ene keer geen melding in topic komt en de andere keer wel een groene mededeling in de post. Zelf nog niet meegemaakt, maar wel gezien en ik kan er echt geen touw aan vast knopen wanneer wat nu gebruikt wordt.

En dus ook niet waarom de ene weggehaald wordt en de ander niet.

Er wordt zogenaamd niet op inhoud gemod, maar dus wel op wat een mod maakt van een bericht. Zoals in jouw geval dat de inhoud speculatie of suggestief is? Dat klopt niet helemaal toch. Ik snap het even oprecht niet meer. Of opmerking 1 doe weggehaald wordt, maar degene die daarna ongeveer hetzelfde zeggen blijven wel staan?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38720
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 15:56

Het is altijd aan te bevelen om met de Mod in gesprek te gaan wanneer je het niet eens bent met een handeling, op die manier kan er uitleg gegeven worden uit welke beweging er is gehandeld. Wanneer je er niet uit komt met elkaar zou je het altijd een stapje hoger kunnen proberen bij de Hoofdmod van het betreffende tabblad of contact opnemen met onze Bezwaarcommisie. Dat zijn de 'normale' gangbare wegen.
Dit ter info :)

Wat mij even triggerde te reageren is dat er is aangegeven dat er pas na een week een reactie kwam vanuit het team en ook zag ik dat er nooit een actie of sanctie is teruggenomen, maw, het heeft geen zin om contact te leggen met het team. Dit wil ik graag betwisten, nu geloof ik wel dat onze teamleden zorgvuldig de richtlijnen nawerken maar fouten kunnen er altijd gemaakt worden en op dat moment helpt het zeker om contact op te zoeken. Zoals de meeste van jullie wel weten hebben we nog niet heel lang geleden zelfs een topic uit de mesthoop getrokken en terug gezet na een fikse 'afspuit' klus. Dat heeft wel enig overleg nodig gehad en tijd gekost om 'af te spuiten'. Dus ja, pas later een reactie vanuit het team over je verwijderde bericht en na beraad binnen het team ook terug gekomen op een Modactie.

Tazzey
Berichten: 9507
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 15:57

Boras schreef:
En zie hier hoe het topic verloopt. Verrassend, niet? :D


Na jouw eerdere bericht is het verloop geen verrassing meer inderdaad. Lees je bericht nog eens terug, als je het niet zo bedoeld dan heb je het verdraait banketstaaf neergezet. Ik haalde er iets anders uit en Ailill blijkbaar ook.

Ibbel

Berichten: 49152
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:01

Tazzey schreef:
En om nu te suggereren dat TS ophef opzoekt, vind ik vrij misplaatst.


Reden om de post te verwijderen, als ik TS moet geloven }>

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:05

Jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is wat betreft het verwijderen of leeghalen van berichten.
Berichten die niet voldoen aan de regels van Bokt en/of aan de regels van het subfora kunnen verwijderd worden. Wanneer dit het geval is, wordt dit altijd gecommuniceerd richting de gebruiker door middel van een PB.

Daarnaast wordt het bericht in het geheel verwijderd, of vervangen door een groene moderatoropmerking. In het geval van een dubbelpost, oneliner of een bericht wat geen invloed heeft op het verloop van het topic wordt de post in het geheel verwijderd.
Wanneer een bericht wel invloed heeft op het verloop van het topic, bijvoorbeeld wanneer er gereageerd is op het bericht of het bericht is gequote door andere gebruikers, wordt het bericht leeggehaald en vervangen door een moderatoropmerking met een korte toelichting waarom het bericht verwijderd is.

Maar nogmaals, altijd ontvangt de gebruiker die het bericht plaatste een PB met uitleg. Wanneer je meer toelichting wil of het er niet mee eens bent, kun je dat natuurlijk altijd kenbaar maken door een PB terug te sturen.
Ik wil voorkomen om op persoonlijke kwesties in te gaan, maar ik vind het jammer om sommige reacties hier te lezen. Ja, het duurt soms even voor er een reactie terug komt, dit omdat we vragen serieus nemen en overleg even tijd kan kosten, niet om een smoesje goed te formuleren.

BaileyMix schreef:
Ja, herkenbaar. En via PB's is niet normaal met ze in gesprek te gaan, ze voelen zich naar mijn mening heel wat en zijn niet bereid te luisteren. Jammer.


Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het vervelend voor je vindt als jij dit zo ervaart. Ik voel mij niet heel wat, niets meer dan jou of iemand anders hier op Bokt. We proberen juist het gesprek aan te gaan met iedereen, maar dat betekent niet dat je altijd hoort wat je zou willen horen. Het iedereen naar de zin maken kan helaas niet.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:16

Toch is het vaak wel zo, als je een weerwoord geeft, of daar nog een vraag over hebt of iets duidelijk uitlegt waarom je daar zo neerzet, dan krijg je niet eens een antwoord terug.
Zo van, oké er is een PB gestuurd waarom iets verwijderd wordt en meer hoeven we niet te doen.
is tenminste mijn ervaring, hopelijk is dat niet iets wat standaard is.

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:17

Boras schreef:
En zie hier hoe het topic verloopt. Verrassend, niet? :D


Wat doe je zelf dan?
Kijk even hoe fel je reageert op een imo logische vergelijking. :') Mijn vergelijking gaat namelijk om het feit dat mensen onrust creëren voor saamhorigheid en verandering. En wellicht niet eens expres hè, maar het kan zeker wel nodig zijn.
Ik vind paardenwelzijn (meestal is dat natuurlijk kern van het onderwerp hier in een discussie als er namen genoemd worden, feiten/roddels en copyrighted foto's) overigens zeker wel heel belangrijk en heb er totaal geen moeite mee om dat met iets uit de menselijke boeienis te vergelijken. Ik zeg namelijk nergens dat een boerenprotest niet belangrijk en van dezelfde 'gradatie' is. Ik zeg dat een protest soms nodig is. Dat betekent ook mensen tegen het zere been trappen. :Y)

Kijk naar het Martin Fuchs topic, of andere topics over bekende ruiters of stallen.

Wat natuurlijk gewoon niet mag, is foto's van iemand gebruiken zonder toestemming en zonder bron. Maar een linkje naar de betreffende content zou tot op zekere hoogte moeten kunnen imo.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-22 16:22

MyWishMax schreef:
Ik vind het ook vreemd dat er de ene keer geen melding in topic komt en de andere keer wel een groene mededeling in de post. Zelf nog niet meegemaakt, maar wel gezien en ik kan er echt geen touw aan vast knopen wanneer wat nu gebruikt wordt.

En dus ook niet waarom de ene weggehaald wordt en de ander niet.

Er wordt zogenaamd niet op inhoud gemod, maar dus wel op wat een mod maakt van een bericht. Zoals in jouw geval dat de inhoud speculatie of suggestief is? Dat klopt niet helemaal toch. Ik snap het even oprecht niet meer. Of opmerking 1 doe weggehaald wordt, maar degene die daarna ongeveer hetzelfde zeggen blijven wel staan?
Iets anders: Ik deed inderdaad, middels een vraag, een vrij stevige uitspraak over iemand anders. Dit kan ik volgens een mod echter nooit zeker weten, dus is het een suggestief bericht ---> Niet toegestaan hier op Bokt = Weg van Bokt.

Ods schreef:
Het is altijd aan te bevelen om met de Mod in gesprek te gaan wanneer je het niet eens bent met een handeling, op die manier kan er uitleg gegeven worden uit welke beweging er is gehandeld. Wanneer je er niet uit komt met elkaar zou je het altijd een stapje hoger kunnen proberen bij de Hoofdmod van het betreffende tabblad of contact opnemen met onze Bezwaarcommisie. Dat zijn de 'normale' gangbare wegen.
Dit ter info :)

Wat mij even triggerde te reageren is dat er is aangegeven dat er pas na een week een reactie kwam vanuit het team en ook zag ik dat er nooit een actie of sanctie is teruggenomen, maw, het heeft geen zin om contact te leggen met het team. Dit wil ik graag betwisten, nu geloof ik wel dat onze teamleden zorgvuldig de richtlijnen nawerken maar fouten kunnen er altijd gemaakt worden en op dat moment helpt het zeker om contact op te zoeken. Zoals de meeste van jullie wel weten hebben we nog niet heel lang geleden zelfs een topic uit de mesthoop getrokken en terug gezet na een fikse 'afspuit' klus. Dat heeft wel enig overleg nodig gehad en tijd gekost om 'af te spuiten'. Dus ja, pas later een reactie vanuit het team over je verwijderde bericht en na beraad binnen het team ook terug gekomen op een Modactie.
Ods, ik werd door de betreffende mod vrijwel direct naar jou door verwezen. Ik kreeg eerst een vrij directe pb, met diverse verwachtingen waar ik mij aan zou moeten houden. Dan de beschuldiging dat ik iets helemaal niet zou kunnen weten/ik dus lieg. Als ik vervolgens subtiel door laat schemeren waar ik mijn informatie vandaan haal (eigenlijk best wel onweerlegbaar), komt er geen inhoudelijke reactie meer en mag ik het verder uitvechten met jou. En blijkbaar denken meer mensen binnen bijv. dit topic er net zo over, zien al die mensen het dan verkeerd?

Mjetterd schreef:
Jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is wat betreft het verwijderen of leeghalen van berichten.
Berichten die niet voldoen aan de regels van Bokt en/of aan de regels van het subfora kunnen verwijderd worden. Wanneer dit het geval is, wordt dit altijd gecommuniceerd richting de gebruiker door middel van een PB.

Daarnaast wordt het bericht in het geheel verwijderd, of vervangen door een groene moderatoropmerking. In het geval van een dubbelpost, oneliner of een bericht wat geen invloed heeft op het verloop van het topic wordt de post in het geheel verwijderd.
Wanneer een bericht wel invloed heeft op het verloop van het topic, bijvoorbeeld wanneer er gereageerd is op het bericht of het bericht is gequote door andere gebruikers, wordt het bericht leeggehaald en vervangen door een moderatoropmerking met een korte toelichting waarom het bericht verwijderd is.

Maar nogmaals, altijd ontvangt de gebruiker die het bericht plaatste een PB met uitleg. Wanneer je meer toelichting wil of het er niet mee eens bent, kun je dat natuurlijk altijd kenbaar maken door een PB terug te sturen.
Ik wil voorkomen om op persoonlijke kwesties in te gaan, maar ik vind het jammer om sommige reacties hier te lezen. Ja, het duurt soms even voor er een reactie terug komt, dit omdat we vragen serieus nemen en overleg even tijd kan kosten, niet om een smoesje goed te formuleren.

BaileyMix schreef:
Ja, herkenbaar. En via PB's is niet normaal met ze in gesprek te gaan, ze voelen zich naar mijn mening heel wat en zijn niet bereid te luisteren. Jammer.


Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik het vervelend voor je vindt als jij dit zo ervaart. Ik voel mij niet heel wat, niets meer dan jou of iemand anders hier op Bokt. We proberen juist het gesprek aan te gaan met iedereen, maar dat betekent niet dat je altijd hoort wat je zou willen horen. Het iedereen naar de zin maken kan helaas niet.
Dat is nu net het hele punt Mjetterd, mijn bericht was geen oneliner, geen dubbelpost en had wel degelijk invloed op het verloop van het topic. Dus blijkbaar weten niet al de mods hoe het hier op Bokt hoort. En dat vind ik best wel heel erg kwalijk.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12738
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Berichten verwijderen zonder melding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:34

Ailill, het lijkt mij beter als je deze specifieke moderatoractie met de betreffende moderator bespreekt en als je er niet uit komt, zoals Ods al had aangegeven, je contact opneemt met de hoofdmoderator. FZ is niet bedoeld om specifieke moderatoracties te bespreken.

Captain

Berichten: 21383
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:36

Mars schreef:
Klopt, de gum wordt de laatste tijd weer met enthousiasme gehanteerd. Het was een tijdje wat minder en een bericht verwijderen is zo ongeveer het zwaarste middel dat je heb in je mod box. Maar ook berichten van mij zijn onlangs verwijderd op basis van de interpretatie van de betreffende mod.
En dan kun je kletsen als brugman maar ze vinden hun eigen interpretatie juist en als gebruiker heb je pech.


Jep...

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 16:44

Mjetterd schreef:
Ailill, het lijkt mij beter als je deze specifieke moderatoractie met de betreffende moderator bespreekt en als je er niet uit komt, zoals Ods al had aangegeven, je contact opneemt met de hoofdmoderator. FZ is niet bedoeld om specifieke moderatoracties te bespreken.


Als dit kennelijk vaker gebeurt dan is FZ toch juist de aangewezen plek om dit onderwerp te bespreken?