Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen cattery Muskari

 
Profiel   

Zijn er bokkers die ervaring hebben met deze cattery? We zouden hier graag een kat vandaan halen maar ik kan op internet niet echt reviews vinden :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:10 



 
Profiel   

Wat grappig ik zie dat het in mijn woonplaats zit.

Voor een Cattery zou ik je het advies geven om op Social media en website ed te kijken. Als je daar een goed gevoel bij hebt raad ik je gewoon aan om kennis te maken. Bij de kennismaking kun je letten op hoe het er binnenhuis uit ziet, of de katten sociaal zijn. Ook kun je daar bewijs zien van tests op erfelijke afwijkingen.

Ik moet ook zeggen dat als je geen negatieve ervaringen vindt dat dat op zich ook een positieve ervaring is

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:20 



 
Profiel   

Wat toevallig haha!

De website lijkt mij heel net en professioneel dus daar heb ik wel een goed gevoel bij. Probleem is dat ze wel nogal ver zitten dus als er op voorhand mensen zijn die zeggen, niet doen, dan hoef ik er alleszins al geen 4u in totaal voor in de auto te zitten. Maar zelf gaan kijken geeft wel het beste beeld inderdaad.

En daar heb je ook gelijk in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:29 



 
Profiel   

Ik vind het er ook allemaal goed uit zien. De Instagram pagina ook.

Misschien kun je ervaring vragen op een Facebook pagina voor blauwe Russen. Daar zullen meer ervaringen zijn, ook waar je specifiek op moet letten bij het ras

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:33 



 
Profiel   

Dat is ook een goede tip!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen