Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 84 van de 434 [ 10840 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 434  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show je nieuwe *katten* aanwinst!

 
Profiel   

Eileen ik gebruik grit van Gwoon.
Klontert. Geeft wel veel voetstappen op de vloer en grit door je woonkamer heen.
Peewee en houtkorrels weet ik niks van.

Onze kunstkerstboom heeft een magische aantrekkingskracht op Azula.
Omapoes hing er in haar jonge jaren ook in.

Alle takken zaten erin.
Totdat Azula ging spelen/helpen }:0 .


[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 13:41 



 
Profiel   

Hahaha Azula wil gewoon graag dat de kerstsfeer door het hele huis verspreid wordt. :D
Wat leuk dat ze een zusje heeft/krijgt trouwens! Ik ben benieuwd of je overeenkomsten gaat ontdekken.

Wat leuk dat Sproet al komt kroelen. Dat gaat helemaal goedkomen. <3

Eilleen, ik kan je niet helpen helaas. Ben zelf ook nog zoekende naar iets wat goed werkt.

Ik ben op weg naar huis van mijn werk, ben benieuwd of de boom nog staat. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 13:56 



 
Profiel   

Azula is knap. Thai siamees?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 13:57 



 
Profiel   

luuntje schreef
Eileen ik gebruik grit van Gwoon.
Klontert. Geeft wel veel voetstappen op de vloer en grit door je woonkamer heen.]


Oké, dat is echt totaal geen optie, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 15:43 



 
Profiel   

Hier staat de kerstboom ook al bijna 2 weken. Heb m ook alweer voor de tweede keer versierd van de week.. :+
[ img ]

Maar ze blijven er redelijk van af verder :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:23 



 
Profiel   

Oeps. :')

Fred heeft een beetje een sabbel dingetje ontwikkeld afgelopen week. Voor het slapengaan ligt hij op zijn broertje te sabbelen, en die laat dat meestal toe tot ze in slaap vallen. Andere keren loopt hij na een tijdje weg, of hij geeft een waarschuwende bijt in Fred zijn oor.
Ik kan er zelf volgens mij niet zoveel aan doen behalve in de gaten houden dat de huid van George heel blijft, en hopen dat Fred eroverheen groeit. Aangezien het zelfbelonend gedrag is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:19 



 
Profiel   

Speentje kopen voor de sabbelaar of een knuffeltje?
Sneu dat zijn broer de pineut is.
Die wil je geen kale plekken laten hebben natuurlijk.

Smee, leuk elke keer een kans om je boom opnieuw in te richten.
Je hoeft je niet te vervelen.

Ik heb mijn fragiele spul maar uit de kerstboom gelaten.

Azula is een Siamees, blue point.
Geen idee hoeveel zusjes er nu zijn in het huidige nest.
Liefst wil ik een chocopoint erbij. Maar zelfde kleurtje is ook prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:10 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Vraagje: ik heb nu de peewee kattenbakken met de houtkorrels. Ik ben zelf alleen ontzettend allergisch voor het zaagsel. Wat komt het meest in de buurt van dit, wat geen zaagsel is? Het liefst niet iets natuurlijks, want daar kan ik dus slecht tegen.
Maar Minty vindt deze korrels wel het fijnst, dus het moet er wel zoveel mogelijk op lijken als het kan.


Stropellets ?
Maar vraag je nou expliciet naar iets NIET natuurlijks? Is het niet het stof van het zaagsel wat je niet kan hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:15 



 
Profiel   

luuntje schreef
Speentje kopen voor de sabbelaar of een knuffeltje?
Sneu dat zijn broer de pineut is.
Die wil je geen kale plekken laten hebben natuurlijk.


Hij sabbelt dus echt alleen op zijn broertje. Andere dingen duwt hij zo opzij. En George is er op een gegeven moment ook wel klaar mee, en dan duwt hij Fred weg.

Ik heb ook alleen onbreekbaar spul in de kerstboom. Zeker wat binnen hun bereik hangt, dat is van stof of hout. Een enkele kerstbal die ik goed heb vastgeklemd aan de tak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:36 



 
Profiel   

Daihyo, wat fijn dat ze al zo komt knuffelen. Ze is wel echt heel mooi!

Luuntje, fijn zulke hulp hahah. Maar het is wel de leukste hulp die je maar kunt krijgen.

Ik wilde ook een nepboom, maar ik kon het niet winnen van m’n vriend. Stom!!
Het lijkt tot nu toe erop dat Beer er van af blijft. Hij staat al 2 dagen opgetuigd en hij is er niet in of aangeweest.

Eilleen, die peewee korrels vallen uiteen? Ik heb de houtpellets van Cats best, die klonteren, dus stuift niet.

Hihi stoute Azula. Maar stiekem wel Schattig.
Oeh een choco point zou wel heel mooi staan naast je knappe Azula.

Marley, hoe is het met de boom?
Misschien helpt een fijn kleedje? Mijn oudste kat sabbelt graag op die teddyfleece kleedjes. Dan laat hij z’n broertje misschien met rust.

Smee, oepsie!!!! Ze waren vast heel onschuldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:04 



 
Profiel   

Lukasje schreef
eilleen333 schreef
Vraagje: ik heb nu de peewee kattenbakken met de houtkorrels. Ik ben zelf alleen ontzettend allergisch voor het zaagsel. Wat komt het meest in de buurt van dit, wat geen zaagsel is? Het liefst niet iets natuurlijks, want daar kan ik dus slecht tegen.
Maar Minty vindt deze korrels wel het fijnst, dus het moet er wel zoveel mogelijk op lijken als het kan.


Stropellets ?
Maar vraag je nou expliciet naar iets NIET natuurlijks? Is het niet het stof van het zaagsel wat je niet kan hebben?



Nou, ik heb enorme hooikoorts. Dus vroeger kon ik de cavia kooi al niet verschonen of op paardrijles. Kon echt niet tegen dat stof etc.
Ik ben er deels wel overheen gegroeid, maar bij vlagen heb ik er echt last van. Minty gelukkig niet, en bij voorkeur ben ik wel een beetje duurzaam bezig.
Als er niets beters is is het okay, het is meestal wel te doen. Enkele dagen wordt ik echt gek van het niezen, snotteren, jeuk en rode ogen… en dat is op zich iets waar ik wel vanaf zou willen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:04 



 
Profiel   

Stal_Fiore schreef
Eilleen, die peewee korrels vallen uiteen? Ik heb de houtpellets van Cats best, die klonteren, dus stuift niet.

Oh okey! Misschien ga ik die een keer proberen. De peewee korrels laten echt een laag stof achter. Dat zie ik op de bak. En ik wissel de korrels echt minstens 1 keer per week (alles eruit) en soms vaker. Dus dat kan het niet zijn. En minty heeft 3 bakken. Die zijn allemaal echt super schoon.
Maar ik blijk toch nog meer allergisch te zijn voor zaagselstof dan ik dacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:06 



 
Profiel   

Daiyho! Wat een knapperd!

Haha, al die kerstbomen! Hier gister opgetuigd. Is een nep boom. Had eerst 1,5 week gestaan zonder lampjes en dan was hij niet interessant (en anders toch de waterspuit) gister uiteraard in de gekke 5 minuten hing zowel Mia (moeder van Loki) als Loki erin. Daarna lieten ze het wel weer met rust.
Alles is rustig verder. Princess (de pers) is nu vorige week geholpen en de wond geneest goed. Rio van mijn oom gaat gewoon lekker z’n gangetje haha.

Stalfiore! Loki drinkt nog steeds bij z’n moeder haha :')

Princess
[ img ]
Rio
[ img ]
Mia zojuist die Loki nogsteeds laat drinken en vol liefde hem schoon maakt :’)
[ img ]

En van de week kwam ik thuis en toen lagen ze zo.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:03 



 
Profiel   

Ah, mooi plaatje zo bij elkaar <3
Ik heb besloten vandaag de boom maar eens tevoorschijn te halen. Mocht Sproet voor kerst nog beneden komen, is het fijn als hij er al staat en wij 'm niet nog op hoeven zetten :+
Zoveel mogelijk stressfactoren weghalen :D

Lastig, een allergie voor zaagsel. Maar wel herkenbaar.
Ik heb het ook geprobeerd en uiteindelijk toch op die klei-achtige korrels uitgekomen. Die stoffen ook wel, maar heb ik geen last van.
Ik heb trouwens een volgtopic gemaakt: zie onderschrift.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:06 



 
Profiel   

Caitlin wat lief allemaal op de bank.

Fiore blijft Beer nog uit de boom?

Azula had 3 onbreekbare spullen uit de boom gevist vannacht.
Breekbare spullen heb ik niet eens opgehangen, op de piek na. Maar die staat (nog).

