Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Angela_ ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132060
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Angela_ ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 22:04

Een tijdje terug heeft Angela_ hier op bokt een advertentie geplaatst waarin zij o.a. een deken te koop aanbood.

De transactie met bokker Monsje is niet naar wens verlopen. Monsje heeft de deken van Angela_ gekocht, het geld is overgemaakt, maar de deken is nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft Angela_ helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Angela_ gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of ze wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Anoniem

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaring met Angela_ ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 13:01

Jep, hier helaas. Ik heb uit hetzelfde topic de beenbeschermers gekocht, deze zijn nooit aangekomen en Angela_ beweerde dat ze ze wel op had gestuurd. Dus heb ik haar meerdere keren gevraagd om de tracktrace code alleen vertikte ze het om deze toe te sturen. Dat kwam op mij erg verdacht over. Na lang aandringen en dreigen met evt juridische stappen heb ik mijn geld uiteindelijk teruggekregen. Beenbeschermers heeft ze nooit opgestuurd