automatisch uitgelogd worden ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

automatisch uitgelogd worden ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 02:02

Hm..ik log in, bekijk wat topics, ga even met mijn hond wandelen en bij terugkomst ben ik weer uitgelogd?

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 09:53

als je je inlogt staat er : Log me automatisch in bij elk bezoek en daar staat een vierkantje bij en daar klik je op

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-02 18:04

mocht je dna nog steeds hetzelfde probleem hebben, delete dan de cookie van Bokt (of alle cookies in de cookie map, als je niet weet waar ze staan, moet je ff je comp op je harde schijf laten zoeken). In principe kun je heel die map leeg gooien (op 1 filetje na, maar die kun je ook niet eens zomaar verwijderen, het enige wat dan nadelig is, is dat je bij alle pagina's waar je een account hebt en waar je automatisch inlogde, nou ff opnieuw je username en password moet invullen).

succes

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-02 23:10

dat bedoelde ik dus ook, áls ik eenmaal ingelogd ben en ik laat mij ingelogd even 'staan' dan word ik na een tijdje uitgelogd. Ik heb kabel dus verspil geen dure telefoontikken. (Om reakties hieromtrent te voorkomen)
Plau, bedankt voor je antwoord maar ondanks dat ik qua haarkleur niet blond ben, snap ik er niets van Frusty