[Profiel] alle foto linken in 1 klikbare link

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

[Profiel] alle foto linken in 1 klikbare link

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 11:46

Hoi hoi

Ik kom er niet uit en er is vast een handiger iemand die het wel weet

Ik heb allerlei foto's van m'n tekeningen en schilderijen in m'n profiel. Hartstikke leuk maar het zijn er veel en daardoor duurt lang om er voorbij de schollen zeker op de mobiel. Haal ze dan weg kan je denken maar toen ik ze er niet had staan kreeg ik vaak pbs met heb je meer voorbeelden :Y) en dan moet ik ze steeds uit m'n telefoon verzamelen of opzoeken in de afbeeldingen bieb hier op bokt. Dat is ook een gedoe en ik ben daar te lui voor :z

Daar komt mijn vraag dus weg. :j
Is er een code/manier die ik kan gebruiken om de linken de combineren in 1 aanklikbare nader te bepalen link tekst? Zodat ze dan wel te voorach8jn komen en mensen het kunnen zien als ze willen en gewoon 1 linkje voorbij kunnen scrollen als ze geen interesse hebben *\o/*

Cchanny

Berichten: 8844
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: [Profiel] alle foto linken in 1 klikbare link

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:50

Een linkje maken met een digitaal 'foto album' ? Zodat ze met dat linkje naar die online gallerij gaan?

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2417
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 11:56

Is het idd geen optie om naar je eigen site door te linken? Ik heb hier ook verschillende categorieën gemaakt voor mijn ‘blogs’ dat linkt lekker snel door

link 2020
link 2023

En de code die ik er voor gebruik
Code
[url= jouw link]je zichtbare tekst[/url]

Seven

Berichten: 21204
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 14:58

Ja dat zou kunnen maar ik heb op m'n site meerdere losse pagina's daarom leek het me fijner de foto's die ik nu verzameld heb hier in 1 klikbaar ding te plaatsten :j

Hoe het met een url moet wist ik inderdaad :j ( moet dat voor m'n onderschrift ook maar eens gebruiken dus :D )

Bedankt voor het meedenken