Foto’s in spoiler

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:50

rien10 schreef:
En.... terug on topic. Foto's in spoilers.

Je kunt altijd het "Ik vind dit een persoonlijke aanval" topic openen. Al dan niet met foto's.


Je hebt helemaal gelijk. Ik liet me even verleiden om daarop te reageren.
Laatst bijgewerkt door Dreamboy op 07-03-24 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:57

Wat een heisa. Als je de foto's wilt zien, druk je op de spoiler.
Het lijkt er meer op dat het bedoeld is om te shockeren en argumenten kracht bij te zetten. Maak dan een apart topic aan met shockerende foto's. Duidelijk voor iedereen.
Wonden in bepaalde topics zijn ook onprettig en ik vind het fijn dat ik in een topic kan kiezen wat ik wanneer zie.

Exitium

Berichten: 7144
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Foto’s in spoiler

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:02

rien10 schreef:
Een punt, zeker. Maar de sturing is dan weg.

Jij gebruikt het woord 'sturing'. Ik denk dat er ook genoeg mensen het woord 'bescherming' zouden gebruiken

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34641
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:05

De wending die dit topic neemt vind ik heel bijzonder, maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept. Ik heb daarom ook lang getwijfeld of ik iets zou posten en zo ja wat, omdat ik geregeld in het wolven topic post en ook teamlid ben. Ik ben geen mod, en sta in die zin ook buiten de modopmermingen, en overwegingen of en zo ja wanneer en hoe zo'n opmerking geplaatst wordt. Ik heb zelf al eerder in het wolventopic aangegeven, of foto's in een spoiler konden. Dat ivm de regels en ik merk in dit topic ook dat er mensen zijn die graag zouden reageren in het wolven topic maar de foto's schrikken daarin af ( dat is wat ik eruit haal). We willen graag dat bokt voor iedereen een fijne plek is. Daar zijn regels voor en het betekent soms ook dat je water bij de wijn moet doen en je het niet 100% kan hebben zoals je het zelf graag zou zien. Het wel mogen blijven plaatsen van de foto's maar dan in een spoiler lijkt me een goede middenweg daarin.

Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 14:09

SusanH schreef:
De wending die dit topic neemt vind ik heel bijzonder, maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept. Ik heb daarom ook lang getwijfeld of ik iets zou posten en zo ja wat, omdat ik geregeld in het wolven topic post en ook teamlid ben. Ik ben geen mod, en sta in die zin ook buiten de modopmermingen, en overwegingen of en zo ja wanneer en hoe zo'n opmerking geplaatst wordt. Ik heb zelf al eerder in het wolventopic aangegeven, of foto's in een spoiler konden. Dat ivm de regels en ik merk in dit topic ook dat er mensen zijn die graag zouden reageren in het wolven topic maar de foto's schrikken daarin af ( dat is wat ik eruit haal). We willen graag dat bokt voor iedereen een fijne plek is. Daar zijn regels voor en het betekent soms ook dat je water bij de wijn moet doen en je het niet 100% kan hebben zoals je het zelf graag zou zien. Het wel mogen blijven plaatsen van de foto's maar dan in een spoiler lijkt me een goede middenweg daarin.


Niets aan toe te voegen.

DuoPenotti

Berichten: 29507
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:14

senna21 schreef:
Wat een heisa. Als je de foto's wilt zien, druk je op de spoiler.
Het lijkt er meer op dat het bedoeld is om te shockeren en argumenten kracht bij te zetten. Maak dan een apart topic aan met shockerende foto's. Duidelijk voor iedereen.
Wonden in bepaalde topics zijn ook onprettig en ik vind het fijn dat ik in een topic kan kiezen wat ik wanneer zie.

Euh... het is al een apart topic.
Het zijn geen foto's die random in elk topic geplaatst worden. Alleen daar.

Draai het om; maak het foto vrije wolven topic :)*

Raineri
Berichten: 6235
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Foto’s in spoiler

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:21

Is bekend hoeveel effect de shockerende foto’s op sigarettenpakjes heeft?

DuoPenotti

Berichten: 29507
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:27

Ik vermoed bij een verslaafde roker weinig.
Die weet al dat het slecht is maar kan het niet laten.
Wellicht ook nog wat groepsdruk?

Want in die zin geen vergelijk is met de wolven omdat daar geen verslaving achter zit.
En vele juist wel onwetend zijn wat de wolf doet.

Al rookt er in mijn familie nog maar 1 persoon. Maar of daar bij de rest de teksten hebben bijgedragen?
Denk eerder het overal verbannen worden..

koeke

Berichten: 869
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:36

rien10 schreef:
Ik zie wat je bedoelt Janneke, die foto roep ik zo in mijn geheugen op. Schaap nummer 340 niet meer.
Ik heb die foto ook nog op mijn netvlies!

