helpppp!!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

helpppp!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 16:56

Hoi,

Sinds de nieuwe bokt er is kan mijn vriendin met login naam mutsen, niet meer op bokt komen! Ze bestaat niet meer lijkt het wel! Terwijl zij ( en ik trouwens ook 0 100 % zeker weten dat we het goede wacht woord hebben ! Bart!!!!!! Help!!!

-x- Daphne

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41672
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 17:38

Welke melding krijg je?
Heb je een nieuw wachtwoord aangevraagd?

Er lijkt niets mis te zijn met het account.. Zou gewoon moeten werken, bestaat nog, is gewoon actief...

Ik gok toch dat er iets misgaat met het password, al bij een aantal andere mensen gezien.. Ze waren hun password vergeten omdat ze dat bij de oude bokt bijna nooit in hoefde te tiepen..

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 18:36

hoi,

Dit komt er te staan: " je hebt een foute of inactive naam ingetypt of een foutief wachtwoord " ( of iets wat er op lijkt 'k weet het niet precies meer.... ) nee, ze heeft al sinds ze lid is dit wachtwoord.

-x- daphne

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41672
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 18:45

Gaat het op maar 1 PC mis of op alle PC's?

Kan eigenlijk bijna alleen maar aan het wachtwoord liggen.. Zitten er 'vreemde' tekens in het wachtwoord?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 18:51

-fabienne- had ook al een probleem dat ze niet kon inloggen, zei ze tegen mij op msn, kweet niet of ze je dat al gezegd heeft of dat haar nichtje het al doorgegeven heeft, maar ze is pas na de 'vernieuwing' van bokt lid geworden en ze weet haar wachtwoord ook nog steeds. Toch iets anders denk ik???

dappel

Berichten: 1
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 18:55

hoi,

Ja sorry, het is een beetje vaag maar ik ben Anne,( de schrijfster van dit bericht ) en ik had mijn wachtwoord verandert, was even mijn mail gaan lezen, en toen kwam ik weer op bokt en toen kon ik mij ook al niet inloggen op mijn Anne naam! Dus heb ik mij opnieuw geregistreerd om dit even de zeggen. Maar om weer terug te komen om die naam van mijn vriendin, in het wachtwoord zat wel een ' ik weet niet of dat uitmaaakt?

-x- Daphne

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 22:23

hoi,

Gelukkig, mijn naam doet het weer!!!!!!!! Ik hoop dat mutsen van mijn vriendin het ook weer snel doet! En bart, Bedankt he?

-x- daphne