Actie: wie steunt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Oude Bokt terug?

ja
93 (100%)

Totaal aantal stemmen: 93


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:26

Ha ha ha. Mensen zijn inderdaad dus wel heel erge gewoonte beesten..

Conservatieve ouwe löllen vindt je dus overal, ook hier in Bokt. Een beetje verandering is heel gezond mensen. Ik denk dat 99% van de mensen die nu klagen ook geklaagd zouden hebben als er van bokt 2 naar bokt 1 was overgeschakeld.

Ik denk dat sommige mensen gewoon behoefte hebben aan klagen. Met name Nederlanders zijn daar heel goed in... Een van de redenen waarom ik het eigenlijk wel fijn vind om wat "op afstand" te wonen.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 21:28

Ik denk niet dat het zozeer met verandering te maken heeft maar dat het nu eenmaal een feit is dat smaken verschillen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41672
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:31

Inderdaad, smaken verschillen. Ik denk dat dat een mooie samenvatting is van een groot deel van dit topic.

Je kan nooit iedereen blij maken...

Maar troost je. Met een beetje geluk komt er nog een layout die erg op die van de oude bokt lijkt. Eerst zorgen dat de belangrijke dingen 100% goed werken en dan ga ik me wel druk maken om kleurtjes enzo Lachen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 21:43

godsakke zeg, is het weleens wel goed?
Bart (en heike) doen hun best om een leuk draaiend forum te creeren. Dat lukt aardig, als je naar het aantal gebruikers, en aantal berichter kijkt.
Ik denk idd dat het een kwestie van wennen is, en de bugs die er zitten zullen ook vanzelf wel verdwijnen.
Wees blij zou ik zeggen, dat bart dit voor ONS doet...
En als het je niet zint, dan ga je IMO maar lekker een ander forum opzoeken (of maak er zelf 1, die dan net zo goed draait als bokt)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 23:55

Berdientje schreef:
bartvb kan de achtergrond niet wat donkerder??? ikdenk dat ik me zonnebril ff meot halen Cool Haha! ... dit is echt licht man! Cool


je moet ook niet ff vlug gaan bokken voordat je gaat pitten. Want het is idd licht.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:31

Ik blijf gewoon net zo veel keer stemmen zodat de procenten op de 100 komen!!!! Bah wat een stomme layout zeg!!! Heb na 10min al koppijn van al die lelijke kleurtjes en lettertjes. Het ziet er zeer goedkoop uit en doet me denken aan de computers op mijn werk!!!!! Lelijk, oudbollig, onoverzichtelijk, en totaal niet aantrekkelijk om lang naar te kijken.
Nee, geef mij maar het oude bokt, zag er 200% beter uit!!!!


Sorry hoor Bart, dan maar oudbollig. Ik wordt tenslotte dit weekend al weer een jaartje ouder, maar ik blijf bij mijn mening van hierboven

assie

Berichten: 9493
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:34

ach.. gewoon eventjes wennen Lachen
Ik vind het ook niet echt een geweldige lay-out, maar al die nieuwe extratjes vind ik wel leuk

En die kleurtjes.. een zonnebril werkt erg goed hoor Tong uitsteken

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-01 10:57

Een ieder heeft recht op zijn eigen mening Stef!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 20:27

bart...ist neit iets om die extratjes, in de oude versie van bokt te planten...gewoon met html......moet je toch lukken, als je dit in elkaar heb geflansd!
k zou zeggen probeer het...het kan op 2 manieren
1) de oude kleuren en vormgeving hierin planten
2) de extratjes in de oude bokt zetten..
want volgens mij vind merendeel het nix in ieder geval de nieuwe vormgeving.....en kleur
de extratjes vind iedereen wel cool...als ze het eenamal door hebben
dit is dus ook mijn mening

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 21:04

Citaat:
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening Stef!


Juist ja, ik dus ook.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:25

ja jij ook stef Schijnheilig

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 16:18

Ach ja een mening hebben is nog altijd iets anders dan maar gelijk te roepen: "ga maar lekker ergens anders heen""
Daarmee sta je niet echt open voor een anders mening Stef!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41672
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 16:27

Wat een lekker constructief topic weer Gaaaap

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 16:30

Het ging idd even off topic bart, je hebt helemaal gelijk Haha!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 18:38

tja ik hoop dat ik er snel aan wen maar aan een din wen ik niet! bokt is blauw. en niet grijs!!!
verder vindt ik het jamer dat je niet meer kan uploaden want nu kan ik me foto's niet meer op bokt zetten omdat ik niet weet hoe ik ze anders moet uploaden!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:07

hoi,

Ik heb eerst wel weet ik hoe vaak gestemt op de oude bokt, maar nu ik er aan gewend ben heb ik liever de nieuwe bokt die heeft veel meer mogelijkheden! Alleen die kleuren.......... Mijn arme , arme oogjes! Cool Cool Cool

-x- daphne

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 23:42

BartVB schreef:
Inderdaad, smaken verschillen. Ik denk dat dat een mooie samenvatting is van een groot deel van dit topic.

Je kan nooit iedereen blij maken...

Maar troost je. Met een beetje geluk komt er nog een layout die erg op die van de oude bokt lijkt. Eerst zorgen dat de belangrijke dingen 100% goed werken en dan ga ik me wel druk maken om kleurtjes enzo Lachen


Als er een lay-out komt die erg veel op de oude bokt lijkt waarom heb je dan niet de broncode van de oude bokt gebruikt met een iets vernieuwde lay-out? Die was namelijk veel betrouwbaarder! Ik heb trouwens nog een ander forum gezien met dezelfde 'engine' dan de nieuwe bokt en ook ongeveer dezelfde lay-out, alleen ipv het boktlogo en sommige buttons hun eigen buttons dan. Raar genoeg was dit forum niet van phpBB. Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41672
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:23

Hahaha, de oude bokt betrouwbaarder? Eeeeh Haha!

Zie m'n andere post over dit onderwerp op dit forum *LOL*

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 02:03

Ik moet zeggen dat ik ook eerst het oude bokt terug wou, maar afgezien van de kleurtjes is deze een stuk beter. Dus ik ben tevreden zo. En die kleurtjes komt vanzelf wel. Geef Bart ff de tijd.

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 18:11

de oude bokt komt waarschijnlijk toch niet meer trug Verdrietig Huilen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 19:00

Ik vind het prima, natuurlijk is het even wennen Haha! Enne ik heb met aardig wat verschillende softwareprogramma's gewerkt die we voor veel geld moesten aanschaffen en die vervolgens vol zaten met bugs, dus Puck ik heb niet zoveel vertrouwen in jouw kreten als dat dat niet proffessioneel zou zijn. In tegendeel: het is juist hartstikke proffessioneel. Net als Windows, Exact, Kooijman producten en vele anderen..... vol met bugs *LOL* . Dus wat mij betreft kan je lekker zo door gaan Bart.