Waarom een slotje op mijn onderwerp?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Waarom een slotje op mijn onderwerp?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 00:09

Ik heb een topic geplaatst over dat er weer een paard dood was door de West Nile Virus. Velen onder diegenen die reageerden wisten niet echt wat die virus was dus besloot ik maar een paar engelstalige onderwerpen neer te zetten. Worden mijn onderwerp gesloten! Er was niets mis met die onderwerpen. Het was gewoon wat info op de West Nile Virus. Mensen vragen info over de virus en dan word mijn topic gesloten? Sorry, maar dat slaat dus nergens op!
En het waren twee verschillende onderwerpen en niet een dezelfde!

lies

Berichten: 9641
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 00:15

Zeggeh.. kan je niet even Bart ofzo een pb-tje sturen, ipv dit op het forum te zetten?

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 01:48

Maakt het dan wat uit waar ik mijn bericht plaats? Ik heb het recht om mijn mening hier neer te schrijven net als anderen die het doen. Ik zie het probleem niet hoor! Alleen maar een vraagje waar anderen dan ook weer kunnen op reageren.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 02:04

Je had drie topics gestart in hetzelfde forum over hetzelfde onderwerp, namelijk het West Nile Virus. Die berichten hadden makkelijk alle drie in één en hetzelfde topic kunnen staan, dat was overzichtelijker geweest. Volgens mij was dit op VvdD, dus je kunt het beste even de betreffende moderator een PB sturen.

En relax... je leven hangt er niet van af. Lachen

BTW ik heb dit topic ff verplaatst naar FZ, daar past het beter.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 16:52

Hmmm, ja, je hebt gelijk! Mijn leven hangt er niet vanaf! Haha! Was een beetje van slag gisteren. Ik zal er inderdaad een beetje meer op letten.