En zo heb ik de foto van dat Racka schaap op de grond met haar hoorn omhoog in mijn geheugen opgeslagen. Die deed me meer dan al die bloederige foto´s bij elkaar, ben al hartstikke afgestompt kennelijk :o

BrankaZ

Berichten: 3885
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:45

DuoPenotti schreef:
senna21 schreef:
Wat een heisa. Als je de foto's wilt zien, druk je op de spoiler.
Het lijkt er meer op dat het bedoeld is om te shockeren en argumenten kracht bij te zetten. Maak dan een apart topic aan met shockerende foto's. Duidelijk voor iedereen.
Wonden in bepaalde topics zijn ook onprettig en ik vind het fijn dat ik in een topic kan kiezen wat ik wanneer zie.

Euh... het is al een apart topic.
Het zijn geen foto's die random in elk topic geplaatst worden. Alleen daar.

Draai het om; maak het foto vrije wolven topic :)*

Ik heb 10 pagina's geleden voorgesteld om 2 topics te maken. Een voor de discussie en een voor de meldingen. Daar werd volgens mij door jou op gereageerd dat dan de meldingen zouden wegvallen.
Nu stel je min of meer hetzelfde voor.

Ik denk dat de moderators een middenweg geven door het topic te laten wat het is met als enige aanpassing dat de bloederige foto's bij de meldingen als spoiler moeten worden geplaatst.

De reden van die aanpassing is ook al gemeld: eigenlijk mogen dat soort foto's helemaal niet worden geplaatst maar met een spoiler wordt in dat topic een uitzondering gemaakt.

DuoPenotti

Berichten: 29507
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 15:52

Dan had ik je daar verkeerd begrepen.

Dacht dat je bedoelde een meldingen topic zonder zichtbare foto's
en een discussie topic zonder zichtbare foto's.
Dus de dagelijkse meldingen weg uit het huidige topic.

Senna heeft het hier over een topic aanmaken met zichtbare foto's. Nou dat was er al :D
Met discussies en meldingen.
Iedereen staat vrij een topic te openen zonder foto's uiteraard.

Raineri
Berichten: 6235
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 16:49

DuoPenotti schreef:
Ik vermoed bij een verslaafde roker weinig.
Die weet al dat het slecht is maar kan het niet laten.
Wellicht ook nog wat groepsdruk?

Want in die zin geen vergelijk is met de wolven omdat daar geen verslaving achter zit.
En vele juist wel onwetend zijn wat de wolf doet.

Al rookt er in mijn familie nog maar 1 persoon. Maar of daar bij de rest de teksten hebben bijgedragen?
Denk eerder het overal verbannen worden..


Helemaal gelijk heb je daarin!
Maar vraag mij vooral af of het doel behaald gaat worden met die foto’s. Je zult in ieder geval niet iedereen ermee bereiken. Vraag is of degene die dan een meer/minderheid vormt

DuoPenotti

Berichten: 29507
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 17:03


Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 17:14


rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 11:23

SusanH schreef:
De wending die dit topic neemt vind ik heel bijzonder, maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept. Ik heb daarom ook lang getwijfeld of ik iets zou posten en zo ja wat, omdat ik geregeld in het wolven topic post en ook teamlid ben. Ik ben geen mod, en sta in die zin ook buiten de modopmermingen, en overwegingen of en zo ja wanneer en hoe zo'n opmerking geplaatst wordt. Ik heb zelf al eerder in het wolventopic aangegeven, of foto's in een spoiler konden. Dat ivm de regels en ik merk in dit topic ook dat er mensen zijn die graag zouden reageren in het wolven topic maar de foto's schrikken daarin af ( dat is wat ik eruit haal). We willen graag dat bokt voor iedereen een fijne plek is. Daar zijn regels voor en het betekent soms ook dat je water bij de wijn moet doen en je het niet 100% kan hebben zoals je het zelf graag zou zien. Het wel mogen blijven plaatsen van de foto's maar dan in een spoiler lijkt me een goede middenweg daarin.

En dan te bedenken dat dit topic niet over wolven gaat. Maar over foto's.