Daihyo succes met je boom zetten.
Blijven jouw katten eruit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:19 



 
Profiel   

Vorig jaar wel :j
Maar ik sluit niks uit met onze monsters :+
Daarom hebben we ook ballen en hangers van plastic. Voor de zekerheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:24 



 
Profiel   

Caitlin, zo heb ik het ook aangepakt, eerst een tijd zonder versieringen in huis. En met de plantenspuit.
Moet zeggen dat ze er nu echt nog van af blijven.
Mooi stel katten zo samen.

Klinkt als een fijne oplossing voor Sproet.

Stoute Azula. Gelukkig onbreekbaar.
Hier alles breekbaar… maar nog geen kat er in of aan geweest… hopelijk blijft het zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:21 



 
Profiel   

Fiore, een lekker zacht teddy kleed ligt er al, maar daar kijkt hij niet naar om. De voorkeur heeft echt de vacht van zijn broertje. Nu ligt die lekker te spinnen, en wanneer hij het zat is geeft hij het duidelijk aan, dus dat is op zich fijn.

Wat een mooie katten zo samen. <3

Over de klonterende kattenbakvulling: hoort dat op de bodem een soort plak te worden met alleen een dichte 'korst', maar brokkelt uit elkaar zodra ik het wil opscheppen? Want dit maakt echt poedersuiker schoon. :')

Gaan ze bij jullie ook echt ìn de boom, of valt dat mee? Hier hengelen ze vooral naar de slinger en hangers, maar verder valt het mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:04 



 
Profiel   

Daihyo hopelijk blijven ze uit je boom.

Fiore ik duim mee dat je katten eruit blijven.

Azula stond net op de open trap naar boven naar de piek te hengelen.
Omapoes en hond zijn ook al gepest.
Ze zit nu zichzelf te wassen. Spook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:57 



 
Profiel   

Caitlin wat mooi zo samen allemaal <3

Ik heb vandaag ook een kerstboom gehaald. Hopelijk klimmen mijn monsters er niet in!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:16 



 
Profiel   

Mooie boom Muronia, ze kijkt wel Verleidelijk naar de boom.

Marley, ik heb meestal een flinke klont, die kan ik er dan zo uitscheppen. Maar het is echt afhankelijk van het merk. De betere merken maken en klonten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:23 



 
Profiel   

luuntje schreef
Azula stond net op de open trap naar boven naar de piek te hengelen.
Omapoes en hond zijn ook al gepest.
Ze zit nu zichzelf te wassen. Spook.


Hhahaha ik zie dit is echt voor me. Precies het enige ding wat breekbaar is, is straks kaduk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:24 



 
Profiel   

marley93 schreef
Fiore, een lekker zacht teddy kleed ligt er al, maar daar kijkt hij niet naar om. De voorkeur heeft echt de vacht van zijn broertje. Nu ligt die lekker te spinnen, en wanneer hij het zat is geeft hij het duidelijk aan, dus dat is op zich fijn.

Wat een mooie katten zo samen. <3

Over de klonterende kattenbakvulling: hoort dat op de bodem een soort plak te worden met alleen een dichte 'korst', maar brokkelt uit elkaar zodra ik het wil opscheppen? Want dit maakt echt poedersuiker schoon. :')

Gaan ze bij jullie ook echt ìn de boom, of valt dat mee? Hier hengelen ze vooral naar de slinger en hangers, maar verder valt het mee.


Om deze reden ben ik overgestapt op Tigerino Crystals :+ Allerlei soorten geprobeerd, maar die klonterende troep wordt hier een soort plakkaat van klei. Heel ranzig en vervelend schoonmaken. De crystals werken veel fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:32 



 
Profiel   

Muronia, wat zit ze al verlekkerd naar de boom te kijken! Hopelijk blijft ze er uit!

Haha, stoute Azula!

Marley, ja. Ik heb dat hier ook met mijn kattenbak korrels.

Voor de liefhebbers, zojuist ze weer op de bank betrapt! [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 14:57 



 
Profiel   

Oh dan ga ik toch die crystals eens proberen. Thanks! :) Het leek me zo ideaal...
Ik heb wel een speciaal afvalbakje voor de kattenbak aangeschaft. Nu stinkt mijn gewone vuilnisbak steeds zo, en ik heb totaal geen zin om steeds naar buiten naar de kliko te lopen. :')

[ img ]
George kijkt even mee, trouwens.
En zet net de muziek op mijn laptop aan. Wat een whizzkitten. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 15:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 84 van de 434 [ 10840 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 434  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen