[rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

[rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:03

ik vraag me wel is af waarom mensen zo gaan zeuren over een onder werp
bijvoorbeeld over slof (hulpteugels) peesbeschermers bandages en al dat soort dingen
je kan tog niet van een ander zien welke reden hij/zij daar voor heeft ??
waarom gebruikt jij het ?

soms denk ik wel eens val elkaar tog niet zo aan, en leg het uit op een aardige manier.. (formuleer het iets anders)

wie is het daar mee eens ? dit is echt niet bedoelt om mensen aan te vallen hoor maar ben gewoon nieuwschierig
tuurlijk zijn er menings verschillen ik ben het soms ook niet met andere eens

groetjes,
Laatst bijgewerkt door MyHappyHorse op 21-08-06 01:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Jasmijn159

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-11-05

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:14

Kun je geen voorbeelden geven ofzo? Ik vind dat er over het algemeen netjes gevraagd wordt om uitleg of dat er netjes iets van gezegd wordt. En ja als mensen het niet met elkaar eens zijn kan dat wel eens wat botter worden. Daar is het ook een forum voor, om meningen uit te wisselen.

lindsey

Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-04-05

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:20

Ook al heb je een hele goede reden om een slof te gebruiken dan wil dat nog niet zeggen dat je hem ook op de goede manier gebruikt. Je kan je paard heel erg verpesten met verkeerd slofgebruik. De manier waarop sommigen hem gebruiken staat gelijk aan dierenmishandeling. Wanneer je dieren aan het mishandelen bent mag je daar in mijn ogen best hard op aangesprolen worden.

Dit is bovendien al minstens het 5e topic waarin ik reageer waarin gevraagd wordt waarom het allemaal niet wat aardiger kan. Met aardig wordt dan bedoeld dat er alleen maar positieve reacties mogen worden gegeven. Mijn mening is dat bokt maar een saai forum zou worden als iedereen alleen maar lieve en aardige reacties zou plaatsen.
In het werkelijke leven is iedereen het ook niet met elkaar eens. Bokt is net het werkelijke leven en iedereen moet het dus kunnen schrijven als hij het ergens niet mee eens is.

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:23

ik bedoel ook niet alleen goed aardige reacties. maar soms word het zo geformuleerd dat het heel er bod over komt. van mij hoeft het alleemaal niet aardig zijn op de manier van complimentjes. en ja er zijn ook mensen die de slof verkeerd gebruiken dat weet ik. ik moet heb als ik naar buiten ga gebruiken en ze denken gelijk dat ik dat doe omdat ik bv keihard gaat rennen terwijl ik dat advies heb gekregen van mijn istructrice die al heel wat ervaring heeft met jonge paarde en heel erg tegen hulp teugel is naar dat was het beste. en ik ook geleerd heb bij mijn vorrige pony hoe ik hem moet gebruiken . want ik gebruik hem liever ook niet

lindsey

Berichten: 2856
Geregistreerd: 30-04-05

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:32

Even uit nieuwsgierigheid heb je ook aan haar gevraagd waarom dat het beste zou zijn. Heb je daarna ook nagedacht over het feit of jij het eigenlijk wel eens bent met dat antwoord?
Of heb je klakkeloos zonder er zelf over na te denken gedaan wat je instructrice zei.

Tuurlijk je hebt paardrijles om er wat van te leren maar toch vind ik dat je niet alles wat de insructrice zegt blindelings moet opvolgen.

Jasmijn159

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-11-05

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:36

Dus eigenlijk gaat het topic over dat je het niet leuk vindt dat mensen het niet eens waren met jou gebruik van de slof op buitenritten?
Tsjah men kan het zo nu en dan gewoon oneens zijn met een ander..

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:37

nee ze zei dat alleen en heb wel gevraagd waarom . maar kreeg daar niet egt duidelijk antwoord op. alleen dat ik hem zo moest houden dat ie normaal ze hoofd omhoog kan doen. en ik ben zelf een beetje hoe noem je dat niet verlegen ofzo,, maar zeg niet snel van dat wil ik niet maar probeer het dan gewoon weet ik heel stom. zij heeft het liefste geen hulp teugels ook niet met longeren. maar goed.

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:39

@Lotte1990 nee hoor daar gaat het niet om. ik had gewoon gezegt waarom ik hem gebruikte omdat dat de vraag was. Lachen en het gaat niet om mijn slof gebruik lees maar. ik was gewoon nieuwschierig. en zoek graag andere manieren om het op te lossen zonder hulp teugels/middelen

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel commentaar over alles!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 01:21

wat soms wel heel erg vind als je foto's plaatst en tips vraagt,
en dat dan helemaal niet aan neemt bv. bij mijn topic over springen ben ik nagaan denken van wat ik fout dee en hoe ik dat beter kon doen maar je kan er ook op in gaan en zeggen dat het niet waar is . ik ben egt niet tegen menings verschillen.als dat er niet was weet ik het ook niet meer

Urielle

Berichten: 50079
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:00

Laat ik zeggen dat het grote gros van de mensen die klagen over de onvriendelijkheid van de Bokkers de mensen zijn die in een topic gelijk hoopten te krijgen en dat dus niet krijgen. De waarheid kan hard zijn.

Ik heb al met een heleboel mensen gediscussieerd, er is maar 1 Bokker tot dusver waarvan ik nog steeds denk 'Wat ben jij een *censuur*!' Verder, heb ik tot dusver, ondanks mijn rechtstreekse manier van posten, nog altijd discussies met wederzijds respect voor elkaars mening af kunnen sluiten bij mijn weten. Je kunt ergens anders over denken en dat moet ook kunnen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 07:52

Citaat:
waarom altijd zoveel gezeur over alles !?
Een forum met 99% vrouwen. Tja wat verwacht je?

Haha!

Mireille1970

Berichten: 5544
Geregistreerd: 06-05-05
Woonplaats: Landsmeer

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 08:57

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
waarom altijd zoveel gezeur over alles !?
Een forum met 99% vrouwen. Tja wat verwacht je?

Haha!


hahahahaha en de meeste post-houders zijn jongetjes hihi

Anoniem

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 09:03

RT-D --> FZ

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 13:16

Urielle schreef:
Laat ik zeggen dat het grote gros van de mensen die klagen over de onvriendelijkheid van de Bokkers de mensen zijn die in een topic gelijk hoopten te krijgen en dat dus niet krijgen. De waarheid kan hard zijn.

Ik heb al met een heleboel mensen gediscussieerd, er is maar 1 Bokker tot dusver waarvan ik nog steeds denk 'Wat ben jij een *censuur*!' Verder, heb ik tot dusver, ondanks mijn rechtstreekse manier van posten, nog altijd discussies met wederzijds respect voor elkaars mening af kunnen sluiten bij mijn weten. Je kunt ergens anders over denken en dat moet ook kunnen.


dat is ook vaak wel zo maar hier vraag ik gewoon wat andere mensen vinden. zelf heb bij me rij foto's nooit gelijk willen krijgen. ander moet k ze er niet op zetten tog ? ik zet dingen erop om te verbeteren en niet om me gelijk te krijgen. maar soms kom iets wel een verkeerd over denk ik .

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 13:29

het is gewoon typish bokt Knipoog

het ene paardje kan noooooit iets verkeerd doen (zelfs niet al het nog maar net 3 is en ze springen er al mee ofzo)

en dan heb je van die paardjes die ALTIJD afgezeikt worden
ik vermoed dat ik geen 1 topic heb in HAW waar ik niet ben afgekraakt

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 13:54

inderdaad de een doet nooit iets verkeerd en de ander word wel afgekraakt. maar niet iedereen heeft een super paardje. en niet iedereen kan even goed rijden. bij mij word ook afgekraakt. maar daar ga ik verder ook nooit egt op in datheeft geen nut en word een eindeloze discussie tog. iedereen heeft ook wel een andere mening mag. het zou wat wezen als het niet mogt Knipoog

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:02

idd
en waar ik me ook enorm aan erger is dat alles 100x wordt herhaald Scheve mond

maar ze reageren gewoon oneerlijk
jij en ik worden altijd afgekraakt
kimmie haar paarden bv: zijn altijd te dik(niet dus) Rolleyes
maar paarden zoals bv Taco enzo kunnen nooit iets verkeerd doen

je wordt afgekraakt als je paard niet aan de teugel loopt, als je paard wat moeilijker is dan de rest,...
en het blijft maar doorgaan Rolleyes

en dan dat eeuwige gezaag over een cap terwijl dit volledig je eigen keus is

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:05

inderdaad ik krijg altijd naar me kop dat me paardje te dun is (zie me profiel) hij is een maand erg ziek geweest en is gewoon een rank ding.
hij vreet de oren van me kop af. inderdaad paarden net zoals taco kunnen niets fout of verkeerd doen . en aan de teugel lopen tja als je een moeilijk paardje hebt moet je mert moeite doen. hihi jah ag Tong uitsteken

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:14

ofzo van die reacties "probeer eens met een pessoa te longeren"

niet elk paard laat dat toe Rolleyes
we hebben niet allemaal zo'n paarden die we sokken en een muts kunnen aandoen

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 17:12

tessyke schreef:
ofzo van die reacties "probeer eens met een pessoa te longeren"

niet elk paard laat dat toe Rolleyes
we hebben niet allemaal zo'n paarden die we sokken en een muts kunnen aandoen


hihi jah dat is zo , hadde ze mij ook gezegt nou ze gaat egt over de zeik heen dus ik gebruik hem bijna nooit best zonde maar goed
ik snap wat je bedoel. laatst met balkjes draven ik er op gezet ja je moet gewoon licht rijden ja weet ik ! ,aar mijn lieve sgat springt er dan ook over heen. ik heb zo iets van wat is dan beter mee geven of lichtrijden ik geef dan liever mee tog ??

xx

Maar_kl

Berichten: 226
Geregistreerd: 28-04-06
Woonplaats: heemstede

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:34

@tessyke daar heb je helemaal gelijk in!

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 17:59

@Maar_kl jah heeft ze zeker zij snapt tenminste ook wat ik bedoel Knipoog

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:08

en er zijn nog genoeg bokkers die er van kunnen meespreken denk ik Ja

MyHappyHorse

Berichten: 1196
Geregistreerd: 07-07-06

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:59

dat denk ik ook wel Ja

xx

tessyke

Berichten: 8945
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: België

Re: [rt-d]waarom altijd zoveel gezeur over alles !?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:29

kijk maar naar de meisjes met hun shetlanders die er misschien 1x in de week eens opzitten

heb altijd medelijden met de meisjes