Lijst met centrale topics; BEU

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Lijst met centrale topics; BEU

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 11:29

Hola,

Ik vroeg mij af of er een lijstje gemaakt kan worden op BEU waarin alle algemene topics van de landen staan?
Ik weet bv zeker dat er een topic is over reizen naar Canada, maar ik kan hem nu niet meer vinden. Gevolg is dat je geneigd bent om een nieuw topic te maken, wat weer voor vervuiling zorgt...

Lijkt mij gemakkelijk op te lossen door een lijst te maken met alle algemene topics per land? :D

purny

Berichten: 27493
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Lijst met centrale topics; BEU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:33

Idd, zou een handige toevoeging zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:17

Deze topics zijn toch prima te vinden met de uitgebreide zoekfunctie?

Ik zou meer zien in een algemeen topic voor vakantietips.. De topics als: "We willen in oktober een weekje weg, maar we hebben zelf geen zin om iets op te zoeken, dus plempen de vraag op Bokt iemand tips?" word je af en toe een beetje simpel van :n

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:19

Relaxed schreef:
Deze topics zijn toch prima te vinden met de uitgebreide zoekfunctie?

Ik zou meer zien in een algemeen topic voor vakantietips.. De topics als: "We willen in oktober een weekje weg, maar we hebben zelf geen zin om iets op te zoeken, dus plempen de vraag op Bokt iemand tips?" word je af en toe een beetje simpel van :n

Haha inderdaad _/-\o_

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-22 14:28

Relaxed schreef:
Deze topics zijn toch prima te vinden met de uitgebreide zoekfunctie?

Ik zou meer zien in een algemeen topic voor vakantietips.. De topics als: "We willen in oktober een weekje weg, maar we hebben zelf geen zin om iets op te zoeken, dus plempen de vraag op Bokt iemand tips?" word je af en toe een beetje simpel van :n


Mja dat zou je denken, alleen dan kom ik dus niet op de algemene topics uit maar alleen bij topics van mensen die hun eigen reis delen.

Onderstaande ben ik het overigens zeker mee eens :')

Jet

Berichten: 12000
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:35

Bedoelde je dit topic? [BEU] Canada 2022 . Dat was met de zoekfunctie een aantal pagina's verder te vinden.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Lijst met centrale topics; BEU

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-22 15:47

Met excuses voor de vertraging in de reactie - we hebben hiernaar gekeken maar doen het, zeker op een forum als BEU waar niet héél veel topics aangemaakt worden, liever niet. Die lijst veroudert dan snel doordat er geen nieuwe aanwas is en dan voegt het ook niet echt meer iets toe.

Dus dan volstaat de zoekfunctie in principe ook.

De topics waarin om vakantietips gevraagd wordt zijn daarin ook wel wat seizoensgebonden, dat zal nu het vakantieseizoen voorbij is ook wel weer wat afnemen en wegzakken.