Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 168 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Honey de hamster!

 
Profiel   

Ik vind het er leuk uit zien hoor ts

Het is de eerste keer proberen, ik denk dat dit ook iets is waar je ervaring in krijgt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 23:38 



 
Profiel   

Het ziet er zeker uit alsof ze daar lekker in kan woelen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:02 



 
Profiel   

Je kunt denken dat je het nog zo mooi hebt ingericht, maar ze halen meestal toch alles overhoop :')
Nog een leuk idee waar sommige hamsters erg blij van worden, een bakje met chinchillazand waar ze in kunnen rollen. Sommige dierenwinkels hebben kleine bakjes met zand te koop, dan kun je uitproberen of je hamster het wat vindt. Zit je niet meteen met zo'n groot pak als die er niets mee doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 12:36 



 
Profiel   

Ik wil je graag even complimenten geven over hoe je het aan pakt en hoe je met het commentaar om gaat. Zeker gezien je leeftijd. Daar kunnen nog heel veel volwassenen (veel oudere) bokkers jaloers op zijn :)
Veel plezier met je hamster!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:45 



 
Profiel   

Leuk hoor, veel plezier met je hamstertje! Hij krijgt het zo te zien hartstikke goed bij jou. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:46 



 
Profiel   

Wat super leuk dat je hier zo enthousiast over bent TS en er zo doordacht mee bezig bent! Heel leuk om te zien, zo vaak kopen mensen een diertje uit impuls, stoppen m in een te kleine kooi en kijken er niet meer naar om. Ik bewonder jou enthousiasme en energie die je er in steekt om t beste een mooi leven te geven.
Als ik je een kleine tip mag geven, zag dat je niet zo tevreden bent over de inrichting en het zaagsel, zaagsel is ook erg stoffig en voor hamsters daarom niet de meest geschikte bodembedekking. Kijk eens naar dat soort van eco cotton, is heel lekker zacht, stof vrij, en kunnen ze heel fijn in liggen en graven. En ik denk dat het ook ten goede komt voor je inrichting, het is namelijk wat vaster materiaal en word dus minder rommelig, ook heeft het een mooie natuurlijke kleur :j In ieder geval heel veel succes en plezier met je hamstertje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:56 



 
Profiel   

Het zaagsel wordt binnenkort vervangen :o
Maar ik heb net even de kooi opnieuw ingericht! Nu ben ik er wel tevreden over! Zeker voor mijn tweede keer :D
Het zand en de andere bodembedekking moet nog binnenkomen. :) dus dat wordt snel nog wat leuker *\o/*

Wat foto’s! (Dit is overigens niet in mijn kamer :P )
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En ook even de transportbox klaar gezet :o
[ img ]
Niet heel spannend ofzo. Die beertjes zijn knapperige snoepjes.

Bedankt voor de complimenten, dat geeft wel zelfvertrouwen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:33 



 
Profiel   

Je bent er goed mee bezig zeg! Leuk dat je er zoveel tijd in steekt; ze heeft het maar goed bij je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:52 



 
Profiel   

Ik vind dit zo lief he hoe je je best doet voor je lieve diertje <3 dat gaat helemaal goed komen!

Als ik nog een tip mag geven voor het reismandje, de buis met de gaten ziet eruit alsof hij zou kunnen bewegen tijdens de rit (denk bij bochten, plotseling remmen enz), misschien iets om in de gaten te houden wanneer jullie gaan rijden. Zelf zou ik hem eruit halen, ik denk dat hij veiliger zit met alleen het huisje

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:02 



 
Profiel   

Ah je hok is al klaar leuk. Succes zo met ophalen.

Ik zou dat buisje er ook uithalen. Zou heel naar zijn als je hamster er half uitgeklommen is en de boel gaat rollen %) dat wil je ook niet denk ik. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:25 



 
Profiel   

Oh het ziet er echt super mooi uit!!!! Wat gaaf! Is je hammie er al?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 19:40 



 
Profiel   

Ach wat leuk ingericht Ts! Gaaf dat je zoveel om je diertje geeft.
Ben ook erg benieuwd hoor, als je hamtie is aangekomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 19:41 



 
Profiel   

Wat heb je dat mooi gemaakt !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:01 



 
Profiel   

Wanneer komt je hamster? Wat een geluk met zo' n mooie inrichting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:10 



 
Profiel   

Heel mooi hoor! Ik zou je transportbox op een flinke dikke laag zaagsel na leeg houden, om te voorkomen dat je hamster ergens onder bekneld raakt tijdens het vervoer. Kan ie zich lekker ingraven tot je thuis bent :)

Oh, en ik zie volgens mij een waterbakje op je zaagsel staan: ik zou deze op een plateautje zetten. Als ie nu onder dat bakje gaat graven wordt je zaagsel (en de hamster) kletsnat. Ik spreek helaas uit ervaring :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:38 



 
Profiel   

Ze is er nu een uurtje! Ze doet het hartstikke goed <3 Ze is al op ontdekking geweest en ze heeft al wat rondjes gemaakt in het rad :D Ze is echt super lief en leuk! *\o/* <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dat ding met gaatjes heb ik eruit gehaald. Maar dat andere schuilplaatsje erin gehouden. Ze is er lekker in blijven zitten. <3 Ook wat hooi gekregen van de fokker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:37 



 
Profiel   

ach wat een schatje :j
Veel plezier

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:38 



 
Profiel   

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:55 



 
Profiel   

Wat een leuk diertje zeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er zo blij mee bent. Het hok is erg leuk, en zo te zien met veel zorg aangekleed. Veel plezier met je nieuwe huisdier :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:16 



 
Profiel   

Leuk, en goed dat ze al zo actief is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:02 



 
Profiel   

Oh my god kijk hoe lief!!! Wat een dotje!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 10:27 



 
Profiel   

Gefeliciteerd ts, ze is echt super snoezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:14 



 
Profiel   

Bedankt iedereen! <3

Inmiddels heeft ze een eigen Instagram account :D
@hamster.honey_

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 11:51 



 
Profiel   

Leuk, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 16:57 



 
Profiel   

Ik heb haar net even gewogen. Ze komt op een mooi gewicht van 32 gram uit! Dus daar ben ik heel blij mee :D

Vinden jullie het leuk als ik hier foto's etc plaats? :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 168 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen