Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 209 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 333  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy Erbij 2021

 
Profiel   

Hahaha 9 weken en 15 kg! Zo dan :D <3 Maar heeft ook nog wel een eindje te gaan natuurlijk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:12 



 
Profiel   

Een rugtas is me net te groot voor de wandelingen die ik wil maken en ik heb een hekel aan heuptasjes :')
Wat hebben jullie dan voor wandeljas?

Ik dwaal wel af want ik ben dus op zoek naar een schoudertasje voor als er geen jas gedragen wordt op warmere dagen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:50 



 
Profiel   

Ik doe altijd gewoon een jas aan en sleutels enzo in m'n zak. Als het warm is hang ik de jas om m'n middel. Ook met 30C, dan doe ik hem vaak ook wel aan tegen de zon. Heb een softshell jas.


Wij zijn fanatiek aan het steppen :D Ondanks dat Dexter zich totaal niet goed voelt, doet het bewegen hem zichtbaar goed. Dat zijn echt zijn fijne momentjes van de dag. Deze keer 10km gedaan :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:55 



 
Profiel   

@fannetje, het zit al wel echt los. Kan op haar rug al hele plukken haar eruit trekken.
Gaan ook inschrijven voor show in eind juni. Dus onze plukster gaat dinsdag even kijken hoe en wat :)
Scheelt dat het vrienden van m'n schoonouders zijn en die nemen d'r mee :D

[ img ]

Hier op de rug kan je iets meer zien.
[ img ]

Ik ben ook nog aan het leren over de ruwhaar vacht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:55 



 
Profiel   

Ik heb een hekel aan jassen.
Draag graag een vest. Of een dunne jas van de anwb bijv model Yolas is alleen overleden paar weken terug, dus moet een nieuwe :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:56 



 
Profiel   

Wat is het verschil tussen een jas en een vest ? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:13 



 
Profiel   

Persoonlijk vind ik jassen te dik en minder ademen en vaak ritselt het :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:27 



 
Profiel   

Ligt eraan wat voor jas je hebt - al ritselt die van mij idd ook wel een beetje. Maar hij ademt wel echt fijn en prefereer ‘m daarin boven een vest. Wandeljassen kun je in verschillende ‘diktes’ krijgen, wat ik dan wel fijn vind. Die van mij is vrij dun bv. maar kun je tot 0 graden ongeveer gebruiken als je dus laagjes draagt eronder. Is wind en waterdicht en heel licht van gewicht dus ook makkelijk in een rugzak te doen tussendoor. Er zitten op verschillende plekken ritsen om te openen tussendoor zodat je wat extra kunt laten ‘ademen’ ook, als je wilt. Ik kan m’n jas dus in principe het grootste deel van het jaar gebruiken door gebruik te maken van laagjes eronder en de ritsen te gebruiken. Ik vind zo’n jas dus weer fijner als een vest haha maar da’s idd gewoon heel erg persoonlijk. Ik wissel het ook wel eens af afhankelijk vh weer maar vind de jas altijd wel fijn omdat ie veel functies heeft en snel op te bergen is. Maar ondanks dat ie ademt heb ik ‘m met wat langer wandelen en boven de 12 graden zoiets tussendoor wel uit, maar dat zou ik met een vest ook doen; zweet helaas snel/heb het snel te warm dan.

EDIT:
Deze heb ik nu bv.

https://www.decathlon.nl/p/waterdichte- ... 41&c=GRIJS

Zou voor komend najaar ook wel graag nog een iets langere jas erbij willen. Heb wel m’n gewone herfst/winter jassen maar met echt wandelen heb ik toch liever een echte wandeljas.

@kiimm
Je hebt ook kleine rug zakjes, krijg je oa ook bij decathlon, als je het niet te groot wilt. maar als je echt alleen naar schouder tasjes wilt kijken, misschien eens even intypen op bol. Com en eens kijken of er wat tussen zit wat bevalt? Decathlon had ook schouder tassen zag ik.

