Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 434 [ 10831 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

luuntje schreef
Glove dat ziet er netejs uit.

dankuu :+

Maja met zo'n geval als Blacky op de keukenkastjes heb je het ook wel nodig :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 23:17 



 
Profiel   

Hee ik heb even een vraagje.

Ik weet dat er hier zijn die hun katten meenemen op wandeling enzo. Ook in een rugzak idee.

Ik wil dit ook eens doen voor mijn beestjes, maar hoe doen jullie dat? Gewoon een riem aan de rugzak vastmaken? Of heb je een speciale rugzak om je kat in te doen? Heb je ook een manier waarop ze nier aan de riem meehoeven (ik heb nog geen harnasjes. Ze komen waarschijnlijk volgende week of die week erna)?

Dan kan ik ze ook eens meenemen naar buiten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:43 



 
Profiel   

Ik heb ze in een buggy. Als die dicht is heb ik geen riempjes open. Als di open is hebben ze tuigjes om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:47 



 
Profiel   

xoranlover schreef
Ik heb ze in een buggy. Als die dicht is heb ik geen riempjes open. Als di open is hebben ze tuigjes om.

das een goede optie :')

Nier eens aan gedacht. Misschien kan ik ook een buggy voor ze kopen. Weet alleen niet of mijn vriend her leuk vindt :P

Wij hebben eindelijk de deur weer in de keuken. Zo komen de boefjes niet meer constant op de aanrecht *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:28 



 
Profiel   

[ img ]
Hier inderdaad een rugzak! De bovenkant laat ik open , Bailee hangt er graag uit. Ze heeft wel haar tuig om en met een lijntje zit ze aan mijn pols vast. ze springt er niet uit maar just in case. Wil niet dat ze opeens weg kan rennen.

De rugzak is echt haar veilige haven. Als ze iets spannend vind dan gaat ze er ook zelf in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:43 



 
Profiel   

Ik ben ook aan het rondkijken, maar ik weet nog niet precies hoe groot Minty gaat worden. Wil eigenlijk een tas waar ik ook wat persoonlijke dingetjes in kan doen zoals mijn portemonnee. En een beetje een leuke. Dat is een stuk makkelijker dan nu de transport kooi en mijn handtas meeslepen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:12 



 
Profiel   

Zo heb ik nu 2 mandjes en 1 rugzak kan nu gewoon alle 3 in een keer meenemen mocht het nodig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 22:44 



 
Profiel   

Iemand ervaring met zulke transport tassen?

https://www.amazon.com/dp/B07PQPHH62/re ... K2KMHKRCQP

Ik heb er ook twee op Etsy gevonden, maar die krijg ik hier niet gedeeld.
Ik sleep me nu een ongeluk. Op stal gaat minty wel in de transportbench, en ik neem haar mee in een gewone carrier omdat de bench zo lomp is. Hoeveel plezier hebben ze van de uitbreidingen? Het gaat er vooral om dat ik genoeg plek heb voor een kattenbak en voer- en drinkbakje als ze op stal in de bench zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:20 



 
Profiel   

gaucho schreef
Ik wil graag wat wandplanken, wand klim items, wie heeft er leuke voorbeelden? Ze klimmen hier graag :')



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 23:24 



 
Profiel   

Goof, wat leuk gemaakt.
Die rooie zit daar mooi op zijn troon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 13:56 



 
Profiel   

Dat zou bij mij ook wel erg mooi passen, dank voor de inspiratie :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:00 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen die een gps tracker op hun kat hebben? Ik zoek er eentje zonder abonnement.
Ik hoef niet te weten waar ze geweest is, als ik haar maar kan vinden als ze ontsnapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:51 



 
Profiel   

Eileen, heb er naar gekeken.
Maar ik vinddemeeste trackers zo groot.
Omapoes is klein.
Ik overweeg nu een air tag van Apple.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 19:23 



 
Profiel   

luuntje schreef
Eileen, heb er naar gekeken.
Maar ik vinddemeeste trackers zo groot.
Omapoes is klein.
Ik overweeg nu een air tag van Apple.

Zag dat die een bereik had van 10 meter. Dus dat schiet niet heel erg op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:34 



 
Profiel   

@Gaucho hier ook 2 klimmers. Ze hebben echter al zo ontzettend veel, dat we op de grond gewoon géén plaats meer hebben, het staat hier vol palen, bomen, haspels, tunnels, ...

Wij zijn dus begonnen met in de hoogte die dingen met elkaar te verbinden. En: dat werkt!
[ img ]

We hebben een buis met sisal-touw omwikkeld, met hulp van heel veel lijm en nietjes. Buis hing er al een paar dagen.. Poezels snapten het niet...
Gisteren de ladder er bij gehaald, Sansi zat het dichtste, dus die mee op de ladder genomen en op de buis gezet. Eens ze daar op stond, snapte ze meteen de bedoeling. Met een laserlampje even begeleid, ze vinden dat ding echt te gek nu! Terwijl ik op de ladder stond te supporteren, begon mijn vriend heel hard te lachen - Arya was, vol vertrouwen, achter mij aan mee de ladder opgekropen. Ik heb haar tot helemaal bovenaan laten klimmen, en haar toen ook op de buis gezet. Dikke hit hoor! Sansi durft beide richtingen, Arya nog niet - die wilt enkel van de fruitkist over de buis naar de boom. We gaan voor haar nog een klein plankje met sisal-touw tussen de buis en boom monteren, dan durft zij vast ook beide richtingen :j

Die ladder ook.. Twee weken geleden nodig gehad om te schilderen, en de katten daar toen halfweg op gezet, snoepjes op elke trede. Sindsdien kunnen ze dus ladder-lopen, je zou hun oogjes eens moeten zien als de ladder uit de garage gehaald wordt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 08:56 



 
Profiel   

Dank voor nog meer inspiratie :D
Thuiswerken is wel gezellig zo:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 09:50 



 
Profiel   

gaucho schreef
Dank voor nog meer inspiratie :D
Thuiswerken is wel gezellig zo:

[ [url=m/purYwc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er gezellig uit.

Ik heb haar eindelijk te pakken! Flemende Nina. Ze doet het best vaak, vooral bij haar eigen kont _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:09 



 
Profiel   

Daisy dat ziet er gaaf uit.

Gaucho leuke collegas heb je.
Leiden ze je niet af?

Glove, haha betrapt.

Airtag kan je zoeken via andere Apple gebruikers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:29 



 
Profiel   

Wij hebben een AirTag in onze oldtimer. Is echt veel verder bereik dan 10 m

Wij konden in Nederland zien waar hij op transport om Frankrijk was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:51 



 
Profiel   

Wat een mooie klim dingen hebben sommigen! Leuk!

Die kleine die zo onhandig ligt, heb je naast het pootje ook de ruggengraad verwijderd? :')

Gaucho, wat gezellig thuiswerken zo <3

Haha loveglove hilarisch dat ze het ook bij zichzelf doet :')

Hier is de 'kleine' vandaag gecastreerd. Ze zeiden dat hij redelijk lang sufjes bleef en rustig aan moest doen. Maar eenmaal thuis haalde hij gelijk even wat speel uurtjes in door het huis door te vliegen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 22:25 



 
Profiel   

Ook zonder klimattributen komt Karel wel hoog:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 08:09 



 
Profiel   

gaucho schreef
Ook zonder klimattributen komt Karel wel hoog:

[ [url=m/Oc0HrG.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Katten zijn letterlijk klimmende kleuters :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:09 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen, maar wij hebben sinds kort een kattenkamer :+ Ik had verwacht dat onze oudste dit fantastisch zou vinden, want die ligt graag hoog en verstopt. Maar hij is nog niet overtuigd (kat rechts in het mandje). Onze dikke met artrose daarentegen, die is helemaal happy! :') Had ik dus niet verwacht omdat zij niet goed meer kan springen (de poes in de hangmat). Onze jongste vindt het wel tof, maar dat is een schijtluis dus die moet even wennen.

Foto maken is lastig, dus even met groothoek:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:15 



 
Profiel   

Oeh wat gaaf Ghostattack :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 09:30 



 
Profiel   

Ik ben toevallig bezig om die wand ook in elkaar te zetten! Fred en George hebben wel een bout gejat want dat rolt zo leuk over de grond. Al een kwartier... :Y)
Ik zit alleen echt te pielen met de hangbrug, want het lijkt erop dat de gaatjes niet goed op maat zijn geboord |o


[ img ]

[ img ]
Even uittesten natuurlijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 434 [ 10831 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen