Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Dors04?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Dors04?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:02

Een tijdje terug heeft Dors04 hier op bokt een advertenties geplaatst waarin zij diverse dekens, sjabrakjes en bandages te koop aanbood.

De transactie met bokker Walco_aqua is niet naar wens verlopen. Walco_Aqua heeft een sjabrakje van Dors04 gekocht, het geld is overgemaakt, maar de spullen werden niet opgestuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen tot in contact komen met Dors04 krijgen wij geen reactie.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Dors04 gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of ze wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Dors04?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 22:35

Ik heb geen ervaring met Dors04.
Wel met Walco-Aqua waar ik totaal niet tevreden over ben. Ik heb van haar een pessoa teugel gekocht die niet compleet was. Van haar kreeg ik heel droog de reactie dat ik de ontbrekende stukjes zelf maar moest gaan kopen.
Daar koop ik geen nieuwe pessoa voor wel?

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Dors04?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:45

Ja ik, ik had een deken van haar gekocht duurde maar en duurde maar uiteindelijk na diverse dreigingen kwam er een pakketje maar het verkeerde.

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Dors04?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:58

Ik ken haar heel goed.
En op dit moment is ze geband omdat ze dus iets niet opgestuurd heeft omdat ze de laatste tijd heel veel ziek is en niet veel op internet komt.
Ik zalhaar wel bellen en heb dit verhaal inderdaad van haar gehorod.