De Eastpal Buddy is misschien wel iets voor je? Ik vind hun materiaal altijd echt fantastisch in ieder geval! Heb er rugzakken van alsook heuptasjes dus ga er vanuit dat zo’n schouder modelletje ook wel goed is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:30 



 
Profiel   

@meisie94: lekker bezig met hond, heerlijk als je wat meer kan als ze ouder worden. En knappe pup op wandeling.
@cinniz123: nog even in afwachting welke pup en wanneer.
@nayomie: kieskeurige hond. Hier eet Ivy met trainen juist slecht, ook al krijgt ze voor training nog niks.
@muiz: schattig
@kiwitje: leuke foto zo samen.
@kiimm_: leuke selfies haha. En Cody lekker gespeeld.
@jeanine: lekker in de vieze sloot haha.
@eloya: knappe grote pup. Blijf ze gaaf vinden dat ras.
@fannetje: lekker getraind
@kaus: knap stel, heerlijk steppen.

Zo ik ben weer bijgelezen haha.

Hier vandaag weer op puppy cursus geweest, doet Ivy goed.

Zaterdag hebben we voor het eerst speurles, ben benieuwd.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:03 



 
Profiel   

Ik lees en schrijf morgen even bij ook. Ben op de mobiel bezig en dan gaat goed bijlezen en schrijven zo onhandig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:22 



 
Profiel   

x_Jeanine_x schreef
Ik heb een super fijn rugzak. Maar zoek zo'n soort in een kleiner formaat.
Bij die rugzak blijft je rug droger, omdat ze er iets ingemaakt hebben dat er wind doorheen kan.



Ik heb een Vaude Aquarius 9+3L deze heeft ook zn air systeem. Tasje is 9 liter en met een rits uit te breiden naar 12 liter.

Verassend hoeveel je er in kan stoppen trouwens!


Ik weet niet of je dit formaat zoekt of nog kleiner?

Ik ben zelf voorzichtig aan opzoek naar een nieuwe, mijn huidige is een beetje half dood na 4 jaar intensief gebruik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:23 



 
Profiel   

Kiimm_ schreef
Lekker hoor! :D

Wij zijn net terug van de honden speeltuin. Cody heeft heerlijk met andere honden gespeeld. Was een flink stuk waar die flink de benen heeft gestrekt :o
Ik wilde nog wat oefenen met hem maar er waren te veel prikkels. Hij heeft wel voor de eerste keer de wipwap gedaan :)

Stomme vraag misschien maar ik kan momenteel niet vinden wat ik zoek. Nu het warmer wordt ben ik op zoek naar een schoudertasje waar ik mijn telefoon, sleutels, beloningssnoepjes etc. In kan doen. Ik wil niet een te groot tasje, maar ook niet te klein :')

Waar bewaren jullie al je spullen tijdens een wandeling op een mooie dag?


Ik heb een mini snoepzakje https://www.plein.nl/beeztees-beloningszakje-voor-hondenkoekjes?channable=4039f96964003735303330318e&gclid=Cj0KCQjwse-DBhC7ARIsAI8YcWIhe1QLFbGgAly5FV0VaNfTpZWxLqUvdxY-Gsimd5zz8bfgH9GCeV4aAlxsEALw_wcB

En een simpele poepzakje houder https://www.avonturiashop.nl/poopygo-dispenser-incl-15-zakjes-lavendelgeur.html

Aan een klein karabijn haakje en dit setje zo hangt standaard altijd aan een lusje van je broekriem.

Voor de wandelingen die ik vanuit huis start (ons dagelijkse rondje) heb ik naast dat setje eigenlijk alleen de huissleutels, deze stop ik in mijn broekzak. (Mijn sleutelbos huissleutels bestaat uit 3 sleutels, dus geen grote bos)

Voor wandelingen verder van huis of als ik meer dan alleen de huissleutels mee wil nemen, heb ik een klein rugzakje. De Vaude Aquarius 9+3L

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 23:36 



 
Profiel   

Ik heb een heuptas van de Decathlon die ik normaal gesproken op langere wandelingen altijd meeneem, nu is dat even passen en meten omdat ik Maze op mijn rug heb hangen. Het heuptasje zit dan niet optimaal maar omdat het maar voor een korte periode is ga ik ook niet direct op zoek naar een andere oplossing.