Dreamboy

Berichten: 2432
Geregistreerd: 16-08-21
Woonplaats: Zuid-Oost Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 12:13

rien10 schreef:
SusanH schreef:
De wending die dit topic neemt vind ik heel bijzonder, maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept. Ik heb daarom ook lang getwijfeld of ik iets zou posten en zo ja wat, omdat ik geregeld in het wolven topic post en ook teamlid ben. Ik ben geen mod, en sta in die zin ook buiten de modopmermingen, en overwegingen of en zo ja wanneer en hoe zo'n opmerking geplaatst wordt. Ik heb zelf al eerder in het wolventopic aangegeven, of foto's in een spoiler konden. Dat ivm de regels en ik merk in dit topic ook dat er mensen zijn die graag zouden reageren in het wolven topic maar de foto's schrikken daarin af ( dat is wat ik eruit haal). We willen graag dat bokt voor iedereen een fijne plek is. Daar zijn regels voor en het betekent soms ook dat je water bij de wijn moet doen en je het niet 100% kan hebben zoals je het zelf graag zou zien. Het wel mogen blijven plaatsen van de foto's maar dan in een spoiler lijkt me een goede middenweg daarin.

En dan te bedenken dat dit topic niet over wolven gaat. Maar over foto's.



Misschien lees ik het verkeerd maar daar heeft ze het toch ook over?

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Foto’s in spoiler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 12:17

Ja, da's waar. Ik snap je. De zin "maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept" gaf mij dat in.

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 12:32

Het topic gaat niet over foto's, maar over foto's in het wolventopic. Toch?

Er is namelijk voor zover ik weet niemand die elders op Bokt wil dat foto's van half aangevreten dieren zichtbaar zijn voor iedereen met de opmerking dat het essentieel zou zijn voor het topic.

rien10 schreef:
In het wolventopic heeft het beheer team een mededeling gedaan dat foto’s van gewonde en dode dieren in een spoiler moeten.
Die foto’s zijn een essentieel onderdeel van het topic.
Vanwaar deze beslissing?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34641
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 14:10

rien10 schreef:
Ja, da's waar. Ik snap je. De zin "maar ik heb al eerder gemerkt dat het onderwerp wolf heel veel emoties oproept" gaf mij dat in.


Juist door die emotie wordt er in dit topic idd over dingen gepraat waar dit topic in 1e instantie niet voor bedoeld is. Dat is wat ik er mee bedoel.

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Foto’s in spoiler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 15:00

We bedoelen dus hetzelfde ha ha

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 15:47

In het kader van meedenken in oplossingen ipv in problemen, er is nu een melding van een aanval op een pony, deze heeft dit niet overleefd en de foto die ervan online staat die is echt wel nasty, zo wil he-le-maal niemand ooit zijn of haar pony (of schaap, of geit, of...) tegen komen.

Dat lijkt mij toch behoorlijk relevant nieuws voor een paardensite als bokt, zo'n wolven aanval in NL met iemands pony als slachtoffer. De bronnen die ik online heb kunnen vinden zijn Facebook en horses, horses heeft het zo te zien van Facebook overgenomen. Hebben jullie daar genoeg aan als dat wordt doorgestuurd naar de nieuwsredactie of moet daar meer info of wat dan ook bij? Het gaat over een pony in Otterloo (tip voor mensen die er gevoelig voor zijn, beter niet erop googlen als je geen foto wilt zien van een zwaar toegetakelde shetlandpony!)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26918
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 15:49

De nieuwsredactie is hier al druk mee bezig. Even geduld nog.

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 15:52

Het was een open vraag, ik had verder nog niks ingestuurd of wat ook :)
(Geen verwijt of wat ook)

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26918
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 16:03

Begrijp ik. Ik bedoelde het ook niet verkeerd :)

Wintu

Berichten: 2962
Geregistreerd: 30-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 16:06

Telpeva schreef:
In het kader van meedenken in oplossingen ipv in problemen, er is nu een melding van een aanval op een pony, deze heeft dit niet overleefd en de foto die ervan online staat die is echt wel nasty, zo wil he-le-maal niemand ooit zijn of haar pony (of schaap, of geit, of...) tegen komen.

Dat lijkt mij toch behoorlijk relevant nieuws voor een paardensite als bokt, zo'n wolven aanval in NL met iemands pony als slachtoffer. De bronnen die ik online heb kunnen vinden zijn Facebook en horses, horses heeft het zo te zien van Facebook overgenomen. Hebben jullie daar genoeg aan als dat wordt doorgestuurd naar de nieuwsredactie of moet daar meer info of wat dan ook bij? Het gaat over een pony in Otterloo (tip voor mensen die er gevoelig voor zijn, beter niet erop googlen als je geen foto wilt zien van een zwaar toegetakelde shetlandpony!)


Hoefslag staat het ook.

Helemaal eens trouwens. Artikelen over een geschoten pony in Amerika staat daar ook, dus dan lijkt dit me een stuk relevanter.