Meestal begin ik wandelingen direct zonder jas en als ik geen regen verwacht gaat die ook niet mee. Krijg het vanzelf wel warm met wandelen. :+

Voor de winter had ik een Jack Wolfskin jas met veel vakjes, ideaal maar wel kort. Mijn voorkeur gaat uit naar een lange jas.

Voor aanstaande winter wil ik graag een jas van Owney, die staat allang op mijn lijstje. <3

Als het gaat regenen neem ik alleen een poncho mee, als we alleen een bui verwachten onderweg dat niet eens. Vind in de regen wandelen heerlijk, zeker als zo'n bui komt als het toch al warm is.

Daarnaast heb ik nog een softshell voor de tussenperiodes, die dingen houden ontzettend goed warm en zijn wind & waterdicht. Vooral op dagen met storm is dat echt fijn.

Een rugzak heb ik van Deuter maar gebruik ik nooit, mijn voorkeur gaat naar de heuptas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 06:05 



 
Profiel   

Jeanine, op deze foto's is het idd beter te zien.
Ivy is al weer een stuk gegroeid zeg! Die blijft niet lang klein ;)
Kim, zo'n Owney jas staat ook op mijn verlanglijstje en zo'n trainingsbodywarmer ook.

Voor degene die het leuk vinden, de filmpjes van de training van gisteren
https://www.facebook.com/permalink.php? ... &ref=notif
Kon vooral bij het laatste rondje (1e filmpje) wel merken dat ik nog niet volledig herstelt ben van de Covid, ik had echt geen lucht meer aan het eind ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 07:23 



 
Profiel   

Ja? Ik heb het idee dat ze nu nog steeds m'n kleine puppy blijft en stil staat een beetje haha.

Ga jullie filmpje bekijken
Edit: super knap van roetsj, lijkt me best moeilijk zo parcours

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 07:56 



 
Profiel   

Mezzy is vandaag jarig! Ze is al weer 1 <3 *\o/*

Tijd vliegt!
Ik weet nog dat we vorig jaar op visite waren bij een vriendin en op het moment dat wij op de motor stapte ik het berichtje las: Geboren... 6 teefjes #)

En toen op de motor ik met mijn vriend er over had wat gaan we doen... Ik wilde eigenlijk een reu, maarja ik was ook al 2 jaar aan t wachten ondertussen.
Dus even een nachtje(of 2) over geslapen. De fokker appte mij privé wat ik wilde, voor een teefje gaan, of afwachten...

Alle voor en nadelen afgewogen en toch besloten voor een teefje te gaan! :):)

Gisteren hebben we mooie foto's gemaakt tussen de tulpjes! (er zijn geen tulpen gesneuveld gelukkig! En we zijn uiterst voorzichtig geweest)

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:10 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Mooie foto’s!

Fannetje wel goed bezig jullie. Herstel duurt lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Ja zo'n tas van vaude zoek ik, zoiets ja :) de van de anwb is gewoon echt te groot.
Maar heeft nog geen haast. Schrik altijd van die prijzen.

Mezzo gefeliciteerd!

Fannetje, zit wel een dikke bos op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:49 



 
Profiel   

@Nicky91 Wat een prachtige foto's en gefeliciteerd natuurlijk :) !!
@ Marlis, wat is Ivy toch een knappe pup <3 Nog steeds een terror of... :+ ?
@ Kaus, wat leuk dat steppen zeg! Lekker fanatiek! Ik vraag me altijd wel af hoe de honden dat kunnen, gaan ze niet af en toe abrupt stoppen en snuffelen bijvoorbeeld :+ ?

Mona is alweer 17 weken vandaag.
[ img ]

Gisteren voor de tweede keer gewandeld met de 8 maanden oude boerenfox teef van mijn vader (nou, getracht te wandelen, was meer spelen en rennen)

[ img ]
[ img ]

We wandelen zo'n 3x per dag in onze wijk en 1x per dag wat langer in de natuur. Zo ook eergisteren. Lekker op avontuur met mijn dochter.

[ img ]
[ img ]

Twee weken geleden hebben we met een volle broer en zus van Mona afgesproken. Dat was ook een uur lang stoeien en rennen :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 10:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met Mezzy! Y)(^) :)F

Woepsie, zelfde formaat als de boerenfox _O- Dat wordt nog wat over een paar maanden.

Nee, ze stoppen niet zomaar. Ik heb vanaf dag één met fietsen ook aangeleerd dat we absoluut niet zomaar stoppen. Als ze moeten poepen dan geven ze dat wel aan en stop ik natuurlijk. Plassen doen we aan het begin en als we ver gaan een keer tussendoor maar verder niet. Ze vinden het eigenlijk gewoon heerlijk om lekker naast de step/fiets te draven dus hebben ook niet de behoefte om te stoppen om te snuffelen. Ik denk dat dat ook wel wat afhankelijk is van het type hond en de drive.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 11:05 



 
Profiel   

Zaterdag bij de pups wezen kijken maar ik vind het nu nog moeilijker.
De voorkeur van de fokker is nr 3 maar dat is puur gevoelsmatig omdat zij op mama lijkt en daar heeft ze een zwak voor.
Het weekend zal ze met behulp van een andere fokker die 25 jaar ervaring heeft met dit ras show gerelateerd een keus gaan maken.
Mijn voorkeur kwa uiterlijk staan op de foto maar bij pup 1 heb ik mijn twijfels omdat ze toen mijn kids de ren in gingen als enige van alle 10 pups terug houdend in de werp kist ging zitten en de andere 9 besprongen mijn drukste zoon allemaal.
Normaal is ze haantje de voorste en de fokker zei ook dit niet eerder gezien te hebben bij haar.
We vermoede dat ze moe was want aan het eind van het bezoek(kwam ze wel met de kinderen spelen) maar goed mocht de fokker nr 1 kiezen gaan we nog een keer terug om te kijken hoe ze dan reageert.
Fokker gaf aan dat als zij nr 1 neemt ze het liefst zou willen dat nr 3 bij ons komt maar dat komt puur en alleen omdat dat haar oogappeltje is om maar zo te noemen.

Ze hebben alle 3 iets leuks en de tijd dat je er bent is een moment opname(al zijn we er wel lang elke kerr)want normaal gaan ze kwa karakter ook wel aardig in elkaar op.
Het blijft dus nog even spannend.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 13:08 



 
Profiel   

Wat een leuke hondjes, wat is het ras als ik vragen mag :D ? Ik zou aan je verhaal te horen dan voor nr 2 gaan, dat witte streepje tussen haar ogen vind ik wel leuk, vergeleken met het effen hoofdje van nummer 3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 13:13 



 
Profiel   

vind 2 ook wel cute :D

Hebben jullie nog vakantie tips voor in frankrijk? Wij gaan zoizo camperen.
Wat we al gedaan hebben:

Bratagne (moet je geluk hebben met het weer)
Camargue
Gérardmer in de Vogezen. (moet je geluk hebben met het weer)
Le Doucier in de Jura. super mooi maar al 2x gedaan.

We zoeken een plaats met veel natuur, liefst niet overbevolkt qua toerisme, mooi weer en natuurlijk water.... :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 14:38 



 
Profiel   

Ik denk dat je dit jaar overal hartstikke dood gaat blijven met toeristen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 15:01 



 
Profiel   

Goh hoor hier heel veel mensen praten over vakantie en mobilhomes huren etc. Ze staan hier in hun startblokken :P Net als vorig jaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 15:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 209 van de 333 [ 8304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 333